1. vianočná giveaway!

To, že milujem Aquolinu už viete a moje nadšené reakcie si všimlo aj české zastúpenie Fann, ktorá túto delikátnu taliansku kozmetiku predáva vo svojich parfumériách. Vďaka tomu som dostala krásnu ponuku pre Vás usporiadať fantastickú predvianočnú súťaž. Tento fakt ma teší o to viac, že viem, že tešiť sa v závere nebude len jedna, ale rovno 3 z Vás.




A o čo sa bude súťažiť?

O absolútne geniálnu produkt a verte, že tieto slová nie sú ani trochu prehnané. Sladučký peeling Aquolina Sugar-Coconut pokožku nielen pekne vyhladí, zjemní a odstráni odumreté bunky , ale zároveň pokožku skvelo vyživí. Zo sprchy tak vychádzate s jemne prevoňanou a príjemne ošetrenou pokožkou celého tela. 

K samotnému peelingu dostane každá z Vás i milé darčekové balenie vzoriek sprchových gélov Aquolina, a to všetko zabalené v darčekovej taštičke Aquolina.






 Pre 3 z Vás je prichystaný takýto balíček!


A takto lákavo vyzerá samotný peeling. Nemusíte sa obávať foto pochádza z recenzovania môjho peelingu, tie vaš čakajú na Vás pekne zatvorené:) Moju recenziu nájdete tu.


Aké sú podmienky?
  • Sledovať blog cez GFC
  • Mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo v ČR (vopred sa ospravedlňujem Slovenkám, ale výhry pre prípadné slovenské výherkyne bude posielať pravdepodobne až po Vianociach, predpokladám, že skôr ako 23.12. sa na Slovensko nedostanem)
  • Napísať mi do komentáru, čo by ste si vybrali pod stromček z českého vianočného Fann katalógu a prečo:) Jeho online verziu nájdete TU.
  • Súťaž trvá do 15.12. do 23:59

Ako vždy, Váš mail mi do komentáru môžete napísať, ale nemusíte. Záleží na tom, či sa mi po vyžrebovaní chcete ozvať Vy samé (budete mať na to týždeň), alebo chcete, aby som Vás kontaktovala ja.

Výsledky vyhlásim opätovne, ako i pri poslednej súťaži, na facebooku.

Dievčatá, písaniu zdar a som zvedavá, čo zaujme z vianočného katalógu Vás:) Ja som si tam pár favoritov našla.

Fann parfumérii, ďakujem za možnosť podobnú súťaž uskutočniť a rozširovať  tak dobrú mienku od tak mňamkovských výrobkoch nám ponúka Aquolina:)))

100 komentárov:

  1. katalog jsem prohledla. urcite by to byl nejaky zimni koreneny parfem, musela bych vybrat nazivo.
    mail: stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi dárkovou sadu s Angelem od Muglera.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vybrala bych si parfém d Burberry - My Burberry, protože od Burberry už nějaké parfémy mám (nejvíc miluji Burberry Brit) a všechny mi úžasně voní :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Si od Armani, moc se mi líbí flakon.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anetátor Anetátorový
    shebatsky@seznam.cz
    Vybrala bych si parfém Giorgio Armani Sí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásná giveaway
    To je těžký, asi bych si vybrala dárkový set od Lancome nebo parfém Chloe
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    ja by som si najskôr vybrala Chanel N°5 Loose Powder, už len kvôli tej značke a kvôli tomu že som zvedavá či je naozaj taký kvalitný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oooo bože môj, kokos priamo milujem, milujem jeho chuť i vôňu. Mňam.. Z katalógu sa mi zapáčil najviac Estée Lauder vianočný kufrík s líčením <3


    Sue Diamond
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Asi by som si vybrala overenú Angel, používam ju už niekoľko rokov a moja mi pomaly dochádza. Používam ju hlavne v zimnom období, keďže vôňa je dosť ťažká :)
    GFC: Petra
    petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. natalyadameova@gmail.com
    gfc: nati alebo nataly adameova neviem ktore zobrazuje:)
    páči sa mi tá vôňa chloé, pre jej pekný obal na tom si dávam na voňavkách dosť záležať:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, já bych si vybrala parfém My Burberry, protože jsem na něj četla velmi pochvalné recenze a já bych nějaký nový parfém zrovna teď potřebovala.
    GFC: Haňule Strakovic
    Email na Seznamu: Strakova.H

