Lakujeme so Sally Hansen

Krásny deň dámy! 

Dnes sa bližšie pozrieme produkty od značky Sally Hansen.


Farebné laky Complete Salon Manicure

Tieto farebné laky SH nie sú na trhu žiadnou novinkou a na blogoch na ne nájdete už desiatky recenzií. Ja s väčšinou z nich súhlasím.Laky propagujú, žeby mali nahradiť salónnu starostlivosť, okrem skrášľovania nechty aj vyživovať, posilňovať a zaručovať im dokonalý vzhľad počas dlhých 10 dní. 

Čo zaujalo mňa je fantastický vysoký lesk, lak úžasne drží (u mňa to bolo 3,5 dňa bez akéhokoľvek porušenia - a to u mňa skutočne výnimka - obvykle mi lak drží deň a pol:))). Výsledný efekt je krásny - akoby nechty boli potiahnuté tenučkou vrstvou gélu - pre dosiahnutie tohto efektu je potrebné aplikovať dve tenšie vrstvy. Najbledší z nich,odtieň 170, kryje najmenej, čo vidíte aj na fotkách a má aj najmenej výrazný lesk. Schnutie je vďaka topcoatu celkom rýchle a do niekoľkých minút je lak suchý, čo však prisudzujem najmä topcoatu. Povrch je, či už s topcoatom alebo bez, krásne hladký a bez pásikov. Jediné negatívum, ktoré tieto laky majú je cena. Tá je jednoducho vyššia. Hoc som už videla aj info, že laky ste našli v DMke aj za 5 eur.
I tak, keď si to porovnám s high-end lakmi, ktoré som skúšala a ktoré sú ešte oveľa drahšie, Sally Hansen jednoznačne vyhráva. Spokojnosť veľká.

Objem: 14,7 ml
Cena: 249kč/8eur


Olejček Cuticule Care

Presne tento olejček môžete vyhrať i Vy v súťaži (spoločne s jedným lakom SH CSM). Na môj konečný verdikt si ešte musíte počkať, zaumienila som si, že sa pokúsim venovať svojim nechtom čo najviac. A pravidelne lakujem spevňujúcim lakom SH a natieram olejčekom, tak za taký mesiac uvidíme a ja Vám výsledky opätovne poreferujem.
Dnes Vám však o ňom viem napísať, že pekne vyživuje nechty ako i okolie nechtového lôžka. Čo bolo pre mňa prekvapivé, po niekoľkých minútach sa veľmi pekne vstrebáva. Okrem olejov obsahuje i panthenol, výťažok zo pšeničných klíčkov a aloe.

Obsah: 13,3 ml

Spevňovač nechtov Miracle Cure

Spomedzi testovaných produktov ma zatiaľ presvedčil asi najmenej. Používam ho síce krátko, tak opätovne konečný verdikt čakajte v recenzii spolu s olejčekom. Ako podkladový lak je dobrý, nechty sú dokonca pevnejšie, avšak štiepeniu jednotlivých vrstiev nechtu zatiaľ nezabránil.

Rýchloschnúci topcoat

Iba vďaka šikovným nechtovým blogerkám som spoznala čaro topcoatov všeobecne. Našla som si tie, ktoré skutočne fungujú a tento bude patriť medzi ne. Lak schne rýchlejšie a čiastočne sa predĺži jeho výdrž na nechtoch, aj keď na mojich slabých a lámavých nechtoch to nie je ani zďaleka 10 sľubovaných dní. Narozdiel od môjho zatiaľ najväčšieho obľúbenca, topcoatu od Four Season nezaručí tak rýchle zaschnutie laku avšak nechtom dodá oveľa vyšší lesk. Zvláštnosťou topcoatu je, že by mal obsahovať i UV filter a tým chrániť farbu laku pred vyblednutím.

Obsah 13,3 ml
Cena:99kč/4eurá



Jemnučký odtieň 170 Pik Slip.





Vidíte ten fantastický lesk? Osobne mi to pripadá skutočne ako jemná gélová vrstva.

Odtieň 543 Berry Important je nádherná ružovo-červená sýta a jednoducho neprehliadnuteľná farba.

Štetček je širší, plochý a na konci mierne zaoblený. Lakuje sa s ním príjemne.




Odtieň 360 Plums The World som Vám už ukazovala na Facebooku a zdá sa mi, že sa Vám páčil rovnako ako mne. Farba je ako stvorená na jeseň a zimu a zároveň sa mi zdá byť celkom decentná. 

Záverečné zhodnotenie? Laky určite áno! Olejček je veľmi príjemná vec, ale počkajte si na budúcu recenziu niekedy o mesiac, kedy sa budem môcť vyjadriť viac. Spevňovač - zatiaľ nie, ako podklad fajn, ako ozdravovač nechtov nie. Topcoat - tam je dokonca príjemná i cena, takže pokiaľ chcete posilniť výdrž a zároveň zvýšiť lesk, tak áno.

Či poznáte značku Sally Hansen, sa pýtať nemusím, ale používate ju? Vyhovuje Vám? Ako sa Vám zapáčili odtiene lakov?

Pekný deň, kočky!

16 komentárov:

  1. už dlho si brúsim zúbky na nejaký ich lak :) len ta cena ma dosť odrádza a malý výber odtieňov :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ještě jsem od nich nic neměla, ale teda ten Berry Important má nádhernou barvu... jenže laků mám strašně moc, tak spíš bych asi zkusila nějakou péči

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplne prenádherné farby, len keď ja sa neviem dokopať lakovať si nechty na rukách. Na nohách cez leto kvôli letnej obuvi áno, ale inak nie.
    Samozrejme, značku poznám, ale na to ako často používam lak na nechty, je to pre mňa zbytočná cena.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak ten červený to je sila úplne úžasne vyzerá až gélovo :) ja doma od SH nič nemám, pretože niesom z tých, čo si môžu dovoliť 5 eurový lak ale verím, že keď budem "veľká" (teda ked budem zarábať) tak to príde :D preto dúfam, že sa mi v súťaži zadarí chcem mať už aj ja doma niečo od SH :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne su tie laky a ten posledny Plums the world u mna vyhrava.. naozaj krasny :-) radsej si kupit jeden kvalitny ako mat 4 nekvalitne rozne farebne, ktore ti vydrzia den.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný barvičky :) právě jsem si s jedním lakem od Sally lakovala nehty, mám ho na sobě poprvé, tak uvidíme, jakou bude mít výdrž :)

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mas krasne nechty! Sice nie dlhe ale mas velke lozko takze to vyzera uplne iňak ako ked mam ja kratke nechty, tie su potom kratke doslova takze len v dobrom zavidim!:) a anjviac sa mi na tebe paci ten bledunky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no počkaj o mesiac, ja teraz za tú starostlivosť čo aktuálne dopriavam nechtom tak očakávam aspoň dvojnásobnú dĺžku, ak nebude, tak SH výživa sklame:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Laky jsou nádherné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné farby :) ja som už od SH čo to vyskúšala, ale nejak ma nič extra nenadchlo. Saloon manicure mi vydržia na nechtoch veľmi krátko a napr. spevňovač nechtov alebo iné ošetrujúce kúry na moje nechty vôbec nezaberajú:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja to tiež s tým spevnovačom nevidím až tak ružovo, pretože by mal podľa popisu nechty spevniť za 3 alebo 4 dni...a zatiaľ sa stále lámu, ale tak chcem mu dať viac času..a urobím samostatnú recenziu...ale laky sa mi fakt páčia..a klop klop aj pekne držia...ale zas určite k tomu dopomohol aj ten topcoat...pretože bez dobrého top coatu ja už ani lakovať nemôžem...

      Odstrániť
  11. Krásne kúsky, ja po SH zatiaľ len pokukujem, nejaký by som si určite rada zaobstarala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Se znackou nemam zkusenosti, asi bych tolik penez za lak nedala, i kdyz je kvalitni :) Ale ty odstiny jsou opravdu perfektni ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  13. plánujem zaobstarať..;)
    pozývam ťa do GA http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. priznám sa, že z tohto radu nemám ani jeden, zatiaľ mi veľmi vyhovuje aj Xtreme wear, ale ten malinový a posledný je veľmi mňam, mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mám ich laky veľmi rada a postupne sa mi zbierka rozrastá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...