Make-up, ktorý som chcela mať rada....

Krásny deň dámy!

Už dlhšiu dobu Vám dlžím recenziu na najnovší make-upový príspevok od Dermacol-u: 

TRUFFLE MOISTURIZING MAKE-UP

Hoc make-up testujem snáď už mesiac, môj názor naň je paradoxne rovnaký ako prvý deň po použití.


Ide o novinku, ktorá neobsahuje parabény, naopak sa pýši obsahom vitamínu E, SPF 15, depigmentačnou látkou Dermalight, no a samozrejme extraktom z hľúzovky. Práve biela hľúzovka zabezpečuje spevnenie pleti, dostatok hydratácie, posilnenie a výživu pleti.

Make.up je postupný v 4 odtieňoch, pričom u mňa, tak ako u iných blogeriek nájdete nafotený odtieň 2.

Aké sú teda moje skúsenosti?

V prvom rade ma prekvapilo ako sa make up krásne rozotiera. Má príjemnú textúru, ktorá nezanecháva fľaky, povrch pokožky pokrýva rovnomerne. Krytie je stredné, tvár ostáva zjednotená a aj drobné nedokonalosti sú prekryté. Prvotne som teda jasala, no len do chvíle, kým som nezistila, že make.up žiaľ nezanecháva matný finiš, čo pre moju zmiešanú pleť priam nutnosť.

Pokožka teda pôsobí "glow" efektom ihneď po nalíčení a glow efekt prechádza do efektu lesknúcej sa pleti už po cca 2 hodinách. Z tohto jediného, no veľmi podstatného dôvodu ho na mastnú a zmiešanú pleť neodporúčam. Lesklý finiš sa žiaľ z mojej strany nedá vyriešiť ani púdrom, pretože vtedy sa absolútne stráca podstata tohto make-upu, a to, že  po použití púdru už nevyzerá prirodzene. S hrubšou vrstvou púdru síce vydrží dlhšie, no je na tvári viditeľnejši.

Celkovo i z oficiálneho popisu i z mojej skúsenosti mi vychádza, že make-up je vhodnejší na zrelšiu a suchšiu pleť, ktorá potrebuje hydratovať, vypínať, odstraňovať pigmentové škvrny. Pleť, ktorá už dávno nepotrebuje púder a hľadá skôr rozjasnenie mdlého odtieňu.




Na foto už aj poriadne zafixovaný púdrom. Viac detailnejších foto make-upu v akcii nájdete napríklad tu. 

Cena: 12,69 e
Objem: 30 ml

I napriek tou, že make-up sa veľmi pekne rozotiera, čo ma priam očarilo, nesadli sme si, tak ako by som chcela. Nám ženám so zmiešanou a matnejšou pleťou určite lepšie sedia iné Dermacolácke make-upy ako ich Matt Control či Caviar Long Stay Make-up.

Skúšali ste už túto novinku? Ako sadla Vám.

25 komentárov:

  1. To ze vo vyrobku nie su parabeny, neznamena ze je 100 % perfektny. Na to by bolo treba napisat aj ostatne zlozky vyrobku a aj im rozumiet. Ak sa nepouzili parabeny, musel sa pouzit iny konzervant (a tam uz je otazka aky).
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja som len parafrázovala čím sa make-up pýši...veci, ktorými oslovuje svoje potenciálne zákazníčky....svoje skúsenosti píšem až nižšie....aktuálne nie som doma, takže nehodím svoju foto, ale posielam odkaz na komplet zloženie;) http://cosmeticsisourlife.blogspot.cz/2014/09/dermacol-lanyzovy-hydratacni-make-up.html.....a ako vidieť z celej recenzie, tak to,že parabény neobsahuje vôbec neznamená, že je perfektný ... a teda ako si si iste prečítala, mne ani nesadol....no rozoberať zloženie u kozmetiky, ktorá sa nehrá na prírodnú asi nemá zmysel.......to by bola každá recenzia tak 3krát dlhšia...pokiaľ kupujem produkt, ktorý sa označením prírodná kozmetika či dokonca bio kozmetika pýši, vtedy ma zloženie zaujíma...zaujímajú ma certifikáty ako i fakt, či peniaze, ktoré si zákazník za prírodné zloženie zaplatí, sa skutočne aj v produkte odzkadľujú...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som ho chcela mať rada a vieš ako to dopadlo.:) Láska z toho nebude..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No:D Ja keď som si prečítala dnes ten popis, že obsahuje aj tie proti pigment.zložky, tak mi došlo, že je asi fakt skôr pre staršie ženy určený...skúsim ho ešte mamine dať...staršia pleť, suchá...takže by mohol sedieť...len uvidíme či aj odtieňovo....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tento make-up som si brúsila pazúriky, ale moja pleť má sklony k masteniu, takže asi by mi rovnako ako tebe nesadol. Čo mňa osobne mrzí je cena produktu. Neviem prečo má Dermacol tak vysoké ceny, podľa mňa sa u nás dá kúpiť lepšia kozmetika za polovicu. Neviem či sa Dermacol snaží hrať na svetovú značku alebo čo, ale kvalita ich produktov ma o tom, že mám za ne vysoliť vyššiu sumu naozaj nepresvedčila... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ja Dermacol beriem ako Niveu....a teda, že nikdy nič nekupujem v plnej sume...takže cena sa mi zdá byť ok..zdá sa mi, že akcie sú stále...veď naposledy akcia v eshope - 50%, teraz bola tu v Brne v Tete akcia 40% na všetko..možno je to tu v Brne s akciami na túto zančku o čosi lepšie....ale ceny sú podľa mňa super...teraz som zas videla, že budú moje obľúbené rúže od nich po 79kč, tak sa teším...no a make-up...no fakt za mňa proste nie...čítala som aj pozitívne reakcie aj na zmiešanú pleť...ale zas dosť podobných reakcií ako boli i moje pocity

      Odstrániť
    2. V Čechách sú ceny možno lepšie, na SVK mi prídu dosť vysoké, teda aspoň na make-up. Za polovičnú cenu si kúpim radšej Rimmel alebo Maybelline a mne osobne práve tieto značky sedia viac. Od Dermacolu mám Caviar long stay, ktorý je síce dobrý, ale pomerne zle sa s ním pracuje a odkedy som za polovicou balenia, tak je aj problém ho z fľaštičky vôbec vydolovať :-/ V zálohe mám ešte jeden make-up spolu s bázou (nenapadne ma teraz jeho názov), taká "dvojfľaštička" je to :-D Ten som ale zatiaľ neotvorila, takže uvidím ako mi sadne.. U nás v drogérkach sa mi nezdá, že by mal Dermacol toľko akcií (na nete nepozerám, takže tam neviem), ale možno ich len stále prepasiem a neviem o nich :-D

      Odstrániť
  6. Tiez som ho kupila v Tete pri 40% a stale ho testujem..neviem neviem..cakala som viac, ale ako uplna katastrofa to nie je. Velmi masti, je strasne vodovy a podla mojho nazotu kryje dost priemerne. Na druhej strane zvyraznuje pory, co sa mi este nestalo.
    Avsak vysledny finis na pleti po prepudrovani je v celku v pohode..
    Ale kupit si ho uz iste nekupim :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No každá máme asi trochu iné požiadavky..ale ono to bude asi aj tým, že ja som zvyknutá asi na menej krycie make-upy, resp, také mi viac vyhovujú...čiže potom už práve po výraznejšom prepudrovaní sa mi zdá, že je pleť až príliš výrazne nalíčená...že je to na nej proste videť, že je na nej nános make-upu...a to sa mi nepáči...konzistenciou sa mi, ale páči...vodový mi nejak nepríde...to už potom skôr niektoré Rimmelácke make-upy to sú fakt vodičky----ale nemyslím to nijak v zlom, niektoré mi vyhovujú...len komentujem konzistenciu:)

      Odstrániť
  7. Ako som videla, ze je hydratacny hned som vedela, ze na moju plet to nebude.. :-) mamina si ho chvali, ma suchu, zrelsiu plet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dúfam, že aj tej mojej sadne odtieňovo a budem jej ho môcť s láskou venovať

      Odstrániť
  8. na mou mastnou pleť nesedl :( a to jsem se fakt snažila mu dát šanci :( nevydržel moc dlouho a rychle jsem se začala lesknout :( na druhou stranu má opravdu přirozený finish a kryl moc hezky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Buď ráda, že si dokázala zapudrovat, mě by nepomohl ani kamión pudru, prosť to nešlo a další věc je, že nemá skoro žádnou výdrž. Prostě a jednoduše je hrozný :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne zas držal...akože aj keď sa tvár leskla, ale proste večer, keď som sa odličovala, tak som toho odlíčila veľmi veľa..ale to mi bolo nanič, keďže práve ten lesk mi prekážal

      Odstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som o ňom už tiež písala, aj som sa doňho zamilovala, ale na mastnú pleť to jednoducho nie je to pravé:( :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...no ...no.... hlavne keď človek vie, že na mastnú pleť má Dermacoloveľa lepšie produkty

      Odstrániť
  12. Síce mám staršiu a zrelšiu pokožku :((((, ale púder potrebujem stále, takže toto by zrejme nebolo nič pre mňa.
    Vcelku Dermacol nejak extra nemusím, s výnimkou sprcháčov a telových mliek :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš zlé skúsenosti s ním? lebo ja ho akoby objavujem...posledný rok dva, najmä vďaka blogom, ale som fakt veľakrát spokojná nadmieru a k produktom sa vraciam opätovne, či dokupujem viacero odtieňov...hlavne teda rúže lip seduction a longlasting lipstick a rada black sensation sú moje srdcovky a make-up mám tiež od nich rada...tak všeobecne TAKMER všetky...čo mi osobne u nich chýba sú feši balenia líceniek a púdrov....chcelo by to niečo honosnejšie:)))

      Odstrániť
  13. Nice Blog! Would you like to follow each other?
    Check out my blog and facebook page:
    www.wajihaslifediary.blogspot.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=337766586400230&fref=ts

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ach jo... So slzou v oku ho musím i ja oželieť, mám mastnú T-zónu...Škoda,že Dermacol neurobil i variant pre iný typ pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mne tiez nesadol...nastastie som mala teglikovu vzorku...mam sice suchu plet s nejakou tou pigmentovou skvrnou ale aj mastniace sa T-cko.Glow efekt mi nevadi.Mne najviac vadili upchate a zvyraznene pory :-(:-(takze oslavne ody na inych blogoch ma iba navnadili a tak dalej hladam make-up na jesen....Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. musím souhlasit... škoda, že jsem si to nepřečetla dřív, ale až po nákupu.... no, stejně bych ho asi zkusila pro ten super odstín č. 1! Ale moje mastné pleť taky nejásá :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...