Novinky, tipy a akcie a súťaž - Bioderma Atoderm

Atopický ekzém je našťastie problém, ktorému sa moja pokožka doposiaľ úspešne vyhýbala. V mojom okolí sa však pár kamarátok - atopičiek nachádza a viem, že tento problém nie je ničím príjemným a už vôbec nie je jednoduché ho vyriešiť/vyliečiť.

Ako však viete, som veľký milovník dobrej a hlavne výživnej telovej kozmetiky. A snáď práve vďaka tomu som i ja "neatopik" v priebehu rokov stihla vyskúšať takmer celú líniu produktov Bioderma Atoderm, ktoré sú predovšetkým na atopickú pokožku zamerané. A keďže aktuálne Bioderma prichádza s Atoderm novinkami a zároveň s podarenou propagačnou kampaňou, dnes sa (nielen) pri týchto novinkách na chvíľu zastavíme.



Prvou novinkou je Bioderma Atoderm Intensive, čo je upokojujúca starostlivosť o suchú a podráždenú pokožku. Svojimi zložkami bojuje práve proti neustálej potrebe pokožku škriabať. Krémová textúra tohto výrobku by sa mala veľmi ľahko vstrebávať.  Zanecháva pokožku vláčnu a chránenú. Vďaka patentovanému komplexu trvale obnovuje kožnú bariéru Lipigenium®.


Patent Skin Barrier Therapy® zamedzuje premnoženiu baktérie Staphylococcus aureus a prenikaniu alergénov, ktoré zhoršujú stav podráždenia pokožky.


Novinka je dostupná v dvoch veľkostiach, a to 75 ml a 500 ml. Hoc som toto 500 ml balenie dostala na otestovanie, posunula som ho ďalej, a to kamarátke, ktorú skutočne ekzém trápi. Myslím si, že ak produkt skutočne funguje a zlepšuje stav pokožky, určite to dokáže lepšie oceniť ako ja - osoba s normálnou pokožkou. Po jej otestovaní novinky pridám do tohto článku jej názor a upozorním Vás naň.

Takže reakcia kamarátky na Atoderm Intensive:

"Konzistenciu má zhruba rovnakú ako starší balzam od Biodermy, čiže veľmi dobre sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva, nemávam po ňom dlho mastné ruky, ale fakt dobre vyživuje - napríklad vždy na druhý deň od krémovania v sprche úplne cítim ako keby som sa išla sprchovať na čerstvo nakrémovaná, a to isté aj keď si ho dám občas večer na tvár, tak ráno, keď sa umývam si naň hneď spomeniem, pretože ho na pleti stále cítim....ale nie v tom zmysle, že pleť by bola lepkavá:) Som veľmi spokojná. Nie je to zázrak, ktorý by mi ekzém vyliečil, ale dokáže pokožku naozaj skľudniť."


Čo upútalo mňa, je neobvyklé balenie vo veľmi pevnej krabici. Na obale zrejme príliš pri tomto výrobku nezáleží, každopádne sa vydaril na jednotku.



Balenie: 75ml (v tube) alebo 500ml (s pumpičkou a v krabici) - 299kč alebo 589kč/ 10,5e alebo 21,90e.

Viac informácií nájdete tu.

Druhou novinkou je produkt Bioderma Atoderm Préventive, ktorý je určený práve novorodencom, ktorí majú predispozíciu od svojich rodičov k atopickej pokožke. Krém je určený skutočne od narodenia až do 3 rokov. 



Balenie: 200ml
Cena: 13,5e

No  keďže nechem, aby bol tento článok iba o produktoch, ktoré sú síce na trhu novinkami, no ja sama nemám s nimi skúsenosti, pripájam i niekoľko mojich overených tipov z Atoderm rady:

Atoderm tyčinka na pery

Produkt, ktorý používam jednoznačne najdlhšie a som s ním spokojná najviac. Balzam veľmi pekne vonia, ľahučko priľne k perám a tie zostávajú chránené a ošetrené. Pozor si musíte dávať jedine na skutočnosť, aby balzam neostal v lete v aute či v zime na radiátore, či na inom teplom mieste, pretože jemná konzistencia sa ľahko topí. I napriek tomu mám už snáď desiaty, pretože je to naozaj balzám, ktorý dokáže zjemniť aj tie najsuchšie pery,

Celá recenzia je TU.
Balenie: 4 g
Cena: oficiálna 119kč/4,79e avšak ja ho vždy kupujem za max. 90kč/3,5e



Atoderm Creme Levante

Tento jemný sprchový krém taktiež nemám prvý raz. Páči sa mi, že na pokožku pôsobí ako jemný balzám, pri sprchovaní ju nevysušuje, ale umýva veľmi šetrne. Celkom podstatným faktom je i jemná vôňa. Hypoalergénny, bez obsahu mydla a parabénov.

