New in: jesenné radosti...

...inak sa asi dnešný foto post nazvať nedá. Počas septembra a októbra som si totiž tých radostí dopriala viac než dosť. Kozmetické, ale i nekozmetické či dokonca nehmotné radosti. Najväčšou z nich bol určite výlet v Budapešti, kde sme mali priam rozprávkové počasie. Celkovo sa mi jeseň zdala byť akási krajšia a teplejšia ako inokedy.

A čo mi ju teda najviac spríjemňovalo?



Jednou z najväčších radostí bola iste táto nevšedná, a snáď o to krajšia orchidea.



Priam dokonalý peeling Aquolina, ktorý nielen pokožku zjemní a prekrví (to dokáže hocaký horší či lepší peeling), ale zároveň pokožku skutočne aj hydratuje. Je krémový, voňavý, no proste na zjedenie!




Tiene v ceruzke. Vo všeobecnosti ich nemám v láske, no tie dve novinky som používala takmer každodenne.


Skutočne luxusne krvavo červený rúž od Astoru. Navyše pekne voňavý a krémový, čo už je skôr dvojsečná zbraň. Ale za tú farbu k top jesenným radostiam určite patrí!


To, že Bioderma Matriciane Multi-Defénse je mojim najobľúbenejším produktom z Biodermy, už viete. Po dlhej dobe som si opätovne otvorila nové balenie, a poviem Vám, chvíľu som normálne nadávala sama sebe načo blogujem. Človek bloguje, stále skúša nové veci a pritom zabúda na tie NAJLEPŠIE!!!! Od prvého natretia mi bolo zas jasné, že tento krém len tak ľahko nič neprekoná. Ak Vám trápi zmiešaná pleť, no zároveň potrebujete hydratáciu a výživu pleti, tak určite kliknite na moju staršiu recenziu.        
  

Jedna z najdrahších búnd akú vlastním...a pritom je to obyčajná a ničím výnimočná bunda (nepripadá mi extra teplá, ani vyrobená zo špeciálne dobrého materiálu). Je z Camaieu...moja peňaženka sa cene bundy síce nepotešila, no aj som akosi nedokázala odolať:D                       
                                                     


Tak toto je asi premiéra značky Shauma na mojom blogu, no nedalo mi to. Šampón neobsahuje silikóny, nedráždi pokožku hlavy, keratín sa v zložení nachádza už na piatom mieste, stál ma 39Kč....a to sa veru len tak ľahko nevidí v drogériových regáloch. Vo výsledku je veľmi fajn, takže by som sa pokojne nechala nahovoriť i na opätovnú kúpu.



Najlepší nový recept za jeseň. Našla som ho v Marianne. Je to fantastická ľahká a hlavne rýchla večera. Vy ho nájdete TU.



No a na záver i foto už spomínanej Budapešti.





Čo potešilo počas jesenných dní najviac Vás?

15 komentárov:

  1. Krásne radosti. Velmi sa mi páči tá orchidea, naozaj je nevšedná a zaujímavá. Ešte som taku asi nevidela :) A zaujal ma aj ten šampon, ja mám Schaumu celkom rada, tak skusim aj tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja! Dostala som ju ako darček od priateľa takže mu prekvapko naozaj vyšlo.

      Odstrániť
  2. Krasna orchidea Eli. Ja uz som to s nimi vzdala, mala som tri a vsetky mi pokapali :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lučiak, mne zas kape všetko okrem orchideí...mala som už milión kvietkov aj byliniek za tie dva roky, čo sme v Brne a vydržali mi jedine moje dve orchidey, tak dúfam, že táto bude rovnako odolná a bude mi robiť rovnako radosť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto mas dendrobium, drzim palce,aby sa jej u Teba pacilo :-)...ja momentalne nemam dobre podmienky,tak len spominam ako sa dari tym co zostali u rodicov
      Jana

      Odstrániť
    2. Jéj Jani, ďakujem za info...aspoň idem googliť nové infos, aby som jej umožnila čo najlepšie podmienky pre život:)

      Odstrániť
    3. Nemas za co :-)...aj nabuduce ked budem vediet....aspon nazov,k tejto Ti viac bohuzial nepoviem,nemala som s nou tu cest...Jana

      Odstrániť
  4. Biodermu Matriciane milujem, ja uz pouzivam Rides, mam uz asi 3 balenie momentalne pouzivam serum dvojbalenia, je tiez skvele, u mna maximalna spokojnost a po dlhom hladani som konecne nasla krem ktory nestipe ani nerobi ziadnu inu neplechu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To ej naozaj orchidea?:P naozaj zvláštna, ale nádherná :) a aj tá bunda je úplne skvelá, tiež by som asi neodolala

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je, je ako už teraz viem vďaka Janke, konkrétne je to dendrobium;)

      Odstrániť
  6. Tak, mňa na jeseň tešia Tvoje články :), knihy, ak svieti slnko a nie je pod mrakom. Jááj, a decká musia byť zdravé, potom nič neriešim :)..
    Musím ešte prečítať Tvoj starší článok o Bioderme, spadám už do kategórie 40+ a plánujem zmeniť krém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój Lenik môj, ďakujem....treba si narobiť zásoby zázvorového čaju a verím, že sa chorôbke vyhnete...či starší alebo aj tí najmladší.....teda aspoň u nás je to najväčší zabijak chorôb

      Odstrániť
  7. Ach bože! make up, miluju ho fakt! :) strašně krásné tužky a rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...