Novinky od Gosh: Minerálny púder a paletka tieňov 9 Shadow

Krásny deň, dámy!

Máme po Vianociach, avšak to neznamená, že sme skončili behať po obchodných centrách, všakže?:) A ak Vám dnes prinášam krátky pohľad na dva najnovšie prírastky Gosh cosmetics, na ktoré pri tom behaní po nákupných strediskách, môžete natrafiť:)



Paletka 9 Shades

Ako prvou začnem paletkou 9 Shades, ktorú ste už mali možnosť zhliadnuť v poste o tipoch na vianočné darčeky. A keď vidíte nasledujúce fotografie, je Vám snáď jasné, prečo som ju tam zaradila. Keď otvoríte nenápadný čierny obal, vykuknú na Vás nádherné decentné odtiene 9 jemne namletých tieňov.

Vďaka hodvábnej konzistencii tieňov sa skvelo nanášajú v podstate čímkoľvek. Intenzita na očnom viečku je o niečo slabšia ako swatch-e na rukách, preto sa najlepšie nanášajú buď na podkladovú bázu, ktorá je už akýmsi základom, alebo ešte lepšie vyniknú na podklade urobeného pomocou bielej ceruzky. Ako je snáď jasné, všetky odtiene sa vzájomne skvelo dopĺňajú a veľmi ľahko kombinujú.

Výdrž tieňov s podkladovou bázou je celú pracovnú dobu.

Celkovo budete môcť v parfumérii nájsť 3 druhy paletiek:

- akvatické odtiene v paletke LA
- neprehliadnuteľné odtiene paleky LAS VEGAS
- nahé odtiene v paletke NEW YORK 






Druhou novinkou je minerálny púder/make-up GOSH MINERAL POWDER.

Ten je v parfumériách približne od novembra. Dostupný je v 4 odtieňoch - 02, 04, 06, 08. Ja som testovala odtieň 04, ktorý ma žltý podtón a nie je vhodný na úplne bledú pleť.

Ak ste doteraz minerálne púdre nepoužívali, tak aspoň v krátkosti pripomeniem jeho používanie. Minerálny púder sa nanáša flat top štetcom, a teda štetcom s plochým vrchom. Ten môžete použiť samozrejme akýkoľvek značky. Pri nákupe treba klásť dôraz na hustotu štetín, jemnosť a kvalitu spracovania. Tu platí dvojnásobne, že sa oplatí investovať do kvalitných vecí. Pokiaľ podobný štetec nemáte, značka Gosh spolu s  púdrom prišla na trh aj s novým štetcom, ktorý je kratší, veľmi šikovne padne do ruky, štetinky sú naozaj veľmi jemné. Sama som naň mala zálusk, no veľkostne i materiálovo sa presne zhodoval s tým, ktorým mám už doma, takže sa nakoniec nákup nekonal. 

Pre úplnosť spomeniem len fakt, že takýmto štetcom sa vynikajúco nanáša nielen sypký minerálny, ale hocaký make-up. Pre mňa určite lepšie, precíznejšie a hlavne bez viditeľných prechodov narozdiel od klasických plochých štetcov.

Druhým neopomenuteľným faktom pri aplikácii je, že minerálny púder nie je vhodné nanášať na úplne suchú a odmastenú pleť. Aplikuje sa oveľa lepšie na dokonale vyčistenú a práve nakrémovanú pleť, prípadne na pleť, na ktorej je podkladová báza.

Malé množstvo púdru odsypete do vrchnáčiku púdra. Nanesiete na štetec, štetce mierne oklepete a následne krúživými pohybmi nanášate na pleť. Výsledok je prirodzený, bez prechodov a make-u je skutočne kvalitne zapracovaný!

Čo je fantastické a čo ja osobne na minerálnych púdroch zbožňujem, je fakt, že pri nanášaní minerálneho púdru si sama určujete, akú intenzitu krytia chcete. Pokiaľ štetec dobre oklepete, aplikujte menšie množstvo na už vstrebaný krém, intenzita krytia bude jemnejšia. Pokiaľ po nevyspatej noci potrebujete intenzívnejšie krytie, stačí nechať na štetci väčšie množstvo púdru a prípadne aplikovať púder na nie úplne dokonale vstrebaný podkladový krém či bázu a minerálny púder bude kryť oveľa výraznejšie.

Ja osobne po nanesení minerálneho púdru už pleť neprepúdrujem ani nezafixujem, hoc Gosh ponúka i špeciálny fixačný púder a pokladovú bázu v jednom Prime´n SET, ktorý je vhodný i na zafixovanie práve minerálneho púdru. I bez zafixovania však vydrží moja zmiešaná pleť matná niekoľko hodín. Po cca. 5 hodinách si pleť vyžaduje úpravu - a to papierik na odmastenie pleti alebo prepúdrovanie.






