Červené pery? Áno, prosím!

Krásny deň, dámy!

Výrazne nalíčené pery sa tešia popularite čoraz viac. No a pokiaľ sa odvážite na kúpu a nosenie výrazných farieb, tak červená je určite farba, po ktorej by ste mali siahnuť ako jednej z prvých. Predsa len červená je absolútna klasika a sexy červené pery len tak ľahko nevyjdu z módy.

Na druhú stranu to  s tými červenými, a celkovo výraznými, farbami nie je tak jednoduché. Aplikácia musí byť absolútne presná, a na to, aby sa farba nerozpíja, príliš neobtláčala  a vydržala čo najdlhšie existuje aj zopár ďalších známych trikov a ja verím, že nebude na škodu si ich všetky zhrnúť do jedného článku, aby ste si dokonale nalíčených červených pier mohli užívať, čo najdlhšie.

  • Začnem azda s poznámkou, že pokiaľ sa rozhodnete pred výrazné červené pery, je celkom dôležité mať pekne zjednotenú pleť make-upom a zafixovanú púdrom. Inak by červená farba rúža zbytočne upozorňovala na nedokonalosti pleti ako rozšírené žilky, fliačiky po výražkách či prípadné akné.
  •  Pokračujete vykreslením pier kontúrkou. Priznám sa, že som zatiaľ nepostrehla veľký rozdiel medzi drahšími a lacnejšími konturkami, takže pokojne používam tie lacnejšie z drogérií a myslím, že svoju službu robia celkom obstojne. Kontúrku nanášajte na absolútne suché pery - žiadne balzamy pod rúž. S balzamom ako podkladom by sa farba zbytočne rýchlejšie strácala a rozpíjala.
  • Pomocou kontúrovacej ceruzky môžete perám jemne pridať objem, a to pokiaľ budete líniu vykresľovať mierne po vonkajšej hrane pier.
  • Nasleduje samotné nanášanie rúžu. Ten v najlepšom prípade nanášate štetčekom na rúže. Iba tak dosiahnete presnej línie.
  • Pery jemne a opatrne otlačíte do papierového obrúska.
  • Pery trošku prepúdrujete. Aby som nezafarbila štetce ani hubku púdru, tak som na pery naniesla len skutočne jemnú vrstvu púdru prstom.
  • Následne nanesiete záverečnú, druhú vrstvu červeného rúžu pomocou štetčeka.
  • Koniec. Takto nalíčené pery vydžia nejednu kávu, čaj atď. Ja som týmto spôsobom líčila pery s rúžom MF a vydržal nielen 2 kávy, celodenné pitie vody, ale dokonca aj raňajky, obed a skvelo vyzeral od 10 do 6 večer bez jedinej opravy!!! Jasné, stále si musíte dívať pozor, aby ste si pery nepretreli rukou alebo neutreli do bieleho šálu, ale i tak považujem takúto výdrž za excelentnú a určite dlhodobejšiu ako by bola výdrž samotnej jednej vrstvy rúžu.

Keď sme už pri tej červenej, netreba zabúdať, že nie je červená ako červená. Môžete kúpiť červenú s nádychom do oranžova, ktorá na perách môže pôsobiť až príliš vulgárne a lacno. Výrazná červená s trblietkami tiež nie je najlepšia voľba, keď už pritiahnete na seba pozornosť červenou farbou pier, nemusíte ju podtrhovať ešte aj trblietkami. Najlepšia je červená s chladným podtónom a miernym nádychom do bordova. Tá Vám optický krásna vybieli zuby a pôsobí veľmi žensky, rafinovane a určite nie prvoplánovo.

Rovnako nie je dobré, aby boli výrazné rúže príliš krémové. Krémové farby sa ľahšie rozpíjajú, nedržia na svojom mieste a zvlášť pokiaľ ste naučené iba na bezfarebné balzamy bude vám všade sa otláčajúca farba preukázať.

