#Aussievlasy TenPravý

Tak ako veľké množstvo slovenských blogeriek i ja som zapojila do výzvy #Aussievlasy TenPravý, ktorá tvrdí: Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý! 
Domov mi tak prišla 3minútová maska na vlasy Aussie Luscious Long určená pre dlhé vlasy. Popis výrobku odkazuje predovšetkým na obsah výťažkov z austrálskeho eukalyptu a na avokádový olej, ktoré by mali spoločne pomôcť revitalizovať a hydratovať narušené vlasy.


A aká je maska v skutočnosti? 

Fantasticky vonia, to je prvý fakt, ktorý ma ihneď nadchol a prinútil masku neustále strkať pod nos. Žiaľ túto delikátnu vôňu cítiť z umytých vlasov iba skutočne jemne.

Konzistenciu je redšia, čo chválim, pretože s hutnejšími maskami mám občas problém, aby som ich dokonale rovnomerne naniesla na vlasy. Tu tento problém odpadá. Pôsobiť masku nechávam klasické odporúčané 3 minúty.

Aký je výsledok?

Vlasy sú po umytí a vysušení priam hodvábne jemné, čo ma skutočne veľmi prekvapilo. Hoc táto maska o sebe tvrdí, že je hĺbková, vôbec vlasy nezaťažuje a zbytočne nemastí, takže na jemné a redšie vlasy je to priam ideál. Vzhľadom na relatívne krátku dobu pôsobenia sa dá používať skutočne po každom umytí namiesto kondišu.


Znie to snáď až smiešne, toľko recenzií na blogoch naraz. Aussie poznám z blogov dlho, no toto je môj prvý produkt. Úprimne, sama som  Aussie príliš neverila. PR zastupením som bola vyzvaná na testovanie už v minulosti, vtedy som však túto možnosť odmietla. Dnes však veľmi rada konštatujem, že na toto 2. testovanie som prikývla. Vyzerá to, že maska si s mojimi jemnými a rýchlo sa mastiaci vlasmi rozumie - dodá im potrebné ľahké oživenie, vlasy sa lepšie rozčesávajú, sú lesklejšie, oveľa jemnejšie, ale nie sú ťažké a mastné.


A čo Vy a Aussie? Skúšali ste?

6 komentárov:

  1. Zbožňujem Aussie Volume šampón, fakt krásna vôňa, je veľmi príjemný, a objem tam určite je :) masku som ešte neskúšalala

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Aussie používam masky aj šampóny a maximálna spokojnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aussie jsem nikdy nezkousela,ale rada bych zkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem pár výrobků zkoušela, něco je super, něco mi na vlasech pomáhá méně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už se těším, až si masku koupím - chystám se na ni delší dobu, tak po Vánocích je moje! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...