Aktuálna starostlivosť o vlasy


Musím zhodnotiť, že rok 2014 nebol na môj výber vlasovej kozmetiky vôbec priaznivý, o čom napokon svedčí i samotný počet recenzií. Za rok 2014 bolo recenzií na vlasovú kozmetiku skutočne málo, pretože ma úprimne nebavilo písať o produktoch, na ktoré som si poriadne ani nevytvorila názor. 

Dnešnou recenziou by som chcela aspoň v krátkosti zhrnúť produkty na vlasy, ktoré som používala v posledných mesiacoch a dať Vám tak aspoň rýchle tipy do čoho sa možno oplatí investovať a do čoho nie:)





Johnson´s Baby - šampón, ktorý som vyhrala v DM skautovi. Sama by som po ňom nesiahla, napriek tomu ma celkom milo prekvapil. Nie je to žiadny hydratačný zázrak, ktorý by dokázal zjemniť husté a suché vlasy, ale na moje jemné a redšie vlasy pôsobí dobre. Pozitívne je, že po umytí vlasov ma neškriabe pokožka hlavy. Vlasy sú po umytí ľahučké a relatívne ani nie nejak suché....takže snáď by som po ňom ešte niekedy v budúcnosti aj siahla.

Bioderma Nodé G - Celú recenziu na tento šampón som už písala dávnejšie. Podľa popisu sľubuje predovšetkým spomalenie mastenia vlasov, avšak to tento šampón nesplnil. Preto som ho používala len veľmi sporadicky. Ak sa mám prikloniť k niektorému z Biodermáckych šampónov, tak by som možno upozornila skôr na Nodé Fluid, ktorý ma príjemnejšie zloženie a navyše je cenovo výhodnejší, obzvlášť, keď ho kupujem v 400 ml balení.

Revalid šampón - opätovne šampón, ktorý sa nestal úplným top výrobkom, ale určite nie ani prepadákom. Ja som ho kúpila za 119 Kč/4,3 eura, čoho určite neľutujem. Vlasy umýval pekne, dokonca vlasy ostali pekne lesklé aj keď ste zabudli na kondiš. Obsahuje panthenol aj pšeničné proteiny na posilnenie vlasov, škoda len, že v slovenských lekárňach býva celkom predražený a stojí okolo 8 eur, aspoň čo si ja pamätám, to by sa mi zas asi nechelo dávať.

Tu by som ešte spomenula šampón Shauma Keratin Strong, ktorý som nestihla odfotiť, ale určite by som naň chcela upozorniť, obzvlášť, ak máte prázdnejšie v peňaženke. Ja som ho kúpila za 39 Kč, a teda cca 1,5 eura. Je bez silikónov, nedráždi pokožku hlavy  a navyše keratin je myslím už 4. alebo 5. v zložení, čomu sa vlasy iste potešia, najmä za tie peniaze. A to, úprimne, šampóny Shauma nemám absolútne rada, takže tento bol veľmi milým prekvapením. Druhým produktom bez foto je Gosh Volume šampón. Kupovala som ho z jediného dôvodu - sestra mala po ňom vlasy ako bohyňa. Je pravda, že ho používala aj spolu s Gosh Volume kondišom, ale i tak tak krásne vlasy nemala ani nepamätám. Tak som si ho kúpila aj ja. Moje vlasy však božsky nevyzerali a navyše ma po ňom škrábala pokožka hlavy:(....tu sa len krásne potvrdzuje ako môže byť pohľad na kozmetiku subjektívny....

KONDIŠE A MASKY



Aussie 3 miracle Luscious Long - určite jeden z tých lepších produktov, ktoré som tento rok vyskúšala. Aussie som dlho odolávala. Dnes som rada, že som Aussie masku predsa len skúsila. Vlasy nezaťaží, ani príliš nepremastí, povedala by som, že priam ideálna na jemné vlasy, ktoré potrebujú, ale zároveň ich nechcete zaťažiť mastnými a hutnými maskami. Masku používam pri každom umývaní vlasov ako kondiš.

Bioderma Nodé S - práve ak potrebujem hĺbkové vyživenie a zjemnenie vlasov, tak  použijem túto masku. Je potreba ju nechať pôsobiť aspoň 10 minút, nie 2 až 3 ako je v návode, ale potom je na vlasoch vidieť rozdiel. Sú lesklé, hladké a pôsobia zdravým dojmom.

Matrix Biolage - kondicionér, ktorý testujem už strašne dlho, no efekt som nezaznamenala žiaden. Vlasy by mali byť vyživenejšie, hydratovanejšie, ale úprimne lacný kondiš od Gliss Kur tento predčí. Značku Matrix mám rada, mám s ňou dobré skúsenosti, ale tento výrobok by som si ho určite znovu nekúpila.


Timotei suchý šampón - s týmto produktom som spokojná nadmieru. Na blogu opätovne nájdete celú recenziu. Najviac ma potešilo, keď si rovnako obľúbila aj kamoška, ktorej som ho odporúčala. Dokonca povedala, že sa jej zdá byť lepší ako toľko ospevovaný Batiste, takže som si povedala, že Batiste ani nemám chuť skúšať.