Červených rúžov mám hneď niekoľko. Rôzne značky, textúry i odtiene. Najnovším červeným prírastkom, s ktorým som spracovala aj tento postup, je Max Factor Colour Elixir Lipstick v odtieň 715 Ruby Tuesday, odtieň vytvorený podľa dobového obľúbeného odtieňa rúžu Marilyn Monroe - Ruby Red Lipstick od MF.



Rúž je extra pigmentovaný, má príjemnú hladkú textúru. Pre dokonalé vykreslenie pier týmto rúžom je kontúrka potrebná. Jeho zloženie je obohatené o bambucké maslo, avkádové maslo, aloe vera a bielym čajom. Balený je v krásnom zlatom obale. Dostupný je v 18 odtieňoch.

Farba je priam fantastická - výrazná a ženská. V tomto prípade sa nejedná o tmavú červenú farbu a nemá ani nádych do bordova. Pri skúšaní na ruku je možné vidieť veľmi ľahučké fuchsiové tóny, na perách ich už však nevidím. Samotná farba opticky zvýrazňuje belosť zubov, čo je podľa mňa veľmi podstatný fakt. Vôňa je klasická rúžová, nič špecifické.


Čo vy a červené rúže? Používate? Nepoužívate? Ktorý je Váš obľúbený? Alebo volíte skr nenápadné nude farbičky?




27 komentárov:

  1. Ten je úplne božský, veľmi ti to pristane. Rúž od MF som nikdy nemala, asi čas to napraviť. Červené rúže mám asi 4, používam ich asi 3 krát do roka. Som blond a červená na mne neskutočne ,,kričí´´. Ale naposledy som sa odhodlala pre červený rúž na ples, k jednoduchým čiernym šatám, a myslím, že som urobila dobre :) ale bežne ho teda nevyužijem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój to je ich škoda takto málo ich využívať:) Hoc ja som svoj prvý červený rúž mala na sebe asi raz:D Strašne som ho chcela, drho som vyberala odtieň a nakoniec mi aj tak prišiel veľmi výrazný, takže som ho vôbec nenosila....a to "kričanie"....je čiastočne aj o zvyku...ja som síce ryšavka, no tiež mi zo začiatku prišlo, že aj na mne šialene kričí:)...hoc samozrejme verím, že k tebe idú určite tie bledšie odtiene...

      Odstrániť
  2. Super tipy, 8 hodin mi rtenka teda jeste nevydrzela :-) Jinak ja mam rada vyrazne i nude odstiny, zalezi na nalade, outfitu,... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skús ten postup a uvidíš s otlačením a prepudrovaním a verím, že aj tebe sa výdrž hociktorého rúžu predĺži....bez tohto postupu vydrží aj mne hoc najlepší rúž 4-5 hodiniek:)

      Odstrániť
  3. používam aj červené :)
    color elixir rúže mám veľmi rada, lebo nie sú veľmi suché, ako niektoré dlhotrvajúce rúže a naozaj dlho vydržia, navyše, majú neskutočný výber nezvyčajných odtieňov, aké sa len tak často nevidia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten veľký výber som už počula veľa pozitívynch ohlasov, asi by som ho mala aj ja lepšie preskúmať

      Odstrániť
  4. Teda, nejsem úplně favorit červených rtěnek, ale tenhle odstín se povedl!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ruze Colour Elixir mam velmi rada, mam doma dva, v neutralnejsich odtienoch. Na mne sice 8 hodin nedavaju, ale tak dve-tri drzia velmi dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lučiak, ako som už písala nižšie, mne 8 tiež iba s týmto zložitejším postupom nanášania...inak je rúž krémovejší, takže sám osebe drží určite kratšie ako 8 hodín...

