Osvieženie pre telo i myseľ

Jeseň bola tento rok neobvykle krásna a slnečná. Až som si začala namýšľať, že snáď si ju konečne aj obľúbim. No ako sa začína opätovne skoro stmievať, rána bývajú daždivé a slnko vidieť čoraz menej, tak mi je opätovne jasné, čo na tej jeseni nemám rada:) U mňa totiž namiesto typickej jarnej únavy býva aktuálna skôr tá jesenná. No keďže človek nemá možnosť celý deň stráviť iba kdesi zachumlaný v posteli, tak občas nám treba poriadnu dávku osvieženia a energie. Okrem absolútneho základu - KÁVY, to býva aj zelený a čierny čaj, či poprípade dobrá voňavá sprcha, ktorá človeka dokáže prebudiť a napumpovať energiou.

Preto mám pre Vás dnes pár tipov s telovou kozmetikou, ktorá dokáže hoc aj štart do upršaného dňa veľmi spríjemniť.






Nivea Lemongrass and oil



Tento sprchový gel od Nivey som Vám predstavovala ešte cez leto. Už dlhé roky je mojou stálicou, ktorá dokáže pokožku krásne osviežiť a prevoňať telo i celú kúpeľňu sladko citrusovou vôňou citrónovej trávy. To všetko za smiešne dve eurá. Sprchový gél obsahuje aj niekoľko drobných olejových perličiek, ktoré v podstate ani nepôsobia ako peeling, ale zaručia, že pokožka nie je po sprche vysušená. 


Všetky Nivea výrobky, a teda i  sprchové gély nájdete vo všetkých drogériách a supermerketoch. 


Aquolina Nutry White Tea and Verbena


Sprchové gely Aquolina patria medzi top starostlivosť v telovej kozmetike. Sprchový gél White Tea and Verbena, patriaci do novej línie Nutry, predstavuje zaujímavé spojenie klasiky ako mäty a verbeny s množstvom ďalších prírodných zložiek. Samotná vôňa gélu tak nie je tuctová, ale naopak zaujímavo vyskladaná a vhodná pre ženy i mužov. Práve touto veľmi špecifikou vôňou získava gél bonusové plusové body. Zároveň na rozdiel od Radoxu a Nivei je textúra príjemne krémová. Ak si potrpíte na kvalite telovej kozmetiky, hľadáte niečo výnimočné na prebudenie zmyslov do sprchy, tak potom toto je vhodný tip.

HLAVA citrusy, pomaranč, marhuľa
SRDCE biely čaj, mäta, verbena
ZÁKLAD bambusové a cédrové drevo

Všetky Aquolina sprchové gély nájdete vo Fann parfumériách - v českých nájdete aj konkrétnu vyživujúcu líniu Nutry, v slovenských som sa s najnovšou radou Nutry ešte nestretla, no ostatné produkty Aquolina sa aj na Slovensku predávajú.

Radox Energize


Posledným tipom je sprchový gel od značky Radox. Konkrétne tento som vyhrala v súťaži u Nikolky a v článku o osviežujúcich géloch nemôže chýbať. Vôňa je viac-menej klasika - limetka a mäta. Zloženie je jednoduché bez špeciálnych vyživujích a aktivnych látok. Napriek tomu však pokožka neostáva po osprchovaní výrazne vysušená. Vzhľadom na fakt, že Radoxácke sprchové gély bývajú často v akcii za 1 euro/30Kč je to určite výhodná kúpa, ktorá stojí zato. Osvieženie a prevoňanie pokožky a lá mojito plní sprcháč na 100%.

Všetky Radox výrobky, a teda i  sprchové gély nájdete vo všetkých drogériách a supermerketoch. Odporúčam počkať na časté akcie, kedy býva cena naozaj minimálna. K tejto rade patria ešte ďalšie dva osviežujúce sprchové gély - Revive a Uplifting, no za mňa tento vyhráva.


Poznaté niektorý? Používate? Alebo na jesenné a zimné obdobie vyberáte skôr sladké vôňe telovej kozmetiky? Ja to vždy striedam, podľa toho, či ma čaká práca alebo pohodlná posteľ;)

Krásny deň!

14 komentárov:

  1. Ten s bielim cajom a verbenou vyzera skvelo!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prijemne svieze fotografie :-) ja striedam vone podla prilezitosti a co ma caka v ten a den a este aj podla toho, co mam oblecene :-) Vela faktorov je tam zapojenych :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa zuas až toľko vecí nehrá rolu...ale každopádne široký výber sprcháčov je u mňa nutnosť!!!!:D

      Odstrániť
  3. Skvelé produkty, najmä tento radoxácky zbožňujem :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Poznám a používam, ale zistia som, že na tieto jesenné dníčky mi napr. na večer spraví náladu nový sprcháč od Dermacolu - kávový.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenik, ak je večer a mä čaká už len posteľ a seriál, tak aj ja...aktuálne napr. Dermacol čokoláda a pomaranč - ktorý som dostala od kamošky....alebo iné chutné mňamky...ale keď je 6 hodín večer a ja viem, že ma čaká ešte práca za PC minimálne do dvanástej, tak práve potrebujem takéto osviežujúce citrusové prebudenie:D...ela:)

      Odstrániť
  5. Ja mám tiež radšej v takýchto chladných dňoch sladšie a ťažšie vôňe, ktoré ma ako keby zohrejú :P ale inšpirovala si ma niečo natom bude, že keď musí by človek fakt že "fresh" tak je asi lepší taký osviežujúci sprcháč :D hmmm ;) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Radox je moja jednicka :) nivea musi byt tiez super tu som este nemala ale ten treti produkt ma nelaka - mozno preto ze s tou znackou nemam skusenost...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...