Kupujem(e) vianočný darček chlapovi

Krásny deň!

Myslím, že vybrať darček pre našich chlapov dá vždy zabrať. Je nad slnko jasné, že našich partnerov poznáme najlepšie práve my, a preto by sme my samé mali najlepšie vedieť, čo pod stromček zabaliť. I napriek tomu niekedy tápame, preto som si dnes pre Vás pripravila zoznam darčekov, ktoré sa mne osobne najlepšie osvedčili.


Všeobecne si nazdávam, že najlepší úspech môže mať práve elektronika. Na ňu majú však chlapi špecifické požiadavky, v ktorých sa väčšina žien stráca. Preto ju ja zvyknem radšej vynechať:)

S čím som v uplynulých rokoch bodovala ja?

Vreckový nožík. Začnem hneď jedným z tých hodnotnejších tipov na darček, no podľa mňa darčekom na celý život (a jedným z darčekov, ktorým som sa ja zavďačila najviac). Kvalitný vreckový nožík neosloví každého, avšak pokiaľ Váš chlap dokáže oceniť kvalitu a párkrát do roka vyrazí na hory, taký vreckový nožík sa hodí. Victorinox nože sú zárukou kvality, i po rokoch vyzerajú stále rovnako, práve preto som rozhodla pre tento nožík minulý rok i ja. Ceny sa pohybujú od 15 eur do 400, záleží od toho, koľko funkcií nožík má:) Lacnejšie prevedenie dobrej klasiky v oblasti vreckových nožov predstavuje napr. značka Opinel.









Jeden z najlepších darčekov môže byť i predplatné obľúbeného časopisu.  Časopisy ako Biker, National Geographic, Maxim či Forbes môžu urobiť veľkú radosť. A to dokonca dvojnásobnú, pretože k väčšine časopisov dostanete pri predplatnom aj hodnotný darček. Treba sa len zamerať na to, čo Vášho chlapa zaujíma najviac.




Hodinky. Hodinky sú zapeklitý darček, ktorý môže luxusne potešiť, ale i sklamať. Treba dbať na to, že väčšina mužov chce hodinky skutočne kvalitné a hodinky z vianočného Avon katalógu ich nepotešia. Je potrebné zvážiť, či Váš muž využije viac hodinky k obleku alebo športovejšie hodinky na bežný deň. 
Nesúďte hodinky iba podľa vzhľadu a známej značky. Zistite si, odkiaľ pochádza strojček. Stavte na švajčiarsky či japonský. Pozrite sa na ciferník, pokiaľ je pri šestke malým písmom napísané Swiss made, prevažná časť výrobného procesu sa uskutočnila v "mekke hodinárstva", vo Švajčiarsku a rovnako odtiaľ pochádza i väčšina súčiastok hodiniek. Pokiaľ je tam Swiss parts, tak hodinky neboli celé skonštruované vo Švajčiarsku, ale boli tam vyrobené iba ich komponenty.
Z tých najlacnejších sú prekvapivo dobré hodinky Casio, z drahších, ale stále cenovo znesiteľnejších je to Seiko, Orient, Tissot, Candido, Swiss Military, či Victorinox.



Pokiaľ máte doma muža, ktorý v obliekaní ctí tradície a miluje klasiku, určite mu urobíte radosť knihou Opravdový gentleman. Je to akási "biblia" pre gentlemanov, ktorej rady Váš muž bude do reality prevádzať asi predsa len ťažko (kniha totiž pojednáva i na mieru šitých topánkach a oblekoch), ale ako zaujímavé čítanie pre ľudí, ktorých to klasické "pravé gentlemanstvo" fascinuje, je výborná. Mimochodom, ak je Váš chlap skutočný gentleman , zaujímavým darčekom môže byť i luxusná sada na holenie s pravou prírodnou štetkou a mydlom na holenie, prosto stará klasika.


Čo si chlap nekúpi sám, ale poteší sa........

Nesmieme zabúdať, že hoc sa naši chlapi tvária dospelo stále sú kdesi v duši deťmi oveľa viac ako my. A sama som bola prekvapená akú radosť dokázalo urobiť pyžamo s obľúbeným Avengerom (a verte tomu, že každý chlap do 30tky svojho obľúbeného Avengera má:)) Podobných pyžám s Iron man-om a spol. je kopa. Kedy sa dali kúpiť v Reserved, najnovšia v Tescu.



Posledný tip je spoločný výlet. Keď darujete chlapovi výlet, tak určite nič romantického či wellness, avšak výlet na miesto, kam už dlho chcel ísť, či výlet do Tatier spojený s nejakou zaujímavou túrou, skúmaním jaskýň - jednoducho trip s čímkoľvek aspoň trošku adrenalínovým, poteší určite:) A pritom krásny zážitkový darček nemusí byť vôbec drahý.


Čo kupujete tento rok chlapom Vy?



P.S. Fotky som posťahovala z oficiálnych stránok eshopov, no snáď im to nebude vadiť, že im robím zdarma reklamu:))

17 komentárov:

  1. S chlapmi je to ťažké. Darčeky pre ženu mám vybraté hned a nad chlapmi rozmýšlam sto rokov. Ja som napr. tento rok otcovi kupila špeciálnu bio mletu kávu, viem, že má rad kávičky, tak to mi prišiel ako taký originálny netradičný darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) ja otcovi nikdy neviem....lebo on nemá nejaké koníčky...nepotrpí si na kvalitných veciach...takže je to vždy taký hóku pokus darček:)

      Odstrániť
  2. Len tak som nakukla, či sa nedozviem niečo nové. Dozvedela som sa! A potešila. Môj chlap sa rád pekne oblieka, takže idem zháňať tú knižku Opravdový gentleman. Ďakujem za tip a želám pekné Vianoce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi, to ma teší... viac foto ku knižke nájde potom ešte na mojom fb, tu: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.529176903856850.1073741830.327668574007685&type=3 aj tebe a rodinke nádherné sviatky!

