Keď najlepší vianočný darček príde predčasne....

Recenzovať laky ma odjakživa bavilo najmenej. Nieže by som sa nevyžívala v toľkých krásnych odtieňoch, ktoré sú v dnešnej dobe na trhu, avšak napísať recenziu na lak, bolo vždy pre mňa, povedzme, monotónne. Takmer ku každému laku som musela dodať, že mám "divné" nechty, na ktorých nič nedrží, a tak fakt, že taký a onaký lak vydržal dva dni nepoškodený, je vlastne doslova zázrak... a že Vám vlastne asi vydrží dlhšie.

V minulosti som skúšala aj gélové nechty, ktoré mi vydržali tuším 6 dní...a to som bola u celkom slušnej manikérky, takže jej práci som plne dôverovala....a niekedy pred rokom som prvýkrát vyskúšala i gélový lak, ktorý mi na nechtoch vydržal 4 dni, ten som si však aplikovala sama a bez nejakého štúdia čo a ako je najlepšie aplikovať.

Problém nebol, žeby moje nechty boli zničené a ja som si ich ničila ešte viac lakovaním, moje nechty sú len extrémne krehké a aj keď som skúšala nechty viac ako mesiac absolútne nelakovať a každý deň vyživovať olejčekom, tak boli proste stále dolámané a ani nenalakové a výživované neostali pevnejšími.

Z tohto dôvodu nejaký ten lak na spevnenie nechtov na nechtovom lôžku musím mať, aby sa nelámali, ak sú neustále nalakované, tak dokážu aspoň trochu povyrásť, no prelakovať ich každé dva dni, aby nechty vyzerali pekne, nie je žiadna zábava, a to aj tie dva - tri dni mi vydržali iba vybrané laky ako Gabriella Salvette, niektoré Rimmeláky (60 seconds) a niektoré od Dermacolu (One coat), Gosh, a to samozrejme jedine s dobrým nadlakom - napr. Sally Hansen Insta Dri alebo Four Seasons top coat či matný top coat Loreal.



Keď sa niekedy po lete začalo to veľké haló okolo novinky - Sally Hansen sady na gélové nechty, priveľmi som to nevnímala, pretože som si jednoducho myslela, že na mojich nechtoch by aj tak zas nič nevydržalo.

Keď TO HALÓ stále neutíchalo a instagram sa stále sa stále zapĺňal fotkami krásnych lesklých a nechtíkov, tak ma to začalo pokúšať, ale stále som len skôr závidela nádherne upravené nechty a hovorila si, že peniaze takto vyhadzovať nebudem...veď to je zas len reklama! A bola som rada, že som doslova náhodne spoznala klasické Sally Hansen laky, ktoré mojim nechtom proste sadli, vydržali 3 a pol dňa a navyše sa krásne leskli.

Občas sa mi však stáva(a plne tomu verím), že pokiaľ človek naozaj na niečo veľmi intenzívne myslí, tak ono (ona ta vec) si k človeku predsa len cestu nájde. A tak v podstate pre mňa stále nečakane, si našla cestu ku mne aj táto štartovacia sada na gélové nechty. V momente, keď som súhlasila s otestovaním, v tom istom momente som ho mierne oľutovala....veď ono to fakt asi nebude fungovať....a ja budem musieť zas písať negatívnu recenziu...(strašne ma nebavia písať, príde mi to fakt strata času)....zvedavosť však proste vyhrala.

Nuž, ale balíček prišiel....





Čo nájdete v balení?

1 LED lampa

1 podkladový lak
1 farebný lak wine not - nádherný vínový odtieň s trblietkami
1 vrchný nadlak

60 ml acetónového odlakovaču
1 malý pilník
1 pomarančové drievko
20 ks obrúskov na odmastenie nechtov

Celá sada je určená na 10 použití, pričom najdrahšia položka LED lampa Vám samozrejme ostáva a dokupujete si laky a podľa potreby odlakovač, obrúsky a spol.


Postup:

Postup ako aplikovať gélový lak je podrobne napísaný v príbalovom letáku, takže spomeniem len pár základných a podľa mňa podstatných informácií:

Najdôležitejším krokom, od ktorého sa odvíja koľko Vám daný lak na nechtoch skutočne vydrží je "príprava" samotného nechtového lôžka. Je potrebné, aby bol necht dokonale odlakovaný, kožtička perfektne zatlačená, osvedčilo sa mi necht jemne opilovať - skutočne jemne, žiadne spilovanie nechtu ako pri gélových nechtoch, iba jemné zdrsnenie, ktoré asi nebude k nechtu najjemnejšie, ale zdá sa mi, že lak potom lepšie drží (túto radu mám od Julky, ktorá ak náhodou číta, tak pozdravujem:)). Posledným krokom je dokonalé odmastenie nechtu pomocou priloženého papieriku nasiaknutého alkoholom.

Takto pripravený necht nalakujete podkladovým lakom, necháte 30 sec zapiecť, nasleduje 1-2 vrstvy farebného laku, 30 sec zapekania (po každom nátere), vrchný lak posledné zapečenie a odstránenie výpotkov pomocou alkoholového papieriku.

Hotovo! 

Na čo pri samotnom lakovaní nesiete zabúdať a je to veľmi PODSTATNÉ, je fakt, že keď nanášate, ktorúkoľvek vrstvu laku, nesmiete ju naniesť na nechtovú kožtičku. Pokiaľ sa Vám to stane, stačí lak dôkladne z daného miesta zotrieť a až potom dať necht zapekať...inak by sa totiž lak mohol začať rýchlejšie olupovať, a to predsa nechceme. ĎALŠÍ VEĽMI PODSTATNÝ FAKT je, že každú vrstvu by ste sa mali snažiť nanášať akoby trošičku cez vrchný okraj nechtu. Keď dáte gélový lak do lampy, tak sa akoby trošičku zmrští a následne je možné vidieť na končekoch nechtov akoby bielu čiaru a lak sa môže ľahšie olupovať.

Mám na mysli niečo takéto ako vidíte na nasledujúcom obrázku. Končeky sú o čosi bledšie. Pokiaľ si dáte na tento krok pozor a naozaj aj končeky pekne pretriete lakom, gélové nechty vydržia dlhšie a budú vyzerať krajšie.

zdroj

Ako teda lak držal na mojich krehkých a lámavých nechtoch?

Ako som už spomínala spočiatku som pochybovala...a dosť. Po 5 dňoch som už jasala a mať dať dlho jednu farbu laku na nechtoch mi začalo pripadať aj dokonca nudné!!!:D Tak som skúsila aj trbliče, ktoré môžete na gélové nechty pokojne aplikovať a následne prípadne i jednoducho odstrániť BEZACETÓNOVÝM odlakovačom. Otestovala som a skutočne. Trblietky sa síce odlakúvavajú horšie, to všetky vieme, ale prekvapivo gélový povrch laku ostáva i po odlakovaní trbliča krásne lesklý.

A tak lakujem a skúšam. Prvá manikúra so SH gélovou sadou mi vydržala 9 dní. Potom sa mi podarilo pri lúpaní pomaranča odlúpiť špičku palca, a tak som lak dala dole zo všetkých nechtov. (Po odstránení laku môžete nechty ošetriť, pretože sú suchšie. Ja som do nich napríklad dokonale vmasírovala olejček SH Nail and Cuticule Oils s vitamínom E a nechala ich oddýchnuť cez noc - pretože som na to mala aktuálne čas.)

Aktuálne mám na sebe ružovučký lak, ktorý mám na nechtoch 11 DEŇ!!!! To je prvý raz v živote, čo mám na nechtoch tak dlho nejaký lak! Nemám odštiepený ani konček, manikúra vyzerá fantasticky  a ja nemusím schovávať neupravené nechty, či tráviť každý druhý večer lakovaním.

Prvý obrázok je gélový lak ping pong plus trblič SH 650 Cherry on Top, druhý ping pong plus Rimmel Star Dust Aurora, tretí Ping pong plus Rimmel Aurrora plus trblič 640 Open Mica Night.

Úprimne? Som nadšená a spokojná! Iné asi neviem napísať nič. Možno sa niektoré ozvete s tým, že to pre nechty nebude najzdravšie, no myslím, že ani moje lakovanie a následné odlakúvavanie niekoľkokrát do týždňa nebolo pre nechty najlepšie. Nechtom nepomohlo ani nelakovanie, takže moje presvedčenie o tom, že táto sada je skvelým pomocníkom, len tak niečo nezmení.

Každá, či snáď takmer každá žena túži po upravených nechtoch, ja som prvý raz v živote mohla mať upravené nechty viac ako týždeň. Zajtra plánujem dať lak dole a chcem sa vrhnúť na opätovne nejakú vianočnú farbičku. 

Prvý raz som robila manikúru cca. 40 minút, druhý raz 30 minút, ale teda s tým, že následne už máte po tomto čase dokonale suchý necht, s ktorým môžete robiť čokoľvek. Žiadne ďalšie schnutie. Proces som zatiaľ nemala záujem priveľmi urýchľovať(resp. si myslím, že to rýchlejšie už nezvládnem), pretože sa snažím lakovať čo najpresnejšie, aby lak vydržal čo najdlhšie. Iné blogerky zväčša dávajú oveľa kratší čas, takže závisí asi na každého šikovnosti:D Je nutné podotknúť, že lampa je však skutočne výkonná, pretože klasický zapekací čas podobných lám býva 3 minúty a nie 30 sec.

Keď som mala gélové laky na nechtoch prvé dni, tak som stále čakala, kedy sa už niečo odštiepi. Teraz sa fakt nebojím umývať riady dookola, čistiť hocičo i s práškom (to bol vždy najväčší nepriateľ mojich nalakovaných nechtov). JEDNODUCHO  - MANIKÚRA DRŽÍ.

Na prvom obrázku je iba lak Wine not na druhom a treťom Wine not plus trblič SH 630 Strawberry Shields.











Môžem zhodnotiť, že tú darčekovú časť Vianoc mám už za sebou. Sama sebe som dopriala krásny notebook, ktorý som chcela už dávno a som rada, že som si konečne vybrala. Používam ho a vyzerá to, že som si vybrala dobre. No a čisto pre radosť a nečakane som dostala túto sadu na nechty. Úprimne si neviem predstaviť iný kozmetický darček, ktorý by mi urobil väčšiu radosť a ktorý by takto predčil moje očakávania.

Takže hurá na Vianoce, na vychutnávanie si rodinnej atmosféry, starých a obohraných rozprávok, ktoré tak milujeme a už musím len tajne dúfať, že sa aj mne podarí potešiť najbližších.

Jednou z tých obdarovaných bude aj jedna z Vás ktorá túto sadu získa. Sútaž už beží a ja nemôžem napísať nič iné, len že pokúšajte šťastenu, lebo táto cena za to skutočne stojí!

P.S.: Sadu na gélové nechty ako i celý sortiment značky Sally Hansen nájdete na v DM drogériách. DÁVAM DO POZORNOSTI, že v českom DMku je teraz v zľavovej knižke práve aj poukaz an 25% zľavu na túto štartovaciu sadu!

Aktuálne by mal byť k dispozícii 12 farebných odtieňov gélových lakov. Niektoré z nich uvidíte postupne aj u mňa - či už na facebooku alebo na instagrame:)


Budem rada, ak mi napíšete Vaše skúsenosti s lakmi. Koľko dní vydržia na nechtoch klasické laky? Riešili ste podobné problémy ako ja? Skúšali ste gélovky? 
Skúšali ste už gélovky od SH? Podľa mňa by mali urobiť road tour po drogériách, aby sa reálne zákazníčky mohli "na vlastné nechty presvedčiť" o ich funkčnosti;)
A kto dočítal do konca, tak je hrdina:D

Krásny predvianočný deň!



19 komentárov:

  1. Ja uplne totozne nechty ako ty, velmi krehke ak len trosku vyrastu potom sa postupne polamu a rozstiepia. Mna novinka gelovych lakov zaujala hned, ale tiez som si na nu pockala :-)
    Klasicke laky mi vydrzia, tak 2 dni priblizne, zalezi od znacky. Gelovky mam uz druhy tyzden a nic ani naznak poskodenia. Ja ruky absolutne nesetrim a robim s roznymi materialmi, kedy sa mi napr sadra prilepi na ruky a hned by bolo po laku, alebo lepim roznymi lepmi atd... takze uz mam odskusane, ze sa laku nic nestane a to lep mozem z nechtu aj zoskriabat. Este ten lesk je dokonaly, ja som neznasala na viacerych vrstvach byc lakov to, ze sa hned porobili do lakov zarezy a vyzeralo to skaredo, ale lakovat kazdu vrstvu po sebe niekolko hodin nebudem.
    Takze som nadmieru spokojna, este si urcite dokupim nejake pekne odtiene napr nude Ping pong.
    Moj clanok o Sally Hansen gellakoch: TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne!!! Veď to, že keď už človek dal milíón vrstiev, tak potom, aby klasický lak vytvrzoval pol dňa,lebo inak mal človek zárezy...nadlaky boli síce tiežobjav, ktorý mi spríjemnil život, ale toto je suché ešte rýchlejšie...a recenziu som už čítala:)

