Best of 2014 - telová a pleťová kozmetika

Na písanie TOP kozmetiky roku 2014 som sa už dlhšie tešila. V hlave mám totiž všetko premyslené, a stačilo to hodiť len na blog. Tak poďme na vec!

Dnes by som Vám rada predstavla BEST výrobky z telovej a pleťovej kozmetiky a nabudúce sa povenujeme práve dekoratvke, kde teda bude tých kúskov skutočne viac než dosť!

STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ:



- odlíčenie: Jednoznačne vyhrala Bioderma Sensibio H2O. Rok 2014 bol paradoxne plný skúšania a testovanie nových značiek miceláriek, nových odličov a takmer so všetkými som bola spokojná. Dokonca natoľko, že som takmer 9 mesiacov po Bioderme Sensiobio H2O nesiahla. Po jej opätovnom použití po tak dlhej dobe mi však automaticky po 1 použití doplo, že Sensibio je proste jednotka a že len tak niečo sa jej nevyrovná. Okamžite bolo citeľné, že odličovanie je zrazu jednoduchšie a jemnejšie ako posledných 9 mesiacov!

- umývací gél - Opätovne jednoznačná záležitosť, a to Nip Fab umývací gél Clean Fix gel, ktorý predstavuje skôr hĺbkové vyčistenie pre zmiešanú až mastnú pleť.

- tonizácia: Značku Artemis som Vám už raz predstavovala, ale takmer nikto ju nepoznal, takže ani ohlasy nebolo veľké. Tonikum Artemis Skin Essentials milo prekvapí prevládaním prírodných zložiek nad tými chemickými. Pôsobí na moju pleť ako jemné pohladenie. Nevysušuje, ale ani nezanecháva mastný film na pleti a dokonca i príjemne vonia. Na to, že to bol taký krok do neznáme, tak som ostala milo prekvapená.

- výživa: Bioderma Matriciane Multi - Defense. Opätovne produkt, ktorý nespomínam po prvý raz. Výborný krém, ktorý moju zmiešanú pokožku nezmastní, avšak skvelo regeneruje a hydratuje do hĺbky. A rovnako zbožňujem aj jeho praktické a extra hygienické balenie.

- anti-výražková starostlivosť - ak mám vypichnúť jeden výrobok, tak to bude Nip Fab Spot Fix, ktorý som kúpila náhodne, pretože bol v sade s Nip Fab umývacím gélom a po dlhšom a pravidelnom používaní dokázal extra vyhádzanú pleť počas leta krásne upokojiť a hlavne odstrániť veľké červené výražky, ktoré nezvyknú byť na mojej pokožke a bola som extra prekvapená, keď sa tam v letnom období začali objavovať.

STAROSTLIVOSŤ O POKOŽKU TELA:



- peeling: Aquolina Sugarcane and Coconut Milk. Myslím, že viac slov ako som napísala o tomto peelingu už nie je potrebné písať. Je jednoducho skvelý, výživný a fantasticky voňavý, kto chce vedieť viac, nech klikne sem.

- sprchový gél: Na sprcháče som zaťažená a skvelých výrobkov bolo v tomto roku hneď niekoľko. Prvenstvo by som však dala kávovému sprchovému gélu Dermacol Aroma Rituals, ktorý vyhráva najmä pomerom cena/výkon.

- telové mlieko/krém:  Tých dobrých mliek a krémov bolo viac ako Nivea Cocoa Indulging, Nivea Suflé, Aquolina telový krém Nutry, avšak i tak by som za naj označila mandľový olej, ktorý stojí pár korún, človek má príjemný pocit, že používa niečo  nechemické a ešte je po ňom pokožka aj dlhodobo vyživená. 

- krém na ruky: Adeptov je hneď niekoľko a prvenstvo neviem presne určiť. Každopádne Alverde Tonkabohne - bol krém, ktorého vôňa mi vôbec neučarovala, no z dlhodobého hľadiska sa mi zdalo, že pokožku rúk skutočne regeneruje a navyše nebol príliš mastný, čo ja nenávidím. Učarovala mi i Balea mlieko na ruky v pumpičkovom balení zas tej výžive moc nedalo, ale tá praktickosť bola nadovšetko.

