Chceme zdravé & silné nechty a vyživenú kožtičku okolo nechtov


Krásny deň, dámy!

Dnes tu mám pre Vás už dávno sľúbenú recenziu na produkty, ktoré posledné mesiace používam ako doplnkovú starostlivosť o moje nechty a nechtové okolie. Či a prípadne ktoré produkty sa mi osvedčili, sa môžete dozvedieť v článku.




Sally Hansen Insta Dri - tento nadlak som Vám už raz predstavovala. Dnes som dlhodobejšom používaní môžem jeho pozitívne účinky iba opätovne potvrdiť. Postrehnuteľne urýchľuje schnutie laku, dodáva laku skutočne VÝRAZNÝ lesk a samozrejme predlžuje výdrž.


Sally Hansen Miracle Cure - posilujúca staroslivosť na spevnenie nechtov. Nechty by mali byť spevnené o 40% už za 3 dni. Po nanesení lak sú nechty samozrejme hladšie, lesklejšie a vyzerajú zdravšie, avšak iba pokiaľ máte lak na nechtoch. Lak sa pomerne rýchlo olúpava a aj pokiaľ ho nanášate každý či každý druhý deň, nezaznamenala som, že by lak skutočne zvyšoval pružnosť a boli by skutočne menej lámavé a menej rozštiepené. Lak je priesvitný.

Sally Hansen Rehab - opätovne posilujúci a hydratačný lak, ktorý môže byť použitý i ako podkladový lak. Tu už môžem byť určite menej kritická. Veľmi sa mi páči jemný ružovkastý odtieň, ktorý vyzerá na nechtoch veľmi pekne, žensky. Lepšia je i výdrž laku, a teda nechty sú spevnené na dlhšiu dobu. Prekvapivo je nižšia i cena. Nepáči sa mi akurát štetček, ktorý má viditeľne kratšie štetiny. Preto je potreba ho viac obtierať o hrdlo fľaštičky, aby ste na nechty nalakovali zbytočne hrubú vrstvu laku. Inak robí svoju službu veľmi dobre.




Sally Hansen výživný olej na nechty a nechtovú kožičku Vitamin E Nail & Cuticle Oil - jedná sa o produkt, ktorý testujem najdlhšie a zároveň najpoctivejšie. Olejček je určený na multifukčné použitie. Má hĺbkovo regenerovať a vyživovať samotné nechty a zároveň i eliminovať zádery, zjemňovať kožu okolo nechtov.

Olej používam takmer bez prestávky 3 mesiace a neubudla z neho ani desatina. Veľmi mi vyhovuje jeho multifunkčné použitie ako i rýchlo sa vstrebávajúca sa textúra. Produkt tak môžem používať kedykoľvek počas dňa, bez toho, aby prsty nepríjemne mastné. Kožička v okolí nechtov je poddajnejšia, ľahšie sa zatlačuje, zádery nemám takmer vôbec. Rovnako rada olejom vyživujem nechty po odstránení gellaku, kedy jemne vmasírujem olejček do nechtov na noc.
 Objem: 10 ml

Sally Hansen Cuticule Rehab - jedna z tohtoročných noviniek SH. Jedná sa olejček v povedzme gélovej forme(inak vám to asi nevysvetlím:)) Oproti olejčeku vyššie je balenie ako i gélovitá textúra praktickejšia a priam dokonale VONIA - ako melónové žuvačky.  Je veľmi spratný, hodiť ho môžete hoc aj do kabelky. Suchú pokožku okolo nechtov dokáže ihneď zjemniť, hydratovať a vyživiť. Z dlhodobého hľadiska však podľa mňa lepšie vyživuje vyššie spomenutý tekutý olejček. Používanie tejto novinky je však určite lákavejšie, voňavejšie a o čosi praktickejšie. Cena je približne u oboch výrobkov rovnaká.



Čo sa mi teda osvedčilo najviac je určite nadlak Instra Dri a tekutý olejček s vitamínom E, ktorým dávam 100 bodov percent alebo čohokoľvek iného. Po skutočne intenzívnom a dlhodobom používaní sa osvedčili vynikajúco. Cuticule Rehab a laku Rehab sa osvedčili tiež, používam ich rada, vyhovujú mi, ale nepociťujem to nadšenie a maximálnu spokojnosť ako pri vyššie uvedených produktoch. Miracle Cure sa mi neosvedčil a neodporučila by som ho.