Makadámiový olej - a toto som chcela ušetriť:) Myslela som si, že pokiaľ som bola tak veľmi spokojná s olejčekom značky Macadamia v spreji, tak s týmto prírodným makadámiovým olejom budem ešte spokojnejšia...no a kdeže:)))) Olej je skutočne veľmi mastný a moje jemné vlasy môžem po aplikácii pár kvapiek tohto oleja znovu umývať. Pokiaľ by som mala extra suché, husté a možno kučeravé vlasy, tak by to možno iné....ale na moje vlasy proste nie....pekne si musím našetriť na Macadamiu v spreji:D

Balea Professional Oil Repair Haarol - Opätovne, ak hľadáte niečo, čo neublíži Vašej peňaženke a pomôže vlasom, tak skúste tento olejček od Baley. Vlásky krásne oživí, dodá lesk, ale príliš nezaťaží....jedine v čom zaostáva za napr. olejčekom od Macadamie je fakt, že po dlhodobom používaní som nevidela, žeby vlasy vyzerali ozdravene, ale s ohľadom na okamžitý efekt po použití určite super. Olejček som nekupovala, presnú cenu neviem, ale myslím, že to je niečo okolo 2 eur.

To je z doterajšej starostlivosti asi všetko. Na Vianoce som podostávala zas nejaké nové veci na vlasy, nejaké som si dokúpila, takže v kúpeľni to aktuálne vyzerá zas inak, no už teraz prezrádzam, že vo vianočnej nádielke som objavila jeden veľmi sľubne vyzerajúci olejček, tak som rada. Aspoň čosi...

A čo Vy a vlásky...nemáte nejaký tip na super šampón bez silikónov? Ja rozmýšľam či sa zas vrátiť k prírodnému šampónu Skin Blossom alebo skúsiť niečo nové...Z tej starostlivosti som spokojná s Aussie a tým novým olejčekom, ktorý som našla vo vianočnej nádielke.




12 komentárov:

  1. Mne vyhovujú šampóny Alverde, sú lacné, bez silikónov a vlasy nezaťažujú. Z tvojej starostlivosti som skúšala len Aussie masku, podľa mňa je to len priemerný balzam, ale pekne vonia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, aj na mňa skôr pôsobí skôr ako kondicionér ako maska, ale snáď aj preto mojim jemným vlasom vyhovuje a môžem ju dávať na vlasy pri každom umývaní vlasov...takže som spokojná....vidíš....Alverde by som mala skúsiť, čítala som na ne pozitívne recenzie!Ďakujem za pripomenutie!

      Odstrániť
  2. Bez silikónov je napríklad Biopha z dmka, je fakt super, len počítaj s tým, že je to prírodný šampón a vlasy nebudeš mať úplne hebké, ale k tomu by som doporučila Klorane kondicionér v spreji s magnóliou.
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/moja-zbierka-korektorov.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak samozrejme, keď šampón nie je plný silikónov, tak vlasy nikdy nebudú dokonale hebké a lesklé, ale to sa dá zmeniť následným použitím kondišu, prípadne olejčeka...Nikdy som si akosi Biopha v DMku nevšimla... poznám ju z pár logov, ale neskúšala som ešte

      Odstrániť
  3. Timotei suchy sampon mam taky a je super :) Jinak od Aussie bych taky chtela neco zkusit tak jsem zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uz som na blogu recenzovala cistiaci kremovy sampon od Redken, pre moje vlasy bol super urcite z toho naj, co som mala a este sa k nemu vratit. Je samozrejme bez silikonov. Vlasy su po nok krasne leskle, nevysusuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj lučiak, vidíš ja hlava deravá, veď som o ňom u teba čítala!

      Odstrániť
  5. Pouzivam baleacky olej,lepsie sa mi rozcesavaju vlasy a konce nie su take suche,zatial spokojnost. Asi sa poobzeram po tom suchom sampone od Timotei, momentalne mam vlasy rychlo mastne po noseni ciapky a ja som leniva si primerane casto umyvat vlasy....
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Jani, nech ti slúži tak dobre ako mne, ja mám fakt už miliónte balenie....a spokojnosť...

      Odstrániť
  6. Nuž, ja používam už dlhé veky (ak nie roky) Elséve, najprv červený na farbené vlasy a teraz modrý vrátane kondicionéru a som s ním max spokojná. Viem, že jeho zloženie nie je eňo ňuňo, ale čo už :).
    Mám doma aj Nuxe olej, ale na vlasy som ho zatiaľ neskúsila použiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenik, veď jasné, pokiaľ ti vyhovuje prečo nie....ja som skúsila úplne bezsilikónovú fázu cca rok....a zistila som si všetky pre aj proti...z dlhodobého hľadiska ma potešilo, že aj sama kaderníčka mi povedala, že čo sa stalo, že mi rastie strašne veľa droných vláskov...takže som si uvedomila, že asi fakt pokožke prospelo neupchávať ju silikónmi a vidím nejaké výsledky....no a samotné vlasy...tie vyzerá bez silikónov horšie....menej lesku atď....tak to zas naprávam tým, že masky, kondiše, oleje atď, ktoré dávam na iba na spodnú polovicu vlasov používam hoc aj tie s obsahom silikónov....takto to zatiaľ celkom funguje...ale samozrejme nezabije ma, keď si aj aj umyjem vlasy elsevom alebo hocčím....napr. mamina doma nepoužíva nič iné...alebo sa mi už stalo, že som dostala balíček od priateľov maminy so šampónom so silikónmi a v pribehu roka som ho proste vypoužívala....ale zas vždy si poviem, že nech radšej moja pokožka pekne dýcha a ja sama si kúpim svoj šampón bez silikónov...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...