Trblietavý Silvester

Kedy inokedy využiť všetko trblietavé a neprehliadnuteľné oblečenie i kozmetiku, ak nie práve počas vianočných sviatkov a špeciálne počas Silvestra. A tak som si aj ja pre Vás na dnes pripravila jeden extra trblietavý kozmetický článok.

Tak čím zažiariť? 


Určite takým základom je rozjasňovač, ktorý má pomaličky v kozmetickej výbave už každá z nás. Jeho jemná vrstva dokáže tvár krásne rozžiariť. Na trblietky bohatý rozjasňovač ako je Dermacol Illuminating Palette nemusíte nanášať iba na tvár, ale pokojne môžete trošku štetcom poprášiť i dekolt. Avšak to už skôr v prípade, že máme skôr tmavšie a nevýrazné šaty.
Ak netúžite po miliónoch výraznejších trblietok a chceli by ste skôr niečo decentnejšie, tak by som určite doporučila Dermacolácky skrášľujúci fluid, ktorý ja používam pomerne často. Písala som o ňom už tu a použiť ho môžete aj na make-up či pod make up. Výsledný efekt nie je prehnaný, ale skutočne pleť ostáva iba akoby vláčna.




Trblietavé tiene na večernú party taktiež neuškodia. Ako prvá ma napadá Goshácky tieň v ceruzke Forever Eye Shadow, ktorý na trblietky rozhodne nie je skúpi alebo Dermacolácke krémové tiene Moon Touch Eyes.

Ak nemáte čas tieňovať, tak skúste dvojitú linku, ktorá jednoznačne nudná nie je. Spodná vrstva bude klasická čierna linka, horná vrstva nejaká krásna trblietavá fabrička. Článok na dvojitú linku so robila ešte kedysi v začiatkoch blogovania.

Na silvestrovskú party sa netreba báť ani umelých mihalníc. Problém je siahnuť po takých, ktoré sa budú dobre aplikovať, tie čo sa zväčša predávajú v klasických drogériách sú hrôza a je treba myslieť i na fakt, že priložené lepidlá sú takmer nepoužiteľné, takže zvlášť kúpené lepidlo je vždy kvalitnejšie a vie ušetriť veľa nervov.

Nezabudnem ani na nechty. Tie môžu dokonale oživiť trbliče, na ktoré pri každom odlakovaní mierne nadávam (pokiaľ človek nepoužije alobalovú metódu), ale ten efekt je fakt neprehliadnuteľný. Najlepšie budú snáď v striebornej, zlatej farbe či v tónoch podobným Vašim šatám. 






Ja v posledných týždňoch skúšam a kombinujem  najmä trbliče Sally Hansen, ktoré aplikujem i na gellaky SH a ktoré sa následne dajú z takýchto nechtov odstrániť bezacetónovým odlakovačom bez toho, aby porušili gélovú vrstvu laku.

Na Slovensku máme dostupné všetky verzie. V Českej republike sú to len konkrétne: 590, 630, 650.

Najblýskavejší efekt urobí jednoznačne strieborný 640. Osobne ma však na nechtoch najviac prekvapil modrý 610, ktorý sa najlepšie nanáša. Obsahuje akoby najviac tých maličkých čiastočiek, a preto je efekt najviditeľnejší. Nejaké fotky s trblietavými nadlakmi ste už na blogu/fb/instagrame videli, ďalšie ešte pribudnú.

Tieto efektné laky sú vhodné ako vrchná vrstva na farebný lak. Táto vrchná vrstva schne veľmi rýchlo, aj keď ju nanesiete v  hrubšej vrstve a samozrejme následne sa dá ešte vrstviť.

Na takýto trblietavý článok na nalákala “prechádzka“ po obchodoch, kde mám pocit, je priam dokonalý výber všelijakých efektných šiat, ktorých využitie si ja osobne viem predstaviť predovšetkým na silvestrovskej party. A tak som si povedala, že ani na blogu by niečo podobné trblietavé a silvestrovské nemalo chýbať :) Možno Vás nejaký môj trblietavý tip zaujme;)


zdroj

Trblietky samozrejme nie sú vec, ktorá sa používa výhradne len počas sviatkov, no ja si na ne spomínam predovšetkým v tomto období. Ako je to u Vás? Rady sa trblietate? Kde tie trblietky využívate najviac? Laky? Tiene? Rozjasňovače?

13 komentárov:

  1. Já to letos vidím tak, že na Silvestra budu doma, protože se mi překazily všechny plány.
    Ale nalíčím se sama sobě, jen tak pro radost. :'D

    http://clairestpink.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne laky od Sally Hansen a ten outfit je božský :) ja sa najviac trblietam hlavne počas Vianoc, kedy používam trblietky na nechtoch :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty nehtíky jsou suprový! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie laky vyzeraju uzasne!:) ja som si nedavno kupila glitter bomb od rimmelu ale urcite pojdem kuknut aj tieto:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty SH laky jsou úžasný!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na Silvestra budeme doma s deťmi a partiou, spolu 6+6, takže si trblietky odpustím :)). Ale krásne sa na to pozerá.
    Neviem prečo, ale stále mám tak nejak zlý pocit z Dermacoulu (okrem sprcháčov :))) ). Neviem, nejak som sa stále na túto značku nenamotala :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to tiež dlho trvalo a úprimne, kým som neblogovala, tak som mala len svoje overené značky a tiež som bola k viacerým značkám skeptická...napríklad Gabriella Salvete mi vždy prišla ako značka, ktorá "určite" nebude dobrá....a pritom mám dnes ich laky veľmi rada....a čo sa týka konkrétne Demacolu, tak ma asi nikdy nelákali práve ich obaly...nikdy vo mne nevzbudili to prvotné nadšenie, ktoré by ma lákalo ku kúpe....i keď ako až teraz pomaličky zisťujem niektoré veci sú priam veľmi dobré!

      Odstrániť
  7. ty laky jsou krásný :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám rada trblietky tiež a to kľudne aj počas celého roka u mňa tú to asi najčastejšie tiene :) trblietavých lakov veľa nemám ale keď vyrazím večer do mesta tak mám veľmi rada kombináciu dymového líčenia s trblietkami vo vnútornom kútiku :) no a na Silvestra je to priam povinnosť :) trblietky všade! :D ale nie netreba to zas až tak preháňať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mˇa to budú najčastejšie tiene....hoc čím ďalej tým viac používam práve matné, ktoré kedysi u mňa nemali žiadne zastúpenie...a efektné laky mám veľmi rada...minimálne trošku oživenia na prstenníčku...len nemám rada to odlakovanie...inak by som ich nosila stále

      Odstrániť
  9. rozjasnovac pouzivam denne a inak trblietky len na party alebo vecere :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vau, ten fluid od Dermacolu vidím prvýkrát v živote, ale veľmi ma láka :-)
    Inak ako lakomaniačka chválim aj výber lakov, všetky sú nádherné, ale osobne uprednostňujem laky, ktoré v sebe majú aj farebný podklad. Tieto priesvitné s trblietkami sa mi moc neosvedčili.. :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...