Bourjois Flower Perfection - ideálny make-up na zimu?

Krásnu nedeľu, kočky!

Ste bledulky, požadujete od make-upu stredné až vyššie krytie? Tak Vás dnes vítam na blogu:) A samozrejme nielen Vás. Dnes si však niečo povieme o make-upe, ktorý ma v poličkách parfumérie upútal predovšetkým svojím bledučkým odtieňom a hoci bolo v tej dobe ešte leto a ja som bledý make-up nepotrebovala, brala som ho automaticky na jeseň.

Či sa môj nákup podaril? Prvé dni sa mi zdal byť celkom fajn, následne som slnku zistila, že make-up je na tvári veľmi viditeľný, nech je rozotrený akokoľvek dobre. A to som výrazne nadšená som nebola. Predovšetkým som sa musela zmieriť s faktom, že tento make-up sa veľmi zle nanáša rukami, ale i štetcom! Výsledný efekt je však stále povedzme maskoidný?:)) Nesplynie s pleťou, ostáva na povrchu. Najlepšie ho zapracujete do pleti určite hubkou, i tak však tvorí taký viditeľnejší nános na pleti.







Čo mu ide výborne je jednoznačné zjednotenie pleti. Dokáže prekryť začervenania, nedokonalosti. Až by som povedala, že následné použitie lícenky alebo bronzeru je potrebné, pretože tvár ostáva akoby jednoliata. A navyše zvýrazňuje šupinky a myslím, že trochu aj póry.

Medzi pozitíva som teda mohla zaradiť jedine to, že je dostupný v absolútne bledučkom odtieni, že na pleti celkom dlho vydrží, nemá matný ani lesklý finiš, takže je vhodný takmer pre každého.

Potom som ho však skúsila na podkladovú bázu,ktorú ja zvyknem používať iba výnimočne a musím uznať, že som bola spokojná už oveľa viac. Vďaka tomu, že už samotná báza vyrovná povrch pleti, tak make-up už nezalieza do pórov, stačí ho na pleť naniesť menej - teda nevytvára až taký dojem masky a dá sa lepšie rozotrieť. Stále zostáva top použitie špongie. 

Či kúpiť alebo nekúpiť, tak v mojom príde asi už nekúpiť, no s podkladovou bázou ho túto zimu ešte určite dopoužívam, na leto by sa asi veľmi nehodil. 

Celkovo?

- stredné až vyššie krytie
- neutrálny finiš (ani matný ani lesklý)
- ľahko zvýrazňuje póry a výrazne šupinky
- dostupný vo viacerých odtieňoch vrátane veľmi bledého odtieňu 51
- relatívne dlhá výdrž (po 4 hodinách sa tvár začína lesknúť, po 6 už výrazne, no pleť má stále zjednotený odtieň), s púdrom v kabelke prežijete s ním celý pracovný deň
- neoxiduje - počas dňa si drží stále krásny bledý odtieň

Objem: 30 ml
Cena: 429kč/15 eur
SPF 15
Balenie obsahuje malú hubku na rozotieranie make-upu.

Ak milujete ľahké a takmer neviditeľné make-upy, tak po ňom určite nesiahajte. Aj je Dermacol Make-up Cover vaším verným spoločníkom, tak verím, že by Vám vyhovoval i tento make-up.

Máte skúsenosti? A čo iné Bourjois make-upy? Ja by som veľmi rada skúsila ich toľko vychvaľované CCčko:)

15 komentárov:

