Testovanie značky Swisso Logical a moje rozpačité pocity

Hm, Švajčiarsko ... lahodné Lindorky, moje bláznivé Swatch-ky, krásna príroda a domčeky, priatelia, ktorí vo Švajčiarsku žijú,  kvalitné vreckové nože Victorinox, to sú veci, ktoré mi v súvislosti so Švajčiarskom napadnú ako prvé.


Keďže Švajčiarsko v globále ako i jeho výrobky vo mne vzbudzujú jedine pozitívne pocity, na ponuku, či chcem otestovať švajčiarske produkty Swisso Logical som predsa len nedokázala povedať nie.

Na webových stránkach Swiso Logical sa dozvieme, že  základ výrobkov SL majú tvoriť rastlinné proteíny a čerstvo nazbierané rastliny echinacea pochádzajúce zo švajčiarskych Álp. Tak potom odolajte:))

Vo výbere produktov som mala absolútne voľnú ruku, čo ma teda napokon zaujalo najviac?


Oficiálny popis: Jemné čistiace granulky odlupujú a dôkladne odstraňujú všetky odumreté bunky a zanechávajú pokožku zdravo žiarivú. Zmes oligoprvkov pleť revitalizuje a regeneruje, kým vitamíny A, B a E jej dodávajú energiu.
Vhodný pre všetky typy pleti.

Objem: 100 ml
Cena: 570kč/22e

Moje hodnotenie:
Peeling má príjemnú sviežu arómu. Konzisteciou je to číry gél, v ktorom sa nachádzajú drobné pevné čiastočky. Po použití peelingu je pleť príjemne osviežená, odmastená a stiahnutá a na dotyk výrazne jemnejšia a hladšia. Uvítala by v produkte viac peelingových zrniečok, aby som dokázala vďaka peelingu lepšie očistiť zanesené póry. Osobne si myslí, že peeling sa viac osvedčí pre mastnejší až normálny typ pleti, suchú a citlivú pokožku by mohol až príliš vysušovať.




Oficiálny popis: Odstráni z vašej tváre všetky stopy usadenín a jemných nečistôt.Čerstvý rastlinný výťažok z echinacey stimuluje, obnovuje a podporuje prirodzený obranný mechanizmus pokožky.Tonikum okrem výťažku z echinacey obsahuje tiež výťažok z liesky, ktorý normalizuje vylučovanie kožného mazu a uzatvára póry.
Vhodný pre normálnu až mastnú pleť.

Objem: 125 ml
Cena: 495kč/19e

Moje hodnotenie:
Tonikum je jeden z produktov, na ktoré sa pri dennej očiste pleti často zabúda. Odlíčenie, možno nejaký krém a  koniec. Avšak práve tonikum by však malo  zabezpečovať, aby sa na Vašej dokonale vyčistenej pleti opätovne stiahli póry. Čo sa mi na toniku od Swisso Logical zapáčilo najviac, je fakt, že dokáže pleť výborne dočistiť. Aj pokiaľ je už pleť odlíčená a umytá, vatový tampón s týmto tonikom neostal nikdy úplne čistý, takže v tomto bolo tonikum super.




Či by som si však produkty kúpila opätovne? 
Žiaľ, asi nie. Dôvodom je hlavne pomer cena a výkon. Výrobky sa mi používali dobre, ale nezaznamenala som nijaké výnimočné pozitívne zmeny na pleti. A zároveň druhým faktorom je i zloženie. Práve to zloženie ma nie veľmi milo prekvapilo. Oba produkty síce skutočne obsahujú rastlinné výťažky, avšak zároveň aj vyššie množstvo alkoholu, ktorý síce používa ako rozpúšťadlo pri získaní extraktov z bylín, ale i vysušuje pleť, a to aj moju zmiešanú pleť a najmä, ak som produkty použila za sebou. No a nepotešia ani všetky tie parabény. 

zloženie peelingu
Zloženie tonika

Poznáte značku Swisso Logical? Ja som ju už poznala práve z Ladyboxu, kde bola miniatúra krémiku pre zrelšiu pleť.

8 komentárov:

  1. Zujal me peeling, i kdyz mastnou plet nemam. Zkusenosti se znackou nemam, i kdyz doma mam take miniaturku kremu.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně je značka nesympatická, protože je spojená se společností Zepter, která u nás klame seniory a tahá z nich desetitisíce za hrnce apod.. Dělala jsem 2 roky praxi ve spotřebitelské poradně a museli jsme to tam řešit prakticky každý den. Takže si myslím, že jejich kosmetika je předražená obyčejnost stejně jako jejich potřeby do domácnosti a jejich společnost svými penězi podporovat nehodlám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, tak hrnce som neskúšala, vyjadriť sa k nim neviem:)) Ale je jasné, že pokiaľ sa s tým človek stretáva každý deň, tak to vníma inak...ja mám asi 2 známych čo tieto hrnce majú a nikdy sa nejak negatívne nevyjadrovali, či nenadávali...ale to je asi na inú diskusiu ako na beauty blogu:D Každopádne, čo sa týka kozmetiky tak, tak ako píšem v recenzii i mne sa zdá byť požadovaná suma za dané výrobky až príliš vysoká a po terajšom dopoužívaní by som do nich neinvestovala.

      Odstrániť
  3. Jeeejda :) ahoj Eli :) toto tu na mňa vybehlo... myslím, že SL je už dááávno za zenitom, som si myslela že už dávno skrachovali :D používali sme ich s mamkou cca pred 15 rokmi, keď sme kúpili biolampu zo Zepteru a tam mali aj túto značku. Párkrát sme skúsili krémy, mlieka, šampón... a presne sme skonštatovali, že za tú cenu málo muziky, takže viac nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D....tak vidíš, predsa len existujú:D....ja som o značke nepočula až kým nebola taká 5 ml verzia krému v Ladyboxe, ako som už písala bola pre staršiu pleť, takže som túto vzorku nepoužila, no priateľova mamina áno a pomerne si ho chvália, takže to bol taký ďalší podnet, že a veď skúsim:) No, ale takto to nakoniec dopadlo, aj keď produkty dopoužívam a minimálne ten peeling rada,tak proste tá cena....ale som priam nadšená, že som ťa aspoň takto mohla pozdraviť, dúfam, že maličká poslúcha a máte sa viac než fantasticky...posielam jej božtek na noštek:)

      Odstrániť
  4. Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám pleť bohužel spíše suchou, takže by tyto výrobky asi moc neuvítala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...