      Odstrániť
  3. Každý rok mám problém vymyslieť darček pre brata, vôbec netuším čo by ho mohlo úprimne potešiť a tak to väčšinou skončí pri nejakom tričku či kozmetike. Ale už aj to je okukané a tak som tento rok bezradná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pokiaľ ho kozmetika poteší, tak prečo nie...ja nemám rada len tie klasické vianočné predpripravené balíčky..príde mi to strašne neosobné...je to úplne o niečom inom pokiaľ človek darček vyberá, kombinuje a balí sám ....

      Odstrániť
  4. Ja som minulý rok kúpila priateľovi pod stromček hodinky a poviem bolo riadne náročné mu niečo vybrať no nakoniec sa veľmi tešil :D Ale som sa bála mu ich vôbec dať, pretože sa hovorí, že ak si partneri kúpia na Vianoce alebo na nejaký iný sviatok hodinky tak sa do roka rozídu :/ Našťastie nám sa to nestalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak super, že sa ti to podarilo...ja som hodinky ako darček kupovala pred 7 rokmi, ale nepodarilo sa mi vybrať dobre, pretože som práve siahla po komerčnej značke bez toho, aby som zisťovala kvalitu strojčeka a pod. ...dnes som však už poučená...dúfam, že raz si budem môcť dovoliť kúpiť také hodinky, ktoré by skutočne spĺňali všetky požiadavky a mali krásny mechaničký strojček, ktorý bdue ukrytý zo zadnej strany za sklom, aby vynikol a aby ho bolo vidieť, čo môjho priateľa fascinuje atď:)))...a o tejto povere som ani nevedela:D

      Odstrániť
  5. tak ja napr rodičom kupujem mlynček na kávu, ktorý bude spojením dekorácie a funkčnosti, taký klasický ručný drevený :) k tomu samozrejme zrnkovú kávu, mame drobnosti z kozmetiky a knihy a kabelku, ocovi ešte predplatné autobildu :) priateľovi repráky, ktoré chcel a ešte nejakú drobnosť, škoda, že pyžamá nenosí. ale on je gentleman, pozriem sa po tej knihe :)
    ocko si ešte na narodeniny (ktoré má na Luciu) vybral balíček: knihu o hubách do vrecka s nožom a štetcom na huby 2v1 a raz dostal aj balík s ploskačkou a vreckovým nožom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno vidíš...ploskačka je podľa mňa ešte jeden z tých dobrých a klasických darčekov, ktorým sa chlap vždy poteší....a najlepšie ak je aj hneď naplnená....:D....ja mám šťastie, že môj chlap si váži i takých klasických darčekov ako spomínam vyššie,takže jemu sa mi vždy relatívne podarí darček vybrať....a mlynček presne viem aký myslíš, aj my tak máme na chate...máme ho síce len ako dekoráciu, ale zdá, sa mi, že aj funguje:)

      Odstrániť
  6. Ja kupovala tento rok milemu novou zimni bundu a jeste budu dokupovat nejakou kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No ďakujem krásne, že si si spravila čas urobiť takýto užitočný super článok, myslím si, že veľa dievčat z nás pomohol :) naozaj super tipy dám asi na teba :) ja som mala na pláne dať tomu môjmu nejaký drahší nožík alebo sekeru, pretože on je do týchto "pre mňa" blbostí úplný blázon on to sám doma aj vyrába :) ďakujem ešte raz!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj super tipy, zrovna přemýšlím, co koupit tátovi :))
    PS. zvu tě k nám na blog na GA :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež patrím k ženám, pre ktoré je kúpa darčeka pre manžela / muža najväčším vianočným šokom.
    Môj muž nerád číta (že vraj v práci toho za deň prečíta toľko, že chce mať oddych), obliekanie je jeho (a aj mojou) nočnou morou - keď už to z neho opadáva, tak ho prinútim ísť a nakúpime všetko čo potrebuje (samozrejme, po mojom predchádzajúcom prieskume).
    Takže, prakticky nič z toho nie je pre mňa použiteľné.
    Má rád drahé hračičky, počítač, mobil a pod., tak si to doprial minulý rok a tento rok som na suchu :(((.
    Mám zatiaľ len nový parfém od Guerlain (až ľutujem, že som mu ho kúpila, lebo je to taká sexy vôňa, že až).
    A tým som skončila.
    Potrebujeme novú mikrovlnku, tak možno dostane aj tú :))).
    A aj práčku so sušičkou, tak možno prihodím aj tú :)))))).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja idem do hodiniek....a už sa rozhodujem iba medzi 4 modelmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Môjmu manželovi sa kupujú darčeky veľmi ľahko. Je veľmi zaťažený na knihy, takže či ide o beletriu alebo odbornú literatúru, vždy sa poteší. Ale rada by som niekedy vymyslela nejaký nie úplne "easy" darček. Len zatiaľ asi neviem čo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéj, Avengers - to máš pravdu.. Každý chlap má toho svojho, môj Ironmana.. Ja Thora či skôr Hemswortha.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...