- antiperspirant/dezodorant: Určite Annemarie Börlind - Body Lind prírodný deo sprej. V účinnosti síce neprekoná Rexonu, avšak ak hľadáte prírodnejšie zloženia bez hliníku, tak verím, že tento deo spray Vás prekvapí rovnako milo ako mňa!

- zoštihľujúca strostlivosť: Biotherm Body Sculpter - na to, že týmto zoštíhovacím produktom absolútne neverím, tak tu som mala trošku vyrazený dych. Celkovo sa mi pokožka zdala byť v oveľa lepšej kondícii, povedala by som, že aj hladšia, možno o čosi pevnejšia, takže nejaký ten efekt bol skutočne viditeľný.


VLASOVÁ KOZMETIKA:



- šampón: Pokiaľ Vám neprekážajú silikóny, tak by som chcela dať do pozornosti šampón Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair. Viete, že šampóny so silikónmi takmer nepoužívam, tento som dostala, a tak som ho nakoniec aj dopoužívala. Vlasy boli po ňom skutočne krásne, nie príliš zaťažené, lesklé. Výkon teda rozhodne predčil jeho cenu. Nesilikónové šampóny boli viac-menej na jednej úrovni, a tak akýsi lepší priemer, nedokážem vypichnúť jeden, ktorý by ma presvedčil o tom, že je jednoznačne úplne naj.

- záverečná výživa: Number one pre mňa stále zostáva olejček v spreji od Macadamie, ktorý bol aj v TOP 2013. Vlasy sú krásne nielen ihneď po nanesení, ae dokáže ich vyžiť aj dlhodobo. Ak by som mala urobiť nejakú akualizáciu, tak práve teraz na Vianoce som dostala olejček na vlasy od Matrixu Biolage, ktorý sa zdá byť viac než dobrý, ale používam ho skutočne ešte veľmi krátko, aby som ho označila za top produkt.

To je odo mňa na dnes všetko. Prajem Vá krásny deň a hlavne všetko dobré do nového roku 2015! Nech sa Vám plnia všetky Vaše sny!

Čo učarovalo v roku 2014 Vám? Máte pre mňa nejaký super tip? Alebo máme nejaký spoločný top produkt?

12 komentárov:

  1. Fuuha, tak z týchto vecičiek mám akurát tak krém na ruky Balea :-D Je ozaj fajnový a krásne vonia.. Myslím, že nejakého najväčšieho favorita za rok 2014 nemám, ale ak už mám vybrať nejaký produkt, bez ktorého si neviem predstaviť svoj život, tak by to boli produkty od Aussie, ktoré mi zmenili život (fajn, život možno nie, ale vlasy určite ;-) ).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja son Len nedavno vyskusala prvy Aussie vyrobok a very spokojnost;)

      Odstrániť
  2. Dermacol a balea .. dokonale vyrobky,ja bych jich vybrala 50x vice, mam jich strasne moc v oblibe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi rada čítam takéto topkové články, super, že si ho aj ty napísala :) na tej olejček od macadamia som sa už dlhšie pozerala, asi si ho kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niki, potom vsak urcite odporucam ten to sprejovy, co je na fotke...fantasticky vlasy ozivi a nezatazi..ten klasicky je mastnejsi a nevstrebava sa tak rychlo

      Odstrániť
  4. Já mám zase oblíbený olejíček na vlasy od Loreál - Mythic Oil. :)
    SUPER ČLÁNEK!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám micelárku od Garnier a taky jsem maximálně spokojená :)) A od Aroma Ritual mě nejvíce voní asi pomeranč s belgickou čokoládou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám olejček na vlasy od Matrix, je super a krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kávový Dermacol - tak ten je vážne super. Podla mna najlepší a najkrajšie vonajuci kávový sprchový gél :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...