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, já sleduji jako Šárka Beranová a z katalogu bych si vybrala trn Braun kartáček na obličej, moc bych nějaký chtěla, ale odrazuje mě stále ta cena:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelá GA :) Ja by som z katalógu určite chcela Yellow Diamond od Versace, bright Crystal je mojím miláčikom už niekoľko rokov, ale chcelo by to vyskúšať aj niečo iné.

    Sledujem ako Daniela Dawnie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj a ešte email som zabudla:) d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

      Odstrániť
  14. gfc tento účet, mail natalia.gazova@gmail.com
    A čo by som si vybrala? Samozrejem, nejakú vôňu, nepoznám ženu, ktorú by tot nepotešilo, aj keď ja som ich zase neodskúšala nejako veľa (skôr odskúšala málo), takže by sa mi ťažko vyberalo, no kamarátka má Versace Yellow Diamond a ten ma očaril.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Burberry parfém určite! :)
    beautybyevka@gmail.com
    sledujem ako Evka G.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Ja by som si z katalógu vybrala vôňu Chloé Love Story, pretože Chloé zbožňujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zaujímavá rozdávačka. Túto kozmetiku som ešte neskúšala, tak sa rada zapájam :)
    Sledujem cez GFC, ako Janka.
    Pod stromček by ma potešil parfém Salvatore Ferragamo- Signorina. Je to moja najobľúbenejšia vôňa, dá sa povedať celoročne, a už mi dochádza.
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě by se líbila sada od CHLOÉ chloé,ta vypadá opravdu neodolatelně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC - Julie Suchánková, julasu@seznam.cz
    vybrala bych si toho hodně, ale tbh - nejsem člověk, co do jednoho produktu s klidem vrazí 1000kč ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Řasenku Lancome Grandiose, její desing je neuvěřitelně zajímavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC:HenrietaS
    určite by to bola Bottega Veneta Knot ...a veľa iných vecí by stálo za vyskúšanie....
    henulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja bych brala jakykoli parfem od Chloe. Miluji jejich vuni :)
    GFC: Kristýna Tomášková
    Kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Whatever
    Krasna GA...balicky vypadaji uz na pohled moc krasne :) ...Jinak z katalogu by se mi libila vune Hugo Boss nebo Chloe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    určitě bych si vybrala prafém od Chloe ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: LSG Lucie Schreder Gondorčínová
    lucie.gondorcinova@gmail.com¨
    V katalogu Fann mne ihned zaujala Chanel No.5.
    Parfém který miluji a v této verzi pravého parfému, musí být top.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Rozhodne vôňu Bottega Veneta - Knot. Ale ešte radšej Matthewa Mcconaugheyho z reklamy na Dolce&Gabbana The One, vyzerá tam naozaj na zožratie :D A aj ten parfém je veľmi fajn.
    E-mail je na blogu :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  27. asi bych se rozhodla pro parfém od Christiny A., protože už jsem jeden měla a voněl suprově :)
    sleduji přes GFC
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. U mě vyhrává Si od G. Armani :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Mne sa zapáčil voňavý panáčik do auta, ktorý by bol krásny doplnkom v priateľovom aute :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sleduji už dávno jako mnauu))
    z jejich katalogu mne nejvíce zaujal Karl Lagerfeld pro přítele<3
    krysiik(zavináč)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. mna zaujali darčekove kazetky,a tiez by som si vedela vybrat make up,asi estee lauder,ale aj to sisley vyzeralo fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. vůni chanel 05 krásně voní a dárkový kufřík estee lauder je prostě boží a je tam všechno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Co bych si vybrala z katalogu Fann vím už dávno, sadu Trussardi My name. Tu vůni moc chci a když mi ji nikdo nekoupí, tak si ji koupím sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Martina Homoláková
    Já bych si vybrala 'ohranou klasiku' Chloe.. Ta vůně je prostě úžasná :).
    Jinak je giveaway moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ten urcite neskutocne vonia az na zjedenie :)) rada by som skusila! Sledujem ako petronela a z katalogu si tazko vybrat len jednu vec ale ked uz tak napr versace yellow diamond nakolko mam od versace uz par oblubencov verim ze ani tento by ma nesklamal...

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sleduji jako Hanďa
    Katalog jsem měla také doma, zaujaly mě tam zejména balíčky Escada a samozřejmě kufřík Éstee lauder ;)
    mojekosmetika(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Zrejme by som si vybrala parfém Chloe, pretože krááásne vonia! =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Vyzkoušela bych Double Wear od Estee Lauder, už jsem o něm slyšela spoustu kladů, tak proč ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ty si tento produkt tak opísala, že by som bola ochotná si ho kúpiť aj za plnú cenu. Teda, možno nie plnú, ale s nejakou akciou.
    Katalóg z českého Fann je úžasný a ten slovenský sa nechytá :(((.
    Z katalógu by som brala ešte jednu krabičku Bottega Veneta (jedna je už prichystaná pod stromček pre mňa) - táto by bola do zásoby. Bottegy Venety nie je nikdy dosť :)).
    A ešte Giorgio Armani - Aqua di Goia.
    Prečo tam nie je nič od Guerlain ? :((. Zase musím niekde kúpiť za plnú sumu.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sledujem ako ScarJo, scarjo@azet.sk
    A vybrala by som si nejaku vonavku, kebo mi moja dochadza, asi Armani Si

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Já bych si vybrala nějaký jemný parfém od Lanvinu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Ja by som chcela asi vsetko :D milujem parfumy a vonave vecicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky a aj na FB pod svojim menom :-)
    thina.bacova (gmail)
    vzhladom na to, ze mam rada ruzovu, urcite by som siahla po nejakom ruzovom flakone :-D no zaujal ma Lanvin - Me a mam rada aj Bright Crystal od Versaceho :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sleduji jako Nikinkira
    Nikinkira@gmail.com
    Já by jsem si dárkový set od Lancome buďto La vie est belle nebo Tresor midnight rose, bohužel se obávám, že můj ježíšek tak štědrý nebude :D Z nějakého neznámého důvodu mi totiž pořád nosí šampóny a kondicionéry a na parfém si snad ještě nikdy nevzpomněl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Určitě nějaký těžší parfém na zimu
    GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Oooo, ceny vypadají nádherně! Asi minutu v kuse jsem se jen dívala na úvodní fotky, hrozně se mi líbí to provedení. Takže se ráda zúčastním giveaway.
    Přes GFC blog sleduji jako Lehnertova.Eva
    Bydlím v České republice.
    Já bych z českého vánočního Fann katalogu vybrala dárky nejen pro sebe, ale i pro celou rodinu a všechny kamarády a kamarádky! Ale když můžu napsat jen to, co bych si vybrala pro sebe, dobrá :) Kdybych mohla skutečně cokoliv, přeji si dárkovou sadu DKNY My NY. A kdyby to mělo být něco levnějšího, menšího, tak by to byl... no, to je těžké :D Buď plnitelný flakónek od Lionesse, nebo panáček do auta, anebo řasenka 2000 Calorie od Max Factor - myslím, že tu jsem tam dokonce viděla ve velice levném setu s tužkou na oči. To jsem se zase rozjela.. Nojo, ženská... Na rovinu - koupila bych všechno! :D
    Můj e-mail pro případné oznámení o výhře je lehnertova.eva@gmail.com
    Přeji hezký den :) A předběžně i Vánoce.