Mala by som dodať, že okrem akýchkoľvek produktov určených na zlepšenie stavu nechtov a pokožky okolo nechtov nesmieme zabúdať ani na krémy na ruky, ktoré sú absolútnym základom. A nemali by sme byť lenivé nosiť ich najmä teraz v zime so sebou. 

Čo používate okrem lakov na nechty a okolie nechtov vy?

21 komentárov:

  1. Ja som teraz začala používať kúru /kondicionér/ od eveline cosmetics a zatiaľ som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olejicek me zaujal, ja zrovna jeden pouzivam, ale hrozne pomalj se vsakuje a nehty jsou po nem dlouho mastne, tak doufam, ze bude mit alespon nejake ucinky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom napíš, či sa konali zázraky:)....no ja som čakala, že i tento olejček bude automaticky mastnejší, keďže je to stále olej.... ale som milo prekvapená textúrou...

      Odstrániť
  3. Skvelé tipy od Sally, ďakujem za recenziu, práve zháňam nejakú výživu pre moje oslabené nechtíky :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa tie sally hansen spevnovace vobec neosvedcili, praveze naopak sa mi po nich este viac stiepali nechty. co pouzivam na okolie nechtov som opisala v clanku http://beautybybellatrix.blogspot.sk/2015/01/zimni-pomocnici.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa veľmi zaujal ten Miracle cure, lebo v poslednej dobe má strašne mäkké nechty ... naopak Insta dri mne sa vôbec neosvedčil ako urýchľovač schnutia, skôr naopak ... Ale zato predĺžuje výdrž laku a dodáva krásny lesk :) Nad tými novými gel lakmi slintám!!! Vždy keď som v DM stojím pred stojanom SH a neviem sa rozhodnúť, ktorý si zobrať, všetky farby sú nádherné!!! ♥ ♥ ♥
    Missy
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Missy, určite ti odporučím radšej ten Rehab....a nehovorím len za seba, ale čo som aj čítala na nete, tak celkovo je spokojnosť s Rehabom oveľa väčšia a vychádza to tak aj mne....ten MC proste vôbec nesadol...a laky...no čochvíľa bude recenzia...už by sa veru patrilo....a je fakt skvelé, že majú aj výrazné, aj sladké, aj nenápadné odtiene...proste krásny výber

      Odstrániť
  6. Mam Insta dry a u mna maximalna spokojnost.Odkedy ho mam, tak rano ziadna otlacena perina na nechtoch (neskutocne ma to stvalo, bola som schopna okamzite vsetko odlakovat).Pouzivam spolu s "gelovymi" lakmi od Avon. Z ostatnych produktov z Tvojho clanku ma zaujal Rehab, mozno vyskusam.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala vzdy problemy s nechtami. Stiepali si, boli makke a este som si ich aj hryzla. Teraz mam nechty skoro dokonale, dlhe, pevne a prirodzene leskle. Naopak nechtivu kozicku mam v strasnom stave a neviem preco :( nic mi na to nepomaha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja sa nečudujem...je proste zima...takže chlad pokožku veľmi vysušuje..a niekedy býva problémom aj príliš vysušovacie mydlo...proste len krémovať, krémovať a olejčekovať:D

      Odstrániť
  8. Moje nechty, tak to je des a hrôza, u mňa na blogu tie moje neuvidíš..:) Slabé, lámavé, nepekné lôžko.. Idem investovať do Sally Hansen kitu na gellak, beztak som na neho odkázaná, aspoň to budem mať v domácej opatere.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala "nepublikovateľné" nechty pokiaľ som ich nezačala po každom umytí rúk krémovať....nikdy som nemala pocit suchých rúk...a stále mi pripadalo, že proste nepotrebujem krémovať ruky...a už vôbec nie niekoľkokrát do dňa....ale krémovanie fakt pomohlo...dokonca viac ako niektoré vitamíny....no a ja mám tiež gellak a konečne prvý raz mám v živote pocit, že mám pekne upravené nechty...na DLHÚ dobu! teraz, keď ich naviac aj olejekujem, tak aj zádery prestávavajú byť problémom...pre mňa je to obrovská zmena.... proste mne inak nič na nechtoch nevydrží...ani vyššie odfotené miracle laky, ktoré majú vydržať na nechtoch tak dlho ako gelovky, mne vydržali nepoškodené max asi 6 dní, niekedy aj menej...

