Matné tiene, ktoré proste bodujú

Niet nad ten pocit, keď zvedavo otvárate nový produkt a následne zistíte, že funguje....a hlavne nielen prvý deň...nielen druhý, ale rovnako skvelo funguje i po mesiacoch....

Potom má človek radosť z nového produktu dvojnásobnú. Jedným z takýchto skvelých produktov na prvý "omak" sú aj krásne matné tiene Glazel, ktoré som Vám už neraz spomínala.






Značku Glazel a ich tiene som poznala z poľských blogov a v líčenia vyzerali vždy skvelo. Osobne som sa s nimi však zoznámila až prostredníctvom eshopu bestmakeup.cz, kedy som prvé tiene dostala na otestovanie, žasla a ďalšie si následne zakúpila.

Nájsť totiž výrazne pigmentované práškové tiene, ktoré by na oku držali, sa mi totiž dlhé roky nedarilo nájsť. A to som skúšala i matné tiene zo Zoeva paletky. Napokon Glazel proste vyhráva....

Hoc sa jedná o lisované tiene majú veľmi krehkú, hodvábnu textúru, ktorá sa okamžite skvelo prichytáva k povrchu či už štetca, aplikátora alebo následne pokožky. Následne tiene výborne držia, či už s bázou alebo aj bez nej. S použitím bázy(najčastejšie Artdeco) dosiahnem absolútne celodennej výdrže - od skorého rána do neskorého večera. Pigmentácia je maximálne sýta. Farebná škála jednotlivých MATNÝCH tieňov nemá konca - v ponuke je viac ako 100 odtieňov!!! Zakúpiť sa dajú buď v paletke, jednotlivo bez obalu, prípadne jednotlivo balené. Cena je viac než priaznivá a tieň obrovský - 6g.

Jednotlivé tiene sú úžasne pigmentové, stačí jemne pritlačiť štetček o hebký tieň a následne aplikovať na viečko. Takto fungujú výborne. Ak budete krúžiť štetcom po povrchu, tieň bude prášiť, takže naozaj opatrne. Tiene sa pekne nanášajú, aj pri blendovaní si zanechávajú svoju výraznú farbu. Proste paráda! Niektoré z Vás mi písali, že by sa potešili práve článkom s produktami s ktorými som 100% spokojná, no tak toto je práve jeden z nich.




Matný béžový odtieň H17 je vhodný skôr na zjednotenie očného viečka. Celkovo by som povedala, že je jemnejšie namletný a akoby menej vlisovaný ako druhý tieň.

Matný 335tka je úžasná teplá šedá farba výborne sa hodiaca práve na toto jesenné obdobie. Veľmi pekne pôsobí na oku samostatne, popravde kombinovať s inými farbami som ju ešte neskúšala.






Jednotlivo balený tieň v plastovom obale: 157Kč
Samostatný náhradný tieň do paletky: 84Kč
Následne sú k dispozícii rôzne paletky s rôznymi počtami tieňov, kedy jeden tieň vyjde na cca. 100kč.

Cenovo sa teda určite viac oplatí balenie paletiek, ktoré sú k dispozícií od troch kusov. Kozmetiku Glazel nájdete v eshope bestmakeup.cz Čo je pre celú ČR skvelