Nip+Fab - Dark Circle Fix a No Needle Serum

Krásny deň, dámy!

Dnes prichádzam po mesiaci a pol používania s recenziou na pleťovú kozmetiku Nip+Fab. Pleťovka od Nip-Fab nebola pre mňa žiadna novinka. Pár produktov som tento rok už skúšala a boli to jedny z najlepšie investovaných peňazí do kozmetiky(jeden z produktov ste videli aj v top produktoch roku 2014), takže na ponuku v emaile, či chcem niečo testovať, som odpísala úplne jednoznačné ÁNO.

Na testovanie som dostala výrobky:

Nip+Fab Dark Circle Fix    a    Nip+Fab No Needle Fix



Poďme sa teda na ne pozrieť bližšie!



Prvý je krém na oči, druhý pleťové sérum.


No Needle Fix je pleťové sérum, ktoré má okamžite vyhladzovať pleť, dodať jej pružnosť a potrebnú hydratáciu. Ako už viete, ja mám zmiešanú pleť v kategórii 25+, ktorú sa snažím pomocou pleťových produktov jednak zmatňovať a zároveň dodávať pleti dostatočný prísun hydratácie.

Sérum som skúšala používať najskôr samé a neskôr som začala po nanesení séra nanášať na tvár i klasický krém, ktorý obvykle používam, a teda tak, ako nám odporúča výrobca na krabičke.

Plusy:
  • Sérum je veľmi ľahké, ponúka akoby gélovo-fluidovú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera, ihneď vstrebáva a zanecháva pleť skvelo pripravenú na nanášanie make-upu.

  • Pleť skutočne ostáva akoby pružnejšia a hladšia.

  • Ako vždy pri podobnom balení oceňujem hygienickejšie prevedenie s pumpičkou.


Mínusy:
  • Samotný hydratačný účinok séra je pre mňa nedostačujúci. Pokožka je príjemne jemná, hladká, ale stále akoby smädná. Hodnotiť však hydratačný účinok až po následnom nanesení krému inej značky by nebolo úplne korektné.

  • Zloženie - prijala by som, keby prírodné zložky ako napríklad Avena Sativa Kernel Extract /extrakt z ovsu - pôsobí proti podráždeniu pleti, má omladzujúc účinky) alebo Garcinia Mangostana Peel Extract (extrakt z mangostány  - antioxidant, obnovuje bunky, je výborne na problémy s akné ako i na suchú pleť, pôsobí priaznivo proti starnutiu pleti, pôsobí antibakteriálne) boli v popredí pred tými menej prírodnými látkami.


Zhrnutie: Mám rozporuplné pocity. 24 eur je pre mňa presne tá horná hranica, ktorú som ochotná dať za krém a za ktorú aj krém zväčša kupujem. Pokiaľ to nie je niečo extra super, po čom túžim a som ochotná si výrazne priplatiť. Páči sa mi efekt, že pleť neostáva mastná ani sa nezačne rýchlo mastiť, avšak ako som zistila následne je nakoniec tak či tak treba použiť klasický hydratačný krém, takže tento efekt sa vytráca.
 Po mesiaci a pol žiaľ nemám pocit, že pleť po dlhodobom používaní zlepšila svoju kvalitu. Toto sérum je skôr príjemné na prvý pocit a okamžitý efekt  hladšia, vypnutejšia pleť + dobrý podklad pod make-up, a preto by som si ho v budúcnosti nekúpila.




Nip+Fab Dark Circle Fix. Krém, ktorý používam veľmi rada, hoc by som povedala, že jeho účinky su veľmi podobné predošlému séru. Hydratácia opätovne nie je úplne výrazná.

Plusy:
  • Ide skôr o ľahučký fluid, ktorý očné okolie nezaťažuje, nedráždi, veľmi dobre sa naň aplikuje i make-up, takže super hlavne na ráno (na večer uprednostňujem väčšiu výživu).

  • Čo považujem rozhodne za najväčší plus, tak sa mi zdá, že mi pomáha s opuchmi očí. Aj keď sa ráno zobudím s opuchnutými očami a aplikujem krém, tak rýchlejšie odpuchnú. No celkovo sa mi zdá, že sa budím s opuchnutými očami menej často. Je to veľmi subjektívne a "neklinicky potvrdené" tvrdenie, no snažila som sa pozorovať sama seba pri testovaní čo najlepšie:))

Mínusy:
  • To na čo som najviac čakala sa nekonalo, a teda nezmizli mi tmavé kruhy pod očami a ani sa nezmenšili. Je mi jasné, že je to záležitosť, ktorá závisí od veľkého množstva faktorov. Jeden zázračný krém nepomôže, no tak som to aspoň skúsila.

  • Cena.



Oba výrobky nájdete na stránkach www.nip-fab.sk Priznám sa, že ja som čakala viac, a to teda najmä vychádzajúc z vynikajúcich predošlých skúseností. Ako je to u Vás? Poznáte značku Nip+Fab? Aj niečo iné ako telové maslá, ktoré boli v Ladyboxe? Na tie si ja veru brúsim zúbky....


6 komentárov:

  1. Tiez som pozerala na tieto vyrobky a vahala som, ale lepsie recenzie som citala na vyrobky z radu Dracia krv.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto produkty som ešte neskúsila ani nikde nevidela a kedže mám tiež zmiešanú pleť v kategórii 25+, tak som rada, že si podala takúto recenziu. Je to dosť peňazí, ale určite sa pokukám po ich ostatných produktoch, lebo na ne som videla celkom fajn recenzie.

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyto výrobky vůbec neznám a vypadají dobře :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So sérom mám rovnaku skusenost :) Slabá hydratácia, dokonca to moja plet pocitila doslova - začali sa mi vytvárat na koži suché miesta - a to sa mi robi vždy ak mi niečo nesadne. S pripravkom na kruhy pod oči som však spokojná. Vidim, že pohlad rozjasni a oživi a znormalizuje aj kruhy pod očami :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...