Novinka: Dermacol 16H Lip Colour

Červená farba či už vo forme lakov na nechty alebo výrazných rúžov sa u mňa teší veľkej obľube v každom ročnom období. V zime a počas Vianoc však i ja po nej siaham o čosi častejšie.

A práve pár dní pred Vianocami som dostala na testovanie i túto januárovú novinku od značky Dermacol - Dermacol 16H Lip Colour. Myslím, že podobné farby na pery nie sú na trhu žiadnou novinkou. Ich výdrž býva oproti klasickým rúžom vždy vyššia. Ich typickým problémom však býva vysušovanie pier a horšie odličovanie. Preto som bola celkom zvedavá ako sa s týmito nedostatkami popasoval Dermacol.



Najskôr snáď o obale a samotnému použitiu, pokiaľ podobné farby na pery nepoznáte. Výrobok je dvojfázový. Najskôr na pery nanášate farebnú vrstvu(hneď teraz môžem uviesť, že lepšie je naniesť vrstvy dve - ďalej vysvetlím prečo), ktorú/é je potrebné nechať zaschnúť (cca minútku), následne nanášate balzamovú časť, ktorá pery zvláčni a dodá im lesk. Farebnú časť treba nanášať skutočne precízne, pretože farba je odolná a následne drží skutočne hodiny. Balzamovú časť môžete nanášať kedykoľvek počas dňa, ak chcete pery zvláčniť a dodať im lesk, navyše táto balzámová časť krásne vonia - ak však nemáte produkt poruke, nie je problém použiť hocaký iný balzam.

A aké sú teda samotné účinky a výdrž farby?

Veľkú časť dňa, kedy mi bol produkt doručený, som trávila doma, preto som mohla všetko i náležite dokumentovať. A tu vidíte ako farba drží na perách v priebehu celého dňa, počas ktorého som obedovala, večerala, pila kávu, čaje rôzne nápoje atď.



Musím povedať, že farba pery nevysušuje. Počas dňa som siahla po bazamovej časti výrobku asi 2krát a raz som pery pretrela nejakým svojím prírodným balzamom. Následujúce testovacie dni som už aplikovala farby o čosi viac a možno precíznejšie. Farbu som odličovala vždy tak po 6-8 hodinách a vyzerala absolútne nepoškodene, možno ako na fotke z orázka 16:45 - a to aj keď som farbu mala na perách počas bohatého štedrovečernej večere. Farba teda drží výborne! Na odličovanie musíte siahnuť po oleji alebo dvojfázovom odličovacči - obyčajnou micelákou to nepôjde, ani Bioderma si s ňou neporadila.

Ak si odmyslím výdrž, ktoré je skvelá, tak mi vyhovuje, že ani takto výrazne nalíčené pery nezamažú môj šál či bundu, ak sa ich náhodou perami dotknem. Farba totiž krásne do minúty zaschne a z pier ju dostane už len spomínaný olej, prípadne si myslím, že ju narúšajú mastnejšie jedlá.




Dostupných by malo byť dokopy 9 odtieňov, na ktoré som veľmi zvedavá, a do predaja by sa farba mala dostať niekedy v januári. Celkovo by som farbe Dermacol 16 H Lip Colour udelila 9 bodov z 10. Bod stŕham za to, že farba nevydržala proklamovaných 16 hodín, čo popravde ale asi nikto nečakal.

Ak teda hľadáte dlhotrvajúcu a výraznú farbu na pery, ktorá sa nerozpíja a nezanecháva odtlačky, oželiete krémovú konzistenciu rúžu či farebných balzamov, tak určite túto Dermacolácku novinku neprehliadnite.



27 komentárov:

  1. Tak ta výdrž je úžasná. Tenhle odstín sice není pro mě, ale po jiném asi mrknu.
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám odtieň 02, čo je také červeno-oranžová (mrkvová) farba a som zatiaľ veľmi spokojná! Ešte som nemala rúž na pery, ktorý by vydržal takto dlho. Som veľmi zvedavá aj na ostatné odtiene, určite si ešte nejaký zadovážim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je taká úplne klasická červená....prijala by som asi skôr niečo do bordová alebo potom niečo nude, takže preto sa tak teším na tie odtiene...cena bude predpokladám prijateľná