      Odstrániť
  2. Super, že vymysleli aj takúto alternatívu pre nechty, ktorým sa nedarí vyrásť. Mne osobne sa veľmi páčia gelové nechty, aj som ich párkrát nosila, ale potom moje nechty boli dosť zničené, že sa z toho dávali dokopy aj niekoľko mesiacov. A gellaky určite, tak necht nezničia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keďže vydržali len tých pár dní, tak to ani neviem posúdiť:)) ale viem, že je to vždy dôvod prečo kočky s gélovky končia...mne prídu klasické gélovky až príliš hrubé.....ale fakt sa mi páčila predstava, že by človek nemusel nechty upravovať 3 týždne...tak som skúsila a nič no....a zároveň sa s géllakmi aj lepšie pracuje...veď keď si predstavím, že som na gélových lakoch sedela 3 hodky, tak polhodina je niečo iné

      Odstrániť
  3. Mne vydržia aj klasické laky minimálne 5dní :) ale chcela by som túto sadu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) tak to priam sen... a v dobrom závidím...výhoda je , že sú nechty potom stále aj krásne lesklé....

      Odstrániť
  4. Wau tie červené nechtíky sú super :-) ja som takú sadu dostala ako darček na meniny, ale od essence a lepší nemohl byť :-) Keďže umelé nechty si dávať nechcem a inak tie laky nevydržia až toľko. Teraz mám pokoj minimálne dva týždne a môžem sa vyblázniť aj s rôznymi kamienkami a neodpadnú mi hneď na druhý deň :-) Som rada,že niečo také vymysleli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. great post, that machine looks amazing. love your nail styles :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O bože, krasa krasa krasa! je toho laklu všude plno, narážím na něj i v obyčejnýc drogeriích a ... asi se už dlouho bránit nebudu. Úžasný příspěvek, Tvé nehty pod ním vypadají božsky :)
    zastav se prosím mě :) -> pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ja ako hrdina hovorím, že máme rovnaké nechty :P krehké ako papier musím ich mať vždy nalakované lebo len tak mi držia pokope :P mne taký kvalitnejší lak vydrží nepoškodený tak približne dva dni ale prelakúvam asi dvakrát do týždňa :) preto aj ja dúfam že sa mi pošťastí túto sadu vyhrať to by bola pecka lebo mať krásne neporušené nechty tak dlhú dobu a žiadne starosti so štiepaním lakovaním a inými hlúposťami tak to by bolo niečo rozhodne to stojí za vyskúšanie pretože aj ako dajme tomu vianočný darček je to dosť nákladné podľa mňa je to dosť peňazí :) pekne napísaný článok a cenné rady v ňom Ela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pati, tak a teraz je tých súťaží viac, teda na viacerých blogoch som ich už videla, takže určite sa treba pozapájať:)

      Odstrániť
  8. Ja som si kupovala sadu od essence....a robila som si s tým nechty asi 2krát...ma to nebavil potom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak verím, že pokiaľ by aj mne vydržali nechty nalakované viacej dní obyč. lakom, tak ani ja nejak nežasnem nad podobnými výrobkami...aj keď ten lesk je krásny

      Odstrániť
  9. Krásne sa na to pozerá, ale ja vôbec nemám nejak čas a ani chuť riešiť moje nechty na rukách :).
    I keď na Tebe to vyzerá úžasne :)))).
    Ja len na nohách a len počas leta.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne sa na to pozerá, ale ja vôbec nemám nejak čas a ani chuť riešiť moje nechty na rukách :).
    I keď na Tebe to vyzerá úžasne :)))).
    Ja len na nohách a len počas leta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď jasné...každý to vníma inak...mňa to teda hnevalo (štvalo) strašne moc... a nevedela som to nijako vyriešiť, takže preto toľká spokojnosť:)

      Odstrániť
  11. Ach jo, to mě tak strašně mrzí, že je ta sada tak drahá (pro mě teď bohužel ano, pro jiné možná ne). Můj problém jsou nehty, na kterých nevydrží déle než dva dny ani GS laky... Už z toho šílím. Jednobarevné laky používat nemůžu, protože mi neporušené na rukách vydrží dvě až pět hodin. Děkuji za článek, přečetla jsem ho skoro jedním dechem, jak jsem byla zvědavá :) A upřímně říkám, že ti SH sady závidím

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...