Gumujem nečistoty z pleti

Zdravím, dievčatá!

Po kratučkej odmlke sa opätovne hlásim, a to recenziou na produkt, ktorý mám doma síce už poriadne dlho, ale až počas januára som ho začala využívať úplne naplno.

Jedná sa o pleťovú masku s gumujúcim efektom Bioderma Sébium, ktorá bola na trh uvedená vo februári 2014.

Najskôr si povedzme, čo od gumujúceho efektu môžeme očakávať. Gumujúca maska funguje skutočne ako guma na gumovanie. Úlohou gumujúcej masky je vyhladiť povrch pleti, odstrániť odumrelé bunky a nadbytočný maz. 





Ako sa gumujúca maska používa? 

Oficiálny postup: Naneste rovnomernú vrstvu masky na odlíčenú a suchú pleť. Jemnými krúživými pohybmi masku vtierajte do pokožky, čím zabezpečíte gumujúci efekt cca 5 minúť. Potom masku opláchnite vlažnou vodou a pokožku usušte.  Používajte 1-2krát týždenne.

Môj postup:
Na odlíčenú a vyčistenú suchú pleť nanesiete väčšie množstvo masky a necháte zaschnúť. Samé uvidíte, že samotná konzistencia masky nie je prispôsobená k tomu, aby ste na pleť nanášali tenučkú vrstvu. Jednoducho to nie je možné. A navyše, ak sa Vám to na niektorých miestách tváre podarí, tak maska sa potom dáva nepríjemnejšie dole. Keď maska dokonale zaschne na tvári - čo trvá približne 5-7 minút, tak masku jednoduchými pohybmi brušiek prstov (hore dole, dole hore) zošúpete, čím zošúpete aj odumrelú pokožku, podporíte mikrocirkuláciu, čo je dobré pre následné vstrebávanie živín z krémov. A následne tvár opláchnete. A áno, uznávam, že môj postup sa asi menej hodí pre citlivú pleť, ale mám pocit, že takto je pleť lepšie vygumovaná:))

Moje skúsenosti:
Masku som otvorila už dávnejšie. Čo vidíte okamžite po použití masky, je samotný fakt, že pleť je absolútne zmatnená, póry sú viditeľne stiahnuté a akoby jemne vyčistené. Čiže na rýchle oživenie, prejasnenie a vyčistenie pleti super. No a posledný mesiac som nestíhala nič...ani len sa ráno poriadne nalíčiť, čo je už vážne:)) A preto som si musela vystačiť zväčša iba s korektorom, zvýraznením obočia, dobrou maskarou a prípadne rúžom (áno, ja viem, že to je asi bežné líčenie normálnych žien:)). A keďže aktuálne po klasickom make-upe siaham iba občasne, tak som začala pravidelne používať aspoň túto masku, na ktorú som si večer našla vždy čas a akosi sa mi darilo badať tie výsledky lepšie. Musím uznať, že pravidelným používaním vyzerá pleť o čosi lepšie, hlavne, čo sa týka pórov. Ten taký najviditeľnejší efekt vydrží tak 24 hodín, kým sú póry skutočne stiahnutejšie, čistejšie a pleť je matnejšia. Keby som ju používala každý druhý deň, bolo by to ideálne, ale odporúčané použitie je len 1 až 2krát týždenne.

Čo vidím ako jedno z najväčších pozitív tejto masky je fakt, že nevysušuje pleť ako množstvo iných čistiacich masiek a zároveň maska svojimi účinkami presne nahradzuje peeling, vzhľadom na to, že neobsahuje mikročastice ako peeling, pripadá mi to k pleti šetrnejšie.

Vec, ktorá síce nie je ať tak podstatná,ale poteší, je fakt, že veľmi pekne sviežo vonia, tým sa len utužuje taký ten príjemný pocit čistoty po použití. Asi totožne ako krém Bioderma Sébium Global, ktorý som aktuálne skúšala vo vzorke. 

Keď som rozmýšľala nad kladmi a zápormi, tak do záporov ma napadla akurát jedna vec:

- cena v pomere s obsahom - ono cena nie je vôbec vysoká na značku Bioderma (11,9 e /299Kč) a sama som očakávala, že bude vyššia, jediné však s čím musíte počítať, je fakt, že masky spotrebujete viac, a teda vystačí tak na 10-12 použití.