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sleduji tě jako Caroline Red-haired
    Můj email je xlolkax@seznam.cz
    Vybrala bych si určitě nějakou vůni od Chloé, protože mě úplně okouzlily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. to vypadá skvěle, cukrové peelingy miluju! vybrala bych si asi nějaký parfém, hodně se mi líbí ty Zippo, mají teda super flakón
    sleduji přes GFC pod tímhle profilem

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ráda se zúčastním. Sleduji blog přes GFC jako Hana Svobodová. Pro sebe bych si vybrala nějaké mazadlo na tělo, protože ty já miluji a zaujala mě tam zrovna (to je náhodička :-) ) řada Aqualina Nutry s vanilkou. Bože, cokoli s vanilkou já mohu, ať už zvnějšku namazat a nebo pojíst! Jinak bych tam vybrala parfém pro moji drahou polovičku, již delší dobu pokukuji po Bvlgari.
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sledujem lajkujem
    Barborqaaa1@azet.sk
    vybrala by som si vôňu od chloé lebo už dlho po nej túžim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC:Nikoleta Sághyová
    nicole003@orangemail.sk
    Jasna volba je parfem Chloe,odkedy som si k nej ňuchla iny parfem by som ani nechcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. V katalógu sa mi páči veľa vecí, najmä darčekový set Chloé Love Story a Bvlgari Omnia Crystalline (mimochodom môj najobľúbenejší parfém), ale aj taška k nákupu výrobkov Versace.
    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Fúha tie darčekové sety <3 Nevedela by som sa rozhodnúť... Alebo parfém od Chloe
    GFC: Dominika Hírešová
    dominika.hiresova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Love story Chloe, ten bych brala :)
    vše splňuji
    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Vybrala by som si asi kultový parfém Chanel Nr.5 :)
    sledujem cez GFC pod menom Majka P.
    maja.pekyy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. rozhodně tu novou řasenku od Lancome:)) btw, katalog mám doma a zamilovala jsem si tu obálku, krása!
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. to je radost.. uzasna rozdavacka, inak mne by vobec nevadilo, ak vyhram, ze by to prislo az po Vianociach, ved na dobre si treba pockat :-) Ja by som vybrala vonu z katalogu, ale nie pre seba, ale pre mojho bratceka. On sa velmi rad vyvonia, vzdy sa siri parfem z izby do chodby. Vtedy si poviem, tak zas nam ide niekam von :-D
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Vybrala bych si Chloé Love Story :)
    GFC Majďulka Klézlová
    klezlovamagdalena@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. gfc-Diana.
    didus.xd@gmail.com
    Chloé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  60. sleduji přes gfc jako El
    a vybrala bych si Chanel n. 5, protože je opěvovaný už tolik let a já stále nevím, jak voní :D
    děkujeme za soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Noo, určitě nějaký parfém, těch nikdy není dost.. těžké vybírat jen dle popisu vůně. Z drogérky mám očichanou a vyhlídnutou Girl od Guess, ale kdybych vybírala dle flakonu tak rozhodně To be woman od Police! Ten flakonek prostě žeru :D
    Gfc: Veronika
    everoniczka@seznam.cz, ale stejně se to dozvím i bez mailu, žee... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. parfém :) Estéé Lauder Modern Muse...dnes som ho ňuchala a srdiečko mi zapišťalo :)
    sledujem ;)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. mě se tam zamlouvá více věcí :-D nejvíce bych si přála vůni od Thierryho Muglera, ty jeho vůně mě dostávají do kolen a kosmetiku od Aquolina, tu jsem ještě neměla, ale už delší dobu mě láká ji vyzkoušet a Vánoce jsou k tomu ideální doba
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. gfc-Jana Svobodová
    ahoj,z katalogu se mi nejvíc líbí asi vůně,určitě bych si dokázala vybrat :) :3
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. super giveaway :)
    vybrala by som si parfum CHOLE pretože ma super vone naozaj krasne asi najkrajšie čo som kedy vonala :D ...
    micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sledujem :)
    Mňa najviac zaujal Bubble love puder :) och aký je rozkošný
    veronika.zorska_centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Terka Černá
    ČR :)
    Vúni (Chanel, Chloe nebo Versace..) přesně teď nevím, jakou bych si vybrala :) a tu zebrovanou kosmetickou taštičku ♥
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC Denisa Slobodová
    Chcela by som a aj mi ježiško donesie Versace Bright Crystal Absolute :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. sledujem všetko :)
    chloe vonavku <3 vzdy som chcela