  1. Ještě jsem žádný makeup od Bourjois nezkoušela, ale čtu na ně vesměs chválu. Časem si chci určitě nějaký pořídit, ale dle recenze to tento nebude. Taky mi přijde, že je na pleti dost vidět.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno áno, pozitívnych recenzií je veľa...a myslím, že určite majú make-upy kvaliptné...(Len nie BBčko:))- to som mala a nebolo vôbec dobré, dokonca aj recenzie od iných žien boli skôr negatívne). Moja sestra s maminou mali tento make-up predo mnou...a napríklad boli spokojné, lenže moja sestra je ten typ ženy, čo predtým než odíde von, tak sa líči aj hodinu aj viac!!! Takže má čas sa s líčením pohrať a nevadí jej, že má na tvári akoby maskoidný efekt, pretože sa s líčením hrá toľko, že následne vyzerá skutočne ako babička...na to však aj čas nemám:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podobného krásavca mám teraz z Pupy - Made to Last, a som veru nešťastná... tvoj popis naň dokonale sedí...neaplikovateľný ničím, zvýrazní čo môže a tak veľmi ho vidno :( no nič...chystám sa na 123 alebo healthy mix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono, pre niekoho, kto chce kryť tak OK, avšak presne potom pre nás proste nie....aspoň zapisujem do hlavy, že teda ani Made to Last nie....vďaka za info...

      Odstrániť
  4. Od tejto značky ma láka make- up Healthy mix. Páčia sa mi odtiene a aj recenzie sú skôr pozitívne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janik, po CC láka presne tento aj mňa! Flower perfection som brala preto, že bol v akcii a ten úžasný bledučký odtieň, ktorý ja potrebujem, mi odrel do očí!

      Odstrániť
  5. Fuha, tak za tú cenu si viem predstaviť hneď aspoň 5 lepších make-upov.. Aspoň sa opäť potvrdilo, že nie vždy parfumérkové značky stíhajú za tými drogérkovými.. Osobne všetky make-upy nanášam najradšej prstami, je to pre mňa najrýchlejší a najjednoduchší spôsob hlavne ráno keď sa chystám do školy a mám málo času.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S hubkou zatial nemam ziaddnu skusenost ale vsetko je raz po prvykrat :) avsak vdaka cene ho zatial neplanujem skusat... Btw - vrkoc ti pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vdaka za varovanie, takze ja sa tiez skor poobzeram po Healthy mix :-) Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nanasanie hubkou, ak myslis beauty blender som neskusala a ani ma to nelaka, pride mi to dost nehygienicke.Ja jedine stetcom,prstami to neviem ani nahodou.Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, práveže nemyslím Beauty blender, len obyčajnú klasickú plochú hubku za pár korún z drogérie. Ja tiež používam iba štetce, teda štetec, pretože normálne sa mi s ním každý make-up s ním nanáša veľmi dobre a dostratena. Avšak tu sa to vôbec nepodarilo a hoci používam flat top, ktorý normálne nezanecháva pruhy, tak tu ostávali. A keďže i k samotnému make-upu je pribalená mini hubka, tak som skúsila práve hubku. Hubkou to bolo fakt o dosť lepšie.

      Odstrániť
    2. Ahaaaaa...ked vlastne zalovim v pamati,tak som kedysi pradavno taku plochu hubku pouzivala...uff, to muselo vyzerat :-):-).
      Ja mam radsej jemne obly stetec, rovny flat top mi az tak nevyhovuje. Teraz by som este rada vyskusala stippling brush, viac mi totiz pri nanasani make-upu vyhovuje jemne stetcom "bodkovat" a nie kruzit,to mi neskutocne vsetko zalieza do porov...

      Odstrániť
  9. Vďaka za varovanie :).
    Ja som si teraz kúpila makeup od Guerlain a som maximálne spokojná :). I keď cena bola vyššia ako od Bourjois :(.
    A už som stihla seba aj muža prihlásiť na kúpu DM boxu - hádam sa pošťastí :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, už dlouho pokukuju po makeupu od Bourjois - tak už vím že tento ne :-) I když mám docela dost mastnou plet tak makeupy co mi vetsinou sedeli na mastnou plet- tak zacinaji byt posledni dobou na me pleti videt po par hodinach a radsi si dam makeup od Artdeco-rich treatment foundation, ktery je pro suchou plet ale vypada stale prirozene a staci jenom prepudrovat behem dne a je lepsi nez makeupy na mastnejsi plet... Ale od Bourjois pokukuju jako asi vetsina po Healthy Mix :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahojky :)
    Už dlho hladam make up co nie je ani matny ani lesky...proste aby tak fajn vyzeral :) Tento sa mi celkom paci...takze mozno vyskusam...:)

    Pekny dník....Lenka

    www.ladyel21.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...