Last minute darčeky pre sestru či kamošku

Máte už vianočné darčeky? Ja už dúfam, že som nakúpila všetko potrebné a cez víkend som už stihla všetko aj zabaliť. I tak ma to však stále láka nakupovať, a to práve z dôvodu, že všade sa stretávam s úžasnými zľavami,  - teda aspoň tu v Brne. Majitelia obchodov akoby pochopili, že výpredaje sa oplatí robiť aj pred Vianocami a všade je všetko za perfektné ceny.

Dnes by som už nejak tak rada ukončila príspevky s tipmi na vianočné darčeky. Ako posledný som si vybrala príspevok s veľmi rýchlymi a jednoduchými tipmi pre kamošku či sestru, ktoré sa aspoň mňa zdajú byť práve tými najjednoduchšími darčekmi. Dnes som si vybrala pár kozmetických aj nekozmetických darčekov, ktoré by napríklad mňa od sestry či kamošky potešili a pritom sa nemusí jednať o žiadnu nákladnú investíciu.


Začneme teda od od absolútne najlacnejšieho darčeku, ktorý však môže fantasticky potešiť. A áno, bude to telová kozmetika Aroma Ritual od Dermacolu, ktorú v poslednom čase spomínam práve na fb celkom často.




Najlacnejší preto, pretože sprchový gél z tejto rady kúpite v akcii od 1,4eura/39kč, telové mliečko sa dá kúpiť za cca. 59Kč/ 2,4 eura. O tejto rade sa popísalo na blogoch už veľa pozitív a priznám sa, že tých chvál bolo toľko, až som im akosi neverila.


Skutočne som uverila až keď som produkty reálne otestovala, aj to iba z dôvodu, že som tieto produkty dostala. No moja aktuálna zásoba jasne svedčí o tom, že produkty sa mi skutočne zapáčili:)

Telové mlieko a sprchový gél Belgická čokoláda jednoznačne vyhrávajú svojou vôňou, ktorá, ako to kamarátka presne vystihla, voňajú ako polomáčané piškóty. Telové mliečko je veľmi ľahké, rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva pokožku mastnú. Sprcháč je číry, relatívne pekne pení, vôňa nádherná, no chýba mi krémová konzistencia, ktorú aj u sprcháčov uprednostňujem. Na túto kombináciu by som stavila pokiaľ chcete očariť vôňou a Vaša kamoška či sestra sa nesťažuje na suchú pokožku tela.



Pokiaľ chcete očariť aj účinkami, tak by som sa priklonila k sprchovému gélu Írska káva. Nielenže sprcháč nádherne vonia, ale má aj príjemnú krémovú konzistenciu, čo je minimálne pre mňa obrovský bod plus. Vzhľadom na cenu/výkon dávam tomuto sprcháčiku určite 10 bodov z 10. No jednu výtku predsa len mám, a to, že k sprchovému gélu nie je telové mlieko rovnakej vône, to považujem za obrovskú škodu!


Ďalším mnou odskúšaným kúskom, ktorý mi maximálne vyhovuje je telové mliečko Rebarbora a Jahoda. Vôňa je sladučká, nie tak výnimočná ako u "Belgickej čokolády", avšak toto mliečko lepšie hydratuje, pokožka ostáva krásne vláčna. Tu už zoženiete rovnakej vône aj sprcháč.

V čom ma tieto mlieka veľmi príjemne prekvapili a nedá mi to nespomenúť je fakt, že hneď na druhom mieste v zložení nie je minerálny olej (ropný produkt) ako to býva pomerne časté pri lacných drogériových telových mliekach, ale je tam rastlinný olej! Pri rebarbore je to olivový olej a pri belgickej čokoláde je to sójový olej, takže určite palec hore!



Krém na ruky


Krém na ruky využije podľa mňa každá žena. Ja som vybrala tento, pretože zbožňujem jeho praktické balenie, na stole ho mám stále, krém nie je mastný, takže je priam ideálny na prácu v kancelárii s rôznymi papiermi a počítačom. Tento darček som vybrala pokiaľ chcete dať kolegyni či kamoške skutočne niečo malé, ale zároveň niečo, čo môže podľa mňa fakt potešiť aj vzhľadom aj praktickým využitím. V DMke sú k dispozícii asi 4 alebo aj 5 rôznych vôní.

