November vo fotkách...

Krásny deň dámy...

Úprimne, tých kozmetických noviniek u mňa za ten november veľa nebolo. A tak hlavným dôvodom dnešného článku sú predovšetkým fotky z krásnej akcie Sally Hansen, o ktoré som sa s Vami ešte nepodelila, doplnené o všetko možné aj nemožné.

Sally Hansen akcia v Prahe

November mi ponúkol možnosť zúčastniť sa predstavenia najhorúcejších noviniek z dielne SH. Novinky mám už čiastočne otestované a musím povedať, že novinka mi príde veľmi zaujímavá a hlavne predstavuje skvelý kompromis medzi gélovými a klasickými lakmi. Na kompletnú recenziu sa môžete tešiť niekedy v januári.













A rovno Vám teda ukážem aj čo je nové v mojom kozmetickom svete.

Na čistení štetcov si dávam celkom záležať, ale predsa len čistiť štetce detským šampónom a vodou sa nedá každý deň. Na takmer každodenné čistenie som tak používala detské obrúsky, ktoré keď už štetec nevydezinfikujú, tak ho aspoň očistia. 
Po dobrom čističi som pátrala dlho, ale zväčša ma odradila cena a pri lacnejších negatívne reakcie/recenzie. Úprimne Ebelin ma zlákal hlavne cenou a definitívne som preň bežala po prečítaní recenzie u Cosmeticsandthings. Za sumu 89kč neľutujem. Nájdete ho aj v ČR aj na Slovensku.


O Aussie maske, ktorá bola pre mňa celkom novinkou som písala, len nedávno, takže recenziu si môžete prečítať tu.


Aj Gosh potešil na konci roka novinkami, a to hneď niekoľkými. Do predaja sa dostali 3 verzie nádhernej a praktickej paletky. Podľa svojich preferencií nájdete v paletkách farby žiarivé a výrazne alebo jednoduché a decentné ako sú práve tie moje. Paletka New York.



Tiene sú veľmi jemnučko namleté, pekne sa prichytávajú na pokožku. Na očiach sú akurát o poznanie jemnejšie. 


Minerálny púder si podľa mňa musí obľúbiť najmä žena, ktorá nemá rada na tvári silné a jasne viditeľné nánosy make-upu. Konkrétne túto novinku som ám už ukazovala v akcii na tvári na Instagrame ako i na fb a zatiaľ je to presne ako som predpokladala. Spokojnosť.


No a musím sa priznať, že november bol pre mňa ako Vianoce, keď mi prišla domov zásielka od zastúpenia značky Sally Hansen. Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že laky na mojich nechtoch nedržia dobre. Štandard pri obyčajných lakoch sú 2 dni. Už len klasické SH laky sú vo výdrži lepšie ako priemer a zvládli cca 3,5 dňa....no a ako to bude s gélovkami, to sa nechajte prekvapiť. Článok stihnem ešte do Vianoc...a zároveň prezradím, že v balíčku sa našlo aj niečo pre Vás:)) 


Čo som doteraz netušila je fakt, že na gélovky môžete následne nanášať akékoľvek obyčajné laky či trbliče, ktoré sa dajú dokonca aj odstrániť bezacetónový odlakovačom a gélový lak by mal ostať neporušený.



No a radosť som si ešte hneď na začiatku mesiaca urobila výraznou červenkastou trblietavou ceruzkou na pery od značky Mary Kay. Za 250kč to bola veľmi dobrá investícia. Navyše luxusne vonia a má celkom fajn výdrž. Problémom ostáva, že práve v predvianočnom období, na ktoré je priam akoby navrhnutá, ju neviem nikde nájsť:D


A že sa Vám tej new in kozmetiky zdá byť akosi málo? Nuž súhlasím. Peniaze totiž išli do úplne iných sfér ako kozmetiky. A hoc na mňa žmurkali nové lahodné masielka na pery od Astoru (4 nové výrazné odtiene) či vianočné balenie Collistarky (riasenka Infinito v darčekovom balení), ja som počas jesene investovala do noťasu, takže aktuálny príspevok už píšem na tomto krásavcovi, ktorý spĺňa moje typicky ženské požiadavky na notebook - pekný, nie ťažký a s dlhou výdržou - ASUS 303 UX LA




Celkovo bol november pre mňa veľmi náročným mesiacom s miliónom povinností, no musím uznať, že jeho posledné dní som si skvelo užila vrátane SH akcie v Prahe, nákupu notebooku, ktorý som vyberala snáď niekoľko mesiacov, či zoznamovaním sa s aplikáciou gélových nechtov, ale i v súkromní s rodinou a kamarátmi i napríklad na koncerte.

Dúfam, že december bude o to pokojnejší a priaznivejší aj pre blog (snáď si nájdem naň viac času ako počas novembra). Zatiaľ prajem krásne predvianočné obdobie a nezabudnite si vychutnávať punč a čo najviac kašlať na stres:D

Pekný a úspešný deň!


8 komentárov:

  1. Ju, akce se Sally musela byt skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som prekvapená hlavne zastúpením, ktoré bolo veľmi milé, prišlo ku každému a prehodilo pár slov, čo sa nie vždy stáva....o to viac mi bolo potom ľúto, že som nemohla byť aj na Astor akcii, na ktorú so dostala pozvánku...to by bola určite ďalšia skvelé akcia...no a o novinkách som už čo to tušila zo zahraničných stránok, ale bola som rada, že mám možnosť ich rovno aj vyskúšať a prednáška k nim bola koncipovaná veľmi zaujímavo

      Odstrániť
  2. ta paletka očních stínů vypadá moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prenádherné farby lakov, hneď by som si kúpila ak by som chcela niečo dávať na nechty :))).
    A Ebelin používam pravidelne, aj iné veci z tejto značky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekný notebook taký jednoduchý a ženský :) a samozrejme SH opäť prekvapila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. natešená som z neho...hlavne, že je fakt tenučký a ľahký

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...