      Odstrániť
  3. Pekne si to otestovala, zhodnotila, a mňa osobne to naozaj zaujalo :) Ešte som totiž nič podobné neskúšala, a z tvojich slov sa mi to pozdáva. Som zvedavá na odtiene a na cenu, ale vyzerá to, tak, že budú stáť za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musim se po tom podivat, vypada to totiz bozsky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherná barva! :) skvělá recenze. moc mě láká díky té výdrži :)

    >>> Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach boze, sluset mi takovy odstin, tak se ted oblecu, sednu do auta, vloupam se do nejblizsiho dm a tuto rtenku si odnesu!!!:))) Ta vydrz je skvela, moc ti slusi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem..ja si viem ale predstaviť niečo trošku tmavšie, preto s napätím očakávam aké budú všetky odtiene :)

      Odstrániť
  7. Vydrz je naozaj skvela, ale mne pery dost vysusovala a po 4 hodinach musela ist farba dole. Inak by to bol skvely produkt..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež mám 02 a súhlasím s tebou - je to výdržou zatiaľ najlepší produkt na pery :-) Písala som o ňom v piatok na blogu :-) http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/12/longlasting-lip-colour-by-dermacol.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dosť dobrá výdrž :) neviem prečo som tento produkt zatiaľ prehliadala, určite sa naň po tvojej recenzii mrknem :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na Tvojich perách vyzerá ten rúž skvele, ale to bude predovšetkým tým, že sa hodí k Tvojej farbe pleti.
    Výdrž vyzerá sľubne, uvidím či sa dám nalákať.
    By the way, čo robíš so zubami keď sú také biele ? Fakt, vážne ma to zaujíma ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, nemyslím, že sú také biele, to asi robí len foťák. Kedysi som mala fakt biele zúbky, ale to bolo, keď som nepila kávu a čaje....Ak ale vážne cheš vedieť niečo bližšie o mojej zubnej hygiene, tak nech sa páči tu: http://www.alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/search/label/Starostlivos%C5%A5%20o%20zuby :)

      Odstrániť
  11. Jsem zvědavá na odstíny, co půjdou do prodeje. A třeba na srovnání s Rimmel Provocalips. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Rimmel je úpne iná spoločnosť, takže určite by to bolo zaujímavé....u mňa však určite nebude,pretože Rimmel má síce dobré make-upy, niektoré laky, ale aj rúže, ale inak čím ďalej som ho začala používať, tým viac som si začala uvedomovať, že mi akosi nevyhovuje...možno to bolo len viacero zlých produktov za sebou a preto mám taký pocit....a možno nie...každopádne u strácam chuť doň investovať

      Odstrániť
  12. :DDD tak ja neviem, vyzerá to síce zaujímavo, tá výdrž, ale o 18:45 by som už medzi ľudí asi nevyliezla! :DDD
    No né, ber ma s rezervou :))), na prvých dvoch fotkách vyzerajú Tvoje pery krásne, ale fakt to dosť divne mizne z pier... sa divím, že sa tu nad tým nikto nepozastavil a tuším každý ochká len nad jeho výdržou... Mne by napríklad tento fakt dosť vadil.
    Ale zas na druhú stranu je pravda, že dovtedy by som to na hube určite nemala :)...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Claire, mne takto všetko mizne z úst...všetky rúže, fixky, ceruzky....tak neviem...asi mám divné pery, myslela som, že je to normálne, proste vždy mi mizne farba hlavne zo stredu vrchnej pery....to bude asi aj tým pitím a jedením, že vlastne keď človek pije, tak práve tá stredná časť sa je najviac v kontakte s tekutinou

      Odstrániť
    2. To fakt? :D Pri tomto mazadle je to ale ozaj extrémne výrazné...
      No, tak aspoň niečo Ti na Tvojich perách nebudem závidieť! :D
      saveonbeauty

      Odstrániť
    3. Uvidíš aj pri ceruzke od Goshu, ktorú mám nafotenú pred aj po....proste každý produkt...zaleží len od toho ako veľmi je farba výrazná...a keďže táto je extrémne výrazná, tak to aj viac vidieť:))

      Odstrániť
  13. Určite potrebujem mať doma aspoň 1 :D Mňa zaujal odtieň 1 a 6, ale ešte nie som rozhodnutá :)
    Príď sa pozrieť na môj blog. Ak ťa zaujme, nájdeš na aj na fb :)
    http://littlebubbleviks.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/pages/Little-bubble-Viks/921237621243196
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...