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Fúúúha... ťažká otázka :) brala by som všetko :) ale veľmi sa mi páči parfum Chloé Love Story :) mala som z neho vzorku, tak snáď sa raz dočkám a kúpim si plné balenie :)
    sledujem ťa cez toto meno :)
    e-mail: razcestie69@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. vybrala bych si La vie est belle od Lancome protože mám tenhle parfém ráda :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Ja bych si vybrala parfem chloe protoze ho miluju!!!! :-) luuucinda@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Vybrala bych si vůni Si od Giorgio Armani, protože je má oblíbená už víc než rok :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Ahoj vybrala bych si vůni od armani si, protže mám doma už jeho vůni aquq di gioa a je skvělá a myslím že i ta si by mohla být super ještě jsem ji právě nezkusila ... Muj fcb je hedvika růžičková jsem z čr email hedviiika@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Ahojky, já bych si vybrala balíček Dolce Gabbana Light Blue nebo Trussardi Delicate Rose, byla jsem si je očuchat v parfumerii a jsem z nich úplně nadšená :-) vampi@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Dárkovou kazetku Lancome Tresor Midnight Rose nebo make-up Estée Laude Double Wear - Stay in Place....
    Můj e-mail je jaroska1@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. vybrala bych si červenou rtěnku od Bour.
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Já jsem si vybral vůni Paco Rabanne Lady Milion, protože za 690 Kč 30 ml je skvělá cena.

    marekkelnar@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Ha! to je přímo pro mě!:D Nedávno jsem spotřebovala peeling z lushe a vůbec se mi nechce patlat si sama nějakej přírodní s cukrem, takže...^-^.
    Fann parfumerky online katalog je moc krásný. Zaujal mě např. Lollipops Paris BB cream a dalších tisíc milion věcí. Mají to suprově udělané.
    V případě výhry (che), bych prosila kontaktovat na zampionovapolivka@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz
    Vybrala bych si: Me od Lanvin (miluji parfémy téhle značky)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Tak to je skvělá výhra! vypadá to velmi luxusně :3
    GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Vybrala bych si CHLOÉ Love Story

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Určitě bych si vybral Downtown od Calvina Cleina - do téhle vůně jsem se zamilovala!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Chanel 05 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Vybrala bych si Chloé love story:) Libi se mi lahvicka a nepochybuju o tom ze bude nadherne vonet!:)
    tecernare _ seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Ahoj. Přes gfc tě sleduji jako monatona (Monika) a vybrala bych si určitě parfém Chloé Love Story. O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    Z katalogu bych si vybrala parfém od Versace Yellow diamond intense, protože mám doma parfém od Versace Bright crystal a naprosto tu vůni miluji.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  87. GFC : Alena Rimova
    Z katalógu by som si vybrala CHANEL
    alenarimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: Neon (soukromě)

    Moc se mi líbilo tělové máslo Bettina Barty Mléčná rýže & třešňový květ, ta vůně by mohla být zajímavá. Hodně mě též (jakožto fanouška Dity Vo Teese) zaujala toaletní voda FleurTeese. :)

    Díky za giveaway :)
    starshinecka4@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC - Ivana Vančová

    Z katalógu by som si vybrala LOLLIPOPS fall in love a Chloé Love Story:)

    OdpovedaťOdstrániť
  90. sleduju tě pod tímto jménem:) Katalog jsem pročítala hodiny ale rozhodla jsem se por vůni od christiny Aguilery:)ona je bohyně:)


    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. gfc: Veronika Tomášková / V.
    fakynn.blog@centrum.cz
    - Jednoznačně Chloé Love Story, nádherná vůně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. GFC: Míša Čermáková
    Vybrala bych si kufřík od Estée Lauder, to je dokonalost :)
    miska.cerm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. gfc: The666LILIANA
    Vybrala by som si armani si.. pretože ma zlákal na reklamnu kampaň, ktorá práve prebieha
    vhveronikah0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. já bych si vybrala něco od Chloé :)
    GFC: Catie
    eliskakonarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Jednoznacne krasnu vonavu krabicku Chloe Love story, alebo aj Lancom La vie est belle setom by som nepohrdla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  96. GFC : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com
    Určite by som si vybrala Giorgio Armani parfúm.

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Darkovou sadu Angela... zboznuji ho!
    email: kristnna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...