Nivea, Nivea a ešte raz Nivea..(Cocoa Indulging, Creme Care a Nivea klub)

Ako inak ako sladkým článkom a pozdravom môžem ukončiť predvianočné blogové príspevky. Tých sladkých vecí bolo v tomto roku na blogu viac než dosť, a to z jednoduchého dôvodu, sladké milujem a je jedno, či sa jedná o sladkosť jedlú či sladkosť nejedlú:)

Dnes nebudeme vypekať, ale vrhneme sa sladkú jesennú novinku od Nivey - výživné telové mlieko Nivea Cocoa Indulging

Telová kozmetika Nivea je absolútna klasika a v našej rodine to platí dvojnásobne. Celkovo si myslím, že pokiaľ nie ste zástancom čisto bio a prírodnej kozmetiky, tak niečo z ponuky Nivea výrobkov sa iste nájdete aj u Vás.

Jej najnovší prírastok do radu telových mliek je určený pre suchú pokožku. Zo zloženia stojí za zmienku určite bambucké maslo a kakaové maslo, ktoré sa získava z bôbov kakaovníka. Kakaové maslo sa používa ako pri výrobe kozmetiky, tak aj v kuchyni. Nás by mohlo zaujímať, že je mimoriadne bohaté na vitamín E, pokožku hydratuje, chráni a pomáha predchádzať striám...a samozrejme mnoho, mnoho ďalšieho.

Ja som telové mlieko testovala na sebe - na svojej, podľa môjho názoru, v podstate normálnej pokožke tela. Začnem vôňou, ktorú možno charakterizovať ako sladkú, nie typicky niveácku, ale veľmi príjemnú a nie príliš výraznú či rušivú. Priznám sa, že na moju pokožku bývajú niektoré Niveácke telové mlieka určené pre suchú pokožku až príliš mastné. Preto ma prekvapilo, že toto sa veľmi rýchlo vstrebávalo, ale zanechávalo pokožku skvelo zvláčnenú. Pre mňa a môj typ pokožky teda určite plusový bod. Ak toto mliečko skúšala aj "nejaká sušieka" určite ocením (a dúfam, že aj vy) koment či je mliečko dostatočne vyživujúce aj pre práve suchú a veľmi suchú pokožku.

Konzistencia je príjemne krémová, ale nie hutná a mastná. Pokožka tela ostáva vláčna, hydratovaná, jemnejšia a akoby zacelená neviditeľným filmom na relatívne dlhú dobu. Používanie hodnotím ako veľmi príjemné. Pokiaľ zvyknete po Nivei siahnuť, tak určite odporúčam aj toto mlieko. Na zimné dni, kedy je pokožka možno predsa len o niečo suchšia, tak si to predsa len o niečo výživnejšie natieranie zaslúži.



Odporúčaná cena bez akcie:
  1. 250 ml • 4,60 EUR
  2. 400 ml • 6,57 EUR
Moje 400 ml balenie má klasickú pumpičku, ktorá sa dá aj uzamknúť, a teda s mliekom nie je, v prípade potreby, problém cestovať.

Pokiaľ hovorím o Nivei, chcela by som Vám dať do pozornosti aj tento krémový sprchový gél, ktorý som už myslím spomínala aj na facebooku. Už dávnejšie som skúšala nejaké jeho vzorky a teraz som ho našla aj u nás v kúpeľni, kde mojej mame ako správnej milovníčky Nivey nemôže chýbať. Sprcháč vonia presne ako Nivea klasický hutný modrý krém a je aj o niečo povedzme "mastnejší" / "olejovitejší" ako klasické Nivea sprcháče, takže na suchšiu pokožku (či akúkoľvek pokožku teraz v zime) bude priam ideálny. Pokožka sa s ním umýva naozaj príjemne!


No a  na záver, ak teda spomínam dnes Niveu, tak by som Vám veľmi rada predstavila aspoň v úplnej krátkosti i Nivea klub, do ktorého už dobrých pár rokov patrím. Vedie ma k tomu hlavne fakt, že pre rok 2015 a 2016 si Nivea pre členov kluby nachystala veľmi pekné odmeny v podobe dáždnika, županu, obľúbených osušiek, detského ponča atď, atď. 

