Bourjois Rouge Edition Velvet

Krásny deň, dievčatá!

Matné odtiene sa v kozmetike presadzujú čoraz viac. Aktuálne sa s nimi najčastejšie stretávame práve pri produktoch na pery, hoc niektoré veci, ako masielko na pery s matným efektom - novinka od Astoru, si neviem v reále dobre predstaviť ani ja.

Dnes sa však chcem venovať už dobre známym rúžom od Bourjois - Rouge Edition Velvet, ktoré boli novinkou ešte v minulom roku. Ja však jeden z nich mám zo slovenského elnina, kde sú rúže dostupné v 5 odtieňoch.


Začnem tým, že som si vybrala priam skvelý odtieň. V reále je najviac podobný fotkám na perách. Na perách je ho dostatočne vidieť, ale nie je vulgárny ani príliš sa dožadujúci sa pozornosti, a preto je vhodný skutočne PRE KAŽDÝ JEDEN DEŇ.  


Rúž má veľmi príjemnú skutočne až zamatovú konzistenciu i finiš, presne ako píšu reklamné texty. Keďže finiš je matný, problémom teda môžu byť automaticky veľmi suché pery, ktoré potrebujú výživu. Z tohto rúžu ju nedostanú. 

Krycia schopnosť je priam 100% ako vidíte na fotkách. Na pohároch sa rúž jemne otláča, avšak drží až prekvapivo dobre. Niekoľko hodín je hračka, a to je práve jeden z dôvodov, prečo sa skutočne hodí na nosenie do práce, školy, kedy nemáme veľa času na opravovanie make-upu.

Aplikácia pomocou aplikátora je pomerne pohodlná. Produkt nemá žiadnu parfemáciu. Problémom nemusia byť ani šupinky, pretože ich sýta hustejšia farba prekvapivo nezvýrazňuje, takže peeling pier alebo niečo podobné ie je potrené, hoc suché pery si budú skôr pýtať hydratačný rúž.



U mňa je spokojnosť s produktom skutočne veľká. Mám rada intenzívne farby a ešte radšej, keď produkt na perách drží. Objem 6, 7 ml, cena na elnine 5,9 e, vo fannku 11,7e.



A čo vy? Máte rady rúže s matným efektom?

18 komentárov:

  1. Na rtech vypada opravdu krasne :-) Matne rtenky mam moc rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže ani moc nie:) Stále sa vraciam skôr k normálnym rúžom,ale tento úžasný odtieň ako i samotný fakt, že šupinky na perách nezvýrazňuje ma veľmi milo prekvapili a potešili:)

      Odstrániť
  2. moc se mi líbí, měla jsem ji v ruce, snad tuším i tento odstín a zaváhala jsem, příště napravím!
    Neměla jsi ji na sobě v pondělí?? Protože jsem si říkala, jak ti ta rtěnka krásně držela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno mala, a to som ju mala už na sebe min. 3 hodiny pred akciou, takže celkom fajn, že?

      Odstrániť
    2. Úžasná!Moc ti slušela! To ji musím taky koupit. Až jednou nebudu mít opar, tak ji snad i použiju :)

      Odstrániť
    3. :-) to jsi mě pobavila mám to stejně. Bez oparu ani ránu :-). Závidím holkám, co se před odchodem na párty malujou rtěnkou. Já se maluju Vectavirem. ( http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=154 ). Mažu to hned, jak mě to pálí. Škoda... Ta rtěnka je úžasná !

      Odstrániť
  3. Odstin vypada velmi pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tušila, že na sobě máš tohle! Fakt povedená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tohle je úžasný produkt s úžasnou barvou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na perach vyzera uzasne!!! Velmi ti pristane tato farba.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to na Tebe veľmi pekne. Istý čas som po nich pokukovala aj ja, ale nakoniec som uchmatla Rouge Edition 12heures a teda len som si potvrdila, že matné rúže sú pre mňa e-e :( Viac asi zajtra na blogu ;).
    EOS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nuž, ja v podstate ani neriešim či matné alebo lesklé, pokiaľ mi svedčia :).
    Inak, klasicky Ti svedčí táto farba, evidentne máš pleť k tomuto rúžu a tejto farbe.
    Pôvodne som si myslela, že je to lesk - kvôli spôsobu nanášania.
    Určite vyskúšam :), vďaka za odporučenie !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som vyskúšala a kúpila vo Fannku v ich zľave čo mali k MDŽ (25 % zľava). Kúpila som si odtieň 12 a je úžasný ! Nádherne matný, len musím dávať veľký pozor na nanášanie a najmä obrysy pier, aby bolo všetko tip top :))).
      ĎAKUJEM ešte raz za odporučenie !

      Odstrániť
  9. Kočky, ďakujem za reakcie, som rada, že odtieň sa Vám pozdáva rovnako ako mne;) Claire, tak som zvedavá na recenziu:) A Leni, no niektoré stránky to tak píšu, sú totiž dva druhy, jeden s lesklým finišom a toto ako novšia verzia s matným finišom..ale na ofiko stránkach Bourjois je uvedené lipstick a aj mne to vlastnosťami určite viac pripomína rúž:) Vaša Ela;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Strašne sa mi na tebe páči, veľmi ti pristane. Keby som narazila na fajn matný, tak mi to vadiť nebude, nebránim sa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rúže s matným efektom mám veľmi rada, hlavne pri tmavších farbách. Tento od Bourjois mám v inom odtieni a zbožňujem ho ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...