Kompletná recenzia je TU.
Balenie: 200ml
Cena: 13,5e




Atoderm PP Baume

Telový balzám, ktorý síce nerozmaznáva naše zmysly rafinovou vôňou, avšak dokáže poskytnúť pocit extrémne hydratovanej a vyživenej pokožky. Pokiaľ sa ním natieram večer, ešte ráno cítim, že moja pokožka je perfektne vláčna. Hypoalergénny, bez parfemácie a parabénov.

Kompletná recenzia je TU.
Balenie a cena: 200/500 ml – 13,39/20,39 € alebo 200/500 ml – 389/589 Kč






No a na záver to najlepšie, kvôli čomu článok píšem ešte predtým ako môžem pripojiť kamarátkine skúsenosti z používania novinky.

Zaujali Vás Atoderm výrobky? Trápi Vás atopický ekzém či veľmi suchá pokožka? Potom Vás určite zaujmú nasledovné propagačné akcie k novinkám:

Prvou je možnosť získať jemný čistiaci gél PP Gel Moussant - pokiaľ máte problémy so suchou pokožkou a atopickým ekzémom a riešite ich aj so svojou dermatologičkou, kliknite na stránky www.atoderm.sk alebo www.atoderm.cz a v prípade vyplnenia dotazníku získate ako darček Atoderm PP Gel Moussant.

Druhá možnosť ako získať niektorý z produktov Atoderm, je súťaž na facebooku, kde každý deň na slovenských i českých stránkach vyhráva niekoľko desiatok výhercov( za včerajšok to bolo 140 výhier iba na slovenskej strane). Súťaž nájdete TU, pre české kolegyne TU.

Trápi Vás suchá pokožka či dokonca atopický ekzém? Našli ste už ten "svoj" výrobok, ktorý dokáže tieto problémy aspoň výraznejšie zmierniť?




7 komentárov:

  1. Ja som trpela a ešte niekedy trpím atopickým ekzémom na tvári. Nič strašné, ale dlho som hľadala a striedala produkty. Nakoniec som skončila u Biodermy Hydrabio a tá mi neskutočne pomohla. Teraz som vyhrala na fb krém na tvár, tak sa veľmi teším. Tiež si kupujem aj niektoré produkty sama. Radšej investujem, pretože viem, že mi to pomôže :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musí byť super nájsť niečo, čo dokáže prejavy aspoň trošku zmierniť...no a ja používam Biodermu už 7 rokov a zaujala ma predovšetkým kvôli iným výrobkov, keďže výrazne suchú pokožku nemám, ale za tie roky som sa veľmi často stretávala práve s názorom, že ľudia si našli cestu k Bioderme práve kvôli rade Atoderm, ktorý im s atopickým ekzémom pomáhal...

      Odstrániť
  2. Nemám sice atopický ekzém, ale Biodermu mám ráda, takže se ráda kouknu na každou recenzi na jejich výrobky.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Predosla sutaz, v ktorej sa tocilo kolesom bola zaujima a aj som vyhrala. Tato sutaz o Atoderm je nudna, stale ten isty algoritmus. Prestalo ma to bavit po tyzdni.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto s tebou macka suhlasim,ze koleso bolo zabavnejsie...kazdopadne stale to beriem alo super vec, ze je nejaka sutaz a nevhra jeden ci dvaja ludia...ale celkom pekna kopa

      Odstrániť
  4. Creme lavante akurat testujem :) to prve mlieckosom prenechala mamine a tycinku ci bylzam na pery uplne zboznujem rovnako ako aj krem na ruky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja atoderm zboznujem, nemam nastastie ekzemy ale aj na suchu plet je to top!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...