      Odstrániť
  6. Tuto rtěnku mám v lednových novinkách. Pak mám jednu červenou od dermacolu, dvě od essence a ještě mi teď přibyly dvě od L´Orealu. Takže teď budu mít z čeho vybírat, i když mně se asi nejvíc líbí ta JLo (Loreal). Jinak postup mám stejný jako ty, už několik let, to je osvědčená metoda, jak rtěnku mít na dlouho na rtech. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasné, postup je stará klasika...ale ako píšeš je fakt osvedčená, takže prečo si nepripomenúť....alebo nenaučiť mladšie generácie:D

      Odstrániť
  7. :D vidím, že dneska jedem obě na červené vlně. No musím přiznat, že máš odstín lépe zmáklý na fotkách než já :)) Mně teda nevydržela 8 hodin, ale výdrž má super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CosmeticsandThings, ja som práve chcela poukázať, že s takýmto postupom, kedy sa pery otlačia do vreckovky, jemne prepúdrujú, tak môže takto nádherne vydržať aj krémovejší rúž 8 hodín....samostatný rúž bez tohto procesu vydrží samozreme menej

      Odstrániť
  8. Krásna farba! Ale čo ja ti viem, negeneralizovala by som, že červená s nádychom do oranžova by mala byť vulgárna.. Každá máme iný tón pleti, farbu očí i vlasov a tým pádom nám aj pristanú iné odtiene červenej.. Tá s chladným nádychom je klasika, ale podľa mňa sa netreba báť skúšať a tak si nájsť ten svoj odtieň :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika, presne ako píšeš chladná je klasika a ja som to myslela skôr tak vo všeobecnosti, keď si žena kupuje prvý výrazný rúž, tak podľa môjho osobného presvedčenia je taká chladnejšia červená univerzálnejšia....proste že je väčšia pravdepodobnosť, že žene sadne....samozrejme, ak je niekto na výrazné rúže zvyknutý, tak potom sa už nkto nemusí báť experimentovať....a kupovať jeden odtieň dookola by bola nuda...takže postupne jasné....

      Odstrániť
  9. Kraaasna farba a velmi Ti pristane♡....ja mam cerveny iba jeden, z paletky diego dalla palma a ten na denne nosenie uuuuplne nie je(i ked v pripade dobreho rozpolozenia ani velmi nevaham :-):-) ), takze momentalne hladam nieco menej vyrazne. Takze skusam, spekulujem.....aaaaa nechcela by si nam tie svoje cervene krasky ukazat ?;-)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani dakujem! A nad clankom so vsetkymi cervenymi ruzmi uz dlhsie uvazujem,len problem je,ze niektore z nich zial uz nezakupite...pretoze sa prestali vyrabat

      Odstrániť
  10. Tuhle rtěnku mám taky, je krásná, ale nemám na ni tak úplně odvahu... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój, to je veľká škoda! Nejakú ti posielam leteckou poštou:))))

      Odstrániť
  11. Ja tiež farbu utieram do servítky, púder som ešte neskúšala, ale keď pôjdem do červenej alebo inej výraznej farby tak určite skúsim. Teraz používam skôr nude farbičky, lebo mám horšiu pleť :(....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas teraz akosi nemám čas na tiene, tak častejšie siaham po výraznejších rúžoch...a trošku púdru učite skús...keď je to len trocha, tak to nie je ani nepríjemné...ani nič...len to fakt pomôže výdrži;)

      Odstrániť
  12. Farba ruz ti velmi sedi.. ja rada nosim nude ruze a potom ruzove vyrazne.. cervene nosim minimalne..radsej si zvyraznujem oci ako pery..
    Inak presne takto si predlzujem vydrz ruzu aj ja, ale mne tak dlho nevydrzi.. urcite nie 8 hodin... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne? Ani ja som to nečakala:D....Málokedy mám totiž čas otláčať pery atď....ale myslím, že v tom má prsty najmä tá taká hustejšia, krémová a extra pigmentovaná textúra rúžu....ja som čakala, že bude poškodený už po raňajkách....a pritom dobre vyzeral fakt aj o tej šiestej, keď som prišla domov....

      Odstrániť
  13. Vždy jsem chtěla rudou rtěnku :) Ale nemám na ni dostatečně pěknou pleť a zuby, a červená takové nedostatky velice zvýrazní :( Jinak je tenhle octín nehorázně sexy.

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...