Cena paletky: 16 e
Cena minerálneho púdru: 12 e
Cena štetca: 13 e

Výrobky nájdete v slovenskej Fann parfumérii, kde si samozrejme môžete pri každom nákupe uplatniť minimálne 10% zľavu s Fann kartičkou, aspoň ja to tak vždy robím:)


A už s mineránym púdrom Mineral Powder 04, lícenkou Gosh Multicolor Blush 51, Gosh Eye Brow Kitom na obočí, paletkou tieňov New York - konkrétne odtiene 1 a 6, riasenkou Darling Lashes Mascara a leskom Volume Lip Shine odtieň Tea Rose. Klasické podrobné líčenie s paletkou Vám ukážem zas niekedy nabudúce:)

Ako vidíte výsledok je veľmi prirodzený aj v prípade tieňov, aj v prípade make-upu. Moja nejednotná pleť má jeden odtieň a jednoduchá kombinácia 2 tieňov pôsobí jemne a veľmi decentne.

Narazili ste už na niektorú z týchto noviniek? A celkom ma zaujíma aj Váš názor na minerálne púdere...používate? Pre mňa toto nie je prvý sypký minerálny púder a určite s nimi ani nekončím.


20 komentárov:

  1. Neodolala som tej paletke očných tieňov. Je vážne super a som rada, že som si ju zaobstarala.
    Minerálny púder som ešte neskúšala a zatiaľ ma ani moc neláka, ale nikdy nehovor nikdy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší, že sa ti paletka páči! Goshácke tiene patria k tým najlepším! Hoc aj medzi nimi existujú lepšie a o čosi horšie:)) A minerálne make-upy celkovo sú podľa mňa super...ak by si náhodou išla na nejakú líčiacu akciu...napr. aj vo Gosh často líči v parfumerkách, ale samozrejme aj iné značky...hoc minerálny make-up nemá každý...tak určite skús na sebe aj takýto minerálny..veď za skúšku človek nič nedá.....mne teda vyhovuje najmä ten taký prirodzenejší finiš.....Pekný deň, Jani!

      Odstrániť
  2. Neutrální New York paletce bych odoloávala jen těžko! Líbí se mi ten hedvábný lesk, který je u stánů patrný. Stíny s lehkým leskem mi už dnes lichotí víc než ultra matné.
    Decentní líčení se Ti moc povedlo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zas páčia ja úplne matné...a čím ďalej tm viac používam aj aké...ale toto je skutočne taký zlatý stred...a líčenie to bola taká rýchlovka na instagram, keď som myslím prvý raz skúšala tento make-up a tieniky...tak som si povedala, že lepšie ako nič....lebo toho času na fotenie je stále menej a menej...ďakujem Tutto za tvoj čas na napísanie komentáru...krásny deň!

      Odstrániť
    2. To není vůbec zač:-) Od zítra jedu zas v pracovním režimu, tak času bude méně. Ale nemysli, sleduju pořád, jen nestíhám komentovat:-)
      Pa.

      Odstrániť
  3. ach ja mám doma jeden minerálny makeup, ale vôbec to s tým neviem... katastrofa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D chce to len skúšať....alebo možno ani to nie...neverím, žeby ti to nešlo, veď ty si šikovník.....možno to je len štetcom....ten musí byť poriadne hustý a jemnučký....aby sa make-up dobre zapracúvaval.....hovorím podľa toho, že mám doma jeden, ktorým normálny tekutý make.up zapracujem ok, ale minerálny už nie....na to je príliš riedky a potom to poriadne práši a na tvári toho veľa nie je...

      Odstrániť
  4. Neznám, ale obě věcičky vypadají fakt parádně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tak Gosh je celkom problém zohnať v ČR. Viem, že tu je nejaký eshop, ale tam ani zďaleka nemajú všetko a už vôbec nie novinky...:/

      Odstrániť
  5. Ja plochý štetec na makeup tiež už takmer vôbec nepoužívam.. Buffer je na to omnoho lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma už niekoľko mesiacov aj 102 od Zoevy Silk finish (raz som ho len tak pre radosť hodila do nákupného košíka) a používam ho na lícenku, hoci viem, že na ňu nie je určený..ale nanáša sa mi ním prefektne....a a po dlhšej dobe som si o ňom prečítala, že je vlastne určený aj na minerálny make-up, takže sa chystám skúsiť to ešte aj s ním...

      Odstrániť
    2. Tak pri štetcoch je najlepšie nájsť si vlastný spôsob ich využitia :) Keby sa musia všetky používať len na to, na čo sú určené, tak by to nebolo také zaujímavé a zábavné :))

      Odstrániť
  6. Ta paletka vypada pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta paletka očních stínů vypadá krásně!!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletka má nádherné odstíny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Odtiene v paletke su krasne a uplne vhodne pre mna.. len sa mi zda slabsia pigmentacia.. mam jednu paletku od Gosh a takmer vobec ju nepouzivam.. mineralny puder som este skusala, potrebujem dost silne krytie...a aj ked sa da dat vacsia vrstva urcite by mi to nestacilo.. na tebe, ale vyzera dobre :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gosh je jedna z mala znaciek, ktore ma nechavaju (ani neviem preco) chladnou. Asi to bude tym nudnym balenim a minimom reklamy, takze nebyt blogov ani neviem, ze tato znacka existuje :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...