Zmyslom klubu je, že zbierate čiarové kódy z Nivea výrobkov, ktoré následne vymieňate za odmeny, ktoré sú pre dané obdobie vyhlásené. Ja sama som si už "našporila" napríklad na športové tričko, kozmetickú taštičku či rukavice. Okrem toho Vás každého pol roka poteší Nivea časopis, ku ktorému je vždy pribalených hneď niekoľko vzoriek aktuálnych noviniek. Ak teda patríte k fanúšikom tejto značky, skutočne nie je nad čím váhať. Obzvlášť s odmenami, ktoré vyhlásili na toto obdobie. Všetky konkrétne podmienky si naštudujete tu:)

My odchádzame, ako vždy, na chatu, takže už dnes Vám prajem krásne prežité nasledujúce dni. Dúfam, že si skvelo užijete všetky tie rozprávky, jedlo, oddych, a teda predovšetkým jeden druhého!

Šťastné a veselé!!!

16 komentárov:

  1. Ooooo, Niveu milujem, ale tuto som ešte v obchodoch akosi nezahliadla. Musím sa po nej poobzerať, lebo sa mi páči, moja pokožka je dosť suchá..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vůni toho prvního na obrázku miluju :) mám ten do sprchy a bomba

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nivea je u nás doma pečená varená a nie je tomu tak dávno, čo som používala z nej nadpriemerne veľa. Členkou Nivea klubu som už dávno pradávno a pravidelne si z nej vyberám svoje odmeny, najčastejšie uteráky a osušky.
    Tak nejak som v poslednom čase skúšala najmä sprcháče a krémy na telo z iných značiek a nakoľko som bola spokojná, zmenil sa aj sortiment kúpeľňovej kozmetiky, preto už Niveu kupujem menej, i keď stále. Antiperspiranty a sprcháče pre muža stále naďalej.
    Z výrobkov čo si uviedla, sa mi najviac páčil modrý spcháč, tá vôňa a čo robí na pleti je úžas. Telové mlieka som v poslednej dobe zmenila, a keďže ich mám doma nejakú zásobu, posúvam dcére :))).
    ŠŤASTNÉ A VESELÉ !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uteráky a osušky sú extra obľúbené...my nejaké máme, ale nie z klubu, ale z rôznych akcií, kedy ich dávali ako darčeky k nákupu...Aj ja už teraz po Nivei siaham menej, lebo ak chce človek o niečom písať, treba mať väčší prehľad, ale kedysi to bola absolútne klasika:)

      Odstrániť
  4. Včera som držala v drogérke to telové mliečko, nakoniec som si kúpila iné, ale asi ho ešte skúsim :) vďaka za tip so vzorkami :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten Nivea sprcháč jsem před časem měla a byl super, opravdu pokožku krásně hydratoval což se o jiných sprcháčích moc říci nedá :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt, na to, že je za dve eurá, tak sa od tých lacných dosť odlišuje....

      Odstrániť
  6. Nivea je moja laska a do klubu tiez uz nejaky ten rocik patrim :) zarobila som si na dve frote osusky a piknik deku :) teraz mam uz opat takmer 300 bodov, tak idem objednat nieco z novych odmien

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, to ti teda extrémne závidím:D Lebo tie odmeny sú teraz krásne!

      Odstrániť
  7. Niveu mam rada.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zbožňujem telové mlieka od nivea :) sú skvelé na moju pokožku, keďže je niekedy až príliš suchá

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nivea, dostupná kozmetika a tá vôňa. Celé generácie ju zbožňujú.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten sprchový gél vyzerá super, určite po ňom pozriem :) Mama je tiež v Nivea Klube a pár vecí si už odtiaľ za body "vymenila" :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. niveu môžem :) ako ste spokojné s odmenami čo majú teraz - osušky, flašky? tiež sa chystám objednávať no neviem sa rozhodnúť.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...