Samozrejme, ak hľadáte niečo exkluzívnejšie, tak sa budete obzerať po značkách ako Panier des Sens, Loccitane či Figs and Rouge.

Paperblank diáre alebo zápisníky



Tieto diáre a zápisníky sú priam úžasné, kto ich nedržal v rukách, tak to nepochopí. Ich cena sa ohybuje okolo 11- 18 eur, ale každý deň, keď sa na ne človek pozrie, tak ho vzhľad diáru presvedčí o tom, že je diár za tie peniažky stojí. Kvalitné spracovanie a luxusná obálka budú majiteľovi spríjemňovať každý jeden deň v roku.

Paletka tieňov

Normálne by ma nenapadlo dať do výberu darčekov paletku tieňov, no konkrétne táto novinka od Goshu mi pripadá maximálne univerzálna, svojimi farbami vhodná skutočne pre každého. Hoc má absolútne jednoduchý a nenápadný čierny obal, ktorý je pre značku Gosh typický, keď ju otvoríte, tak naše ženské oči sa doslova rozžiaria. Konzistencia je hodvábna a namletná skutočne jemnučko. Navyše by mala byť dostupná v každej Fann parfumérii, ktoré sa nachádzajú snáď v každom väčšom slovenskom meste, takže ju nebude problém ani zohnať.


Aromalampa a vosk či krásna voňavá sviečka

My ženy sme také romantické duše a voňavou sviečkou len málokedy pohrdnenme. Pekne zabalený balíček, kde bude nejaké jednoduchá aroma lampa hodiaca sa do každého interiéru a zopár Yankee voskov poteší určite. A ak už spomínam vosky a sviečky nedá mi neupozorniť na jednu recenziu od kočiek z blogu Gioia di Vivere na značku Pure Integrity.


Ďalej určite poteší poukážka na spoločný vstup do wellnessu, pekný a huňatý župan či niečo z DIY darčekov, ktoré som tu spomínala nedávno.

Toľko moje nápady. Čo ste pokúpili sestrám a kamoškám Vy?

12 komentárov:

  1. A já pořád přemýšlela co mi ta vůně připomíná! Jasně, polomáčený piškoty :) Jinak super tipy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som tiež asi na to neprišla sama....ale myslím, že kamoška to trafila 100% presne!:))

      Odstrániť
  2. Paletka stínů je nádherná,přesně takové odstíny si přeji pořídit v další paletce,protože mám zelené oči a takové barvičky se mi u nich moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé tipy, a myslím, že aj praktické a využitelne :) Ja bežne kupujem podobné veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa vacsinou zameriavam na kozmetiku :) uz viem kto co asi pouziva alebo by rad skusil takze to je taka moja specialitka :) a tentokrat si pod stromcekom najdu aj yankee candle :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak od koho iného by mali dostať kozmetiku ako od kozmetického odborníka v rodine:)) odo mňa má väčšinou kozmetiky každý kopec už počas roka::..:D Tak sa snaží ich zas kozmetikou nepresýtiť, ale sestra dostane tieto Vianoce ako jeden z darčekov mliečko a sprcháč Dermacol...lebo zas o to ju nemôžem ukrátiť...tá vôňa je proste super

      Odstrániť
  5. Tie dermacolácke sprcháče používam čoraz častejšie, belgická čokoláda bola fajn, i keď írska káva bola neskutočne úžasnejšia. Teraz som v DM boxe dostala posledný sprcháč rebarboru, tak uvidím.
    Paperblanks používam už roky ten istý kalendár (samozrejme vždy nový na nový rok :)))) ) s tým istým vzorom Floral Ivory.
    Yankee candle sviečku som si kúpila teraz ďalšiu - Snowflake cookie - ako vianočný koláčik.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Elinko tenhle tip je super, já tyhle sprcháče moc nepoužívám na mě jsou moc voňavé a jedlé :-)), ale moje holky jsou z nich nadšené, hlavně z těch vůní, i když jim je kvůli ekzému nemůžu dopřát, ale kamarádkám jsem hned šla koupit dva za tu cenu jsou super, koupila jsem mango a meloun a to je voňavá bomba :-) Krásné sváteční dny Eli! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé tipy :-), já osobně většinou sázím na kosmetiku či oblečení.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...