      Odstrániť
  9. Promiň kočko, ale tady se ukázalo, že moc o starostlivosti nehtů moc nevíš... Nemůžes si koupit výživu když nevíš diagnostiku nehtu, to je hloupost... Třeba používáš úplně špatnou výživu... Olejíček nemůže fungovat pokud kůžičku předtím "neotevřeš" krémem....a ze všeho nejvíc bych si přečetla složení, protože si myslím, že to bude katastrofa...

    Byla jsem před pár měsíci na stejném bodě jako ty teď, chápu, že to každý nemůže mít načtené jako já. Proto se ti to snažím přiblížit ;-) pokud o to máš zájem tak stačí napsat, ráda ti poradím nebo tě odkážu na lidi, co o tom opravdu hodně vědí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, že teraz sú veľmi populárne tie kurzy so Spa rituals a verím, že pre nechtové maniačky je to zážitok, mňa samú to však zatiaľ nenalákalo.......nevidím však problém v tom používať niečo, čo zlepšuje stav napr.suchej pokožky v okolí nechtov...ale to prečo sa má najskôr použiť krém a až naň olejček ma teda zaujíma, ak sa teda môžem opýtať, prečo je to dôležité..teda je to dôležité, aby sa prijali vitamíny aťd z olejčeka, ale aká ingredienciaia v tom kréme otvára tú pokožku?

      Odstrániť
    2. Ale já na žádném kurzu nebyla, tohle jsem si prostě pozjišťovala...
      Olej je nevstřebatelný, pokožka ho nedokažu přijmout. Krémem ji hydratuješ, kůže začne pracovat a v ten moment je zde prostor pro vstřebání oleje...

      Odstrániť
    3. Viem, že si myslím na fb písala, že si v kontakte s Ellen, tak preto som si to dala hneď do spojitosti so Spa Rituals kurzmi...tak už budem aspoň vedieť;)

      Odstrániť
  10. Drahá nehtová bloggerko,
    vzhledem k tomu, že velmi často recenzuješ produkty laků a podobných věcí, předpokládala bych tedy, že tomu budeš rozumět více, než můj pes.
    Jako promiň, já bych normálně nebyla až tak kritická, ale... V recenzi máš produkty (výživy), které si popisem naprosto odporují a každá z nich patří na jiný typ nehtu, právě proto můžeš vidět v komentářích, že některým ty péče vyhovovaly (protože jim na typ nehtu seděly) a jiným naopak ne...
    Z logiky věci, pokud máš nehet tvrdej a strkáš na něj ještě něco, co má podporovat další tvrdost... tak se ti to bude lámat a třepit a spoustu věcí okolo. To samý, když použiješ změkčovač nehtu, čili to hydratační.... nedejbože na měkké nehty... tak ty totálně odděláš.

    Co se týče "trendu" seminářů se Spa... ON TO PROBOHA NENÍ TREND... TO JEN NĚKOMU DOŠLA TRPĚLIVOST nadále sledovat to, jak si lidi NIČÍ NEHTY a uvolnili tyto semináře i pro ostatní lidi, nejen pro profesionály. Právě proto, aby zrovna bloggerky které jsou čtenné... nepředávaly čtenářům pitomosti, kterých by se oni čtenáři chytili a na základě jejich rad si sál ničili ještě víc nehty.... PRÁVĚ PROTO jsou ty semináře uvolněné věřejnosti.
    A upřímně... ty bys to potřebovala jako sůl.

    Co se olejíčku a krému týče....

    Začnu asi tou gelovější péčí na nehty... ta se má používat, má být funkčnější právě proto, že je v základu na podobn bázi jako krém i olej, tj lépe vstřebatelné!!!
    Jediné oleje, které jsou schopny se ti vstřebat do pokožky nebo nehtů... jsou jojobový a arganový. ty jediné se ti dostanou dovnitř a mají šanci ti nějak pomoct, ale jinak absolutně blbosti....
    Olej je mastný, olej dělá mastný ochranný film na povrchu pokožky!!! Tudíž zcela nechápu, jak by ti tedy mohl do hloubky vyživit a pomoct.... to prostě nejde...
    Právě proto, se používají krémy, které se vstřebají do pokožky, pokožka si z nich vezme to dobré a aby nevyprchaly účinky, tak se aplikuje olejíček.

    Co se gellaků týče... dojedeš na to a možná dobře ti tak,... protože pak časem možná díky tomu pochopíš, že nehty tady nejsou pro imitaci, ale proto, že mají nějakou funkčnost. Doporučuji ti začít sledovat můj seriál článků na péči o nehty, třeba pak pochopíš.

    PS, když už máš sponzorované články s produkty... stálo by za to si možná to v článku označit, pak to o to víc působí nevěrohodně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ellen, ja som nikde nepísala, že su gellaky zdravé....viem, že nie sú....ale to čo robíme každý sám so sebou je už na nás, takže presne ako píšeš sama na to doplatím...dokonca som čítala aj článok presne na túto tému - načo sú nechty a ako sa gellakmi ničia....niekto fajčí, niekto pije, niekto si dá na nechty gellak....tak ho tam proste mám...ja nechápem "trend" Spa Rituals seminárov ako zlý a pokiaľ som aj komentovala nejaké články s týmito seminármi, vždy to bolo v zmysle, že to musí byť raj pre lakové maniačky....a to si aj myslím....ako vieš, slovenské či české blogerky majú okrem "blogových" povinností aj povinnosť chodiť do práce a riešiť svoj vlastný život, takže aj pokiaľ by bolo skvelé denne sa vzdelávať iba vo veciach týkajúcich sa krásy, tak je to dosť nemožné...práve potom je to na čitateľovi, aby s našiel ten najkvalitnejší zdroj informácii...práve preto sú tu diskusie, ktoré nijak nemoderujem, môže si tu napísať kto chce, čo chce....a vyjadriť svoj úprimný názor a ja ten komentár nezmažem...rovnako každý kto bude čítať tento článok si môže prečítať tvoj názor a presunúť sa k iným blogom a článkom i napr. k tebe....ja sa nepotrebujem hádať, ani škriepiť....práve nedávno som písala, že najlepšie je testovať vec, tak, že ju človek prestane používať....ja pokiaľ som bola nedávno 2 týždne mimo domov a mimo svoju kozmetickú výbavu, tak sa mi proste zádery vrátili a pokožka v okolí nechtov bola opätovne extrémne suchá...i z tohto dôvodu som si proste olejček obľúbila...pretože mojej pokožke chýbal...a k sponzorovaným článkom ... myslím, že moje pravidelné čitateľky dobre vedia, čo je a nie je venované na recenziu...so Sally mám fotky z akcie, rovnako i s ňou boli už súťaže...ale samozrejme môj blog má milión chýb....a existuje milión lepších, takže niekoho moje články zaujmú, recenzie pomôžu (áno, naozaj mi píšu ľudia, ktorí na základe mojich recenzií objavili niečo a sú veľmi spokojní) a iných žiaľ pohoršia

      Odstrániť
    2. tak teď mluvíš naprosto z cesty.... já jsem bloggerka, matka od dvou dětí, ještě k tomu chodím na brigádu a do toho se nadále vzdělávám a doma si hraji na taxík, úředníka a ještě plno věcí okolo.... ono je to o tom chtít a nevymlouvat se na kraviny.
      Kdo chce, čas si vždy najde, i kdyby jen na úkor svého spánku. Takže tady sis mohla polovinu svého komentáře naprosto odpustit, neb je to jako když házíš hrách na zeď, zkrátka tady u mne tvoje poznámky jaksi ztrácejí na významu a opravdu mi potvrzují to, co si myslím.

      A neber si to zle, ale já nejsem nárazový čtenář, jen mi tentokrát nedalo se nevyjádřit. Protože já podobný kraviny dělala kdysi taky a ničila si nehty a doplácela jsem na to. A sama jsem za život zažila, jaké to je být bez nehtu kvůli nedostatečné péči.

      A ty semináře nejsou pro nehtové bloggerky... ty tady byly dávno předtím, než se vůbec spolupráce s bloggerkami tady v čr a později i na slovenku navázali a tohle vím, protože jsem stála i zrodu a začátku těchto spoluprací. Je to o tom, aby si široká veřejnost doopravdy začala uvědomovat, že tolik času, co věnují kosmetice a péči o obličej je potřeba věnovat i péči o nehty a ruce.

      A já jen připomínala, že to působí nevěrohodně, právě pro namátkové čtenáře, já vím, že tu spolupráci máš, proto mi to bylo jasný, ale cizí, který přijde jen jednou... to nepozná.

      A k ostatnímu, no comment, kdo chápat nechce, nepochopí.... a já nemám čas tu ztrácet drahocenný čas na lidi, kteří jsou krátkozrací.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...