Pre koho by som masku odporučila? Presne pre majiteľky pleti akú mám ja: zmiešaná až mastná pleť s rozšírenými pórmi. Pre mňa je to po dlhšej dobe pleťový produkt, ktorý veľmi príjemne prekvapil a sľubuje to, čo si zákazník prečíta v popise.


A čo Vy a masky? Maskujte? Mám pocit, že masky,tak celkovo, sú produkty, ktoré zväčša najreálnejšie spĺňajú účinky, ktorú v popisoch sľubujú. 
Škoda len, že efekt tesne po umytí masky nevydrží aj týždeň, to by som za ňu neváhala zaplatiť aj trojnásobne viac;)

Pekný večer!

15 komentárov:

  1. Mám podobnou pleť jako ty a maska vypadá opravdu skvěle, něco od Biodermy chci už dlouho vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mojej pleti rada Sébium veľmi sedí, kedysi som nepoužívala nič iné, len ako pleť starne, tak si pýta viac hydratácie a výživy, takže niektoré zmatňujúce krémy som teraz vymenila za výživnejšie...

      Odstrániť
  2. S vysusovanim pleti mam opravdu problemy. Vzdycky sahnu po spatne masce. :/ nejak to zacinam vzdavat. Tehle dam posledni sanci. :D:)
    Rada te uvidim z sebe na soutezi o paradni cenu... http://corculum.blogspot.cz/2015/01/soutez-o-mobil-giveaway-n-2.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám zas pocit, že na masky mám dobrú ruku...nanič maska bolo naposledy vyhlásená glam glow, našťastie tú som dostala k nákupu zdarma v menšom balení, pretože tie peniaze by som za ňu nedala.

      Odstrániť
  3. Masku jsem měla a byla fajn, ovšem osobně mi ten gumující efekt nebyl příjemný. Navíc opravdu rychle mizela, takže vím, že si jí opětovně již nepořídím. Ale špatná určitě nebyla.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš tá činnosť gumovanie pleti? A robila si to ako ja, či asi skôr podľa návodu, že?

      Odstrániť
  4. takáto maska by sa mi hodila, občas ma upchaté póry vedia poriadne nahnevať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti, mňa teda hnevajú priam nonstop, tak som rada, keď aspoň ten deň-dva vyzerajú čistejšie

      Odstrániť
  5. na druhej strane.. je veľa masiek ktoré stoja 1e aj viac a sú na jedno použitie, takže je to vlastne to isté :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno Niniak, presne!...a častokrát ani nie euro, ale dve....aj ja som na to myslela a ako hovorím, dokonca som čakala, že cena bude úplne niekde vyššie, keďže sa jedná o Biodermu....ale radšej som na to upozornila....keď som už nič iné negatívne nespozorovala:D

      Odstrániť
  6. Masku som nemala, ale mne celkovo cely rad Sebium nevyhovuje. Spokojna som bola akurat s cistiacim gelom z tejto rady. Zato rad na dehydratovanu plet je super.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď samozrejme, človek si to musí nakombinovať sám, čo komu sadne a pokiaľ človek nemá problémy s akné a mastnú pleť s rozšírenými pórmi, tak proste Sébium rada jeho pleť zbytočne vysušuje. Mne napríklad vôbec nesadol krém Hydra z rady Sébium a oveľa radšej som na hydratáciu spoužívala práve Hydrabio Légere, teraz som už prešla na výživnejšie Matriciane Multi-Defense...to som mala takú osvedčenú kombináciu ráno zmatnenie s nejakým krémom z rady Sébium a večer výživa s Hydrabiom(alebo Multi-Defense)....a asi by som sa k tejto klasike mala vrátiť, pretože som mala lepšiu pleť....

      Odstrániť
  7. Mám taký ciťák, že táto maska bude akurát presne pre mňa :).
    Dlho hľadám niečo čo by som používala pravidelne, nielen na jedno použitie (ako väčšina masiek, ktoré kupujem - v jednorazovom balení).
    Takže vďaka za tip, vyskúšam :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja sa vždy tak nútim dať si masku premňa je to taká otrava :D tie dve minúty kým si ju nanesiem, potom 10 kým pôsobí a ďalšie dve minúty si ju umývam tak to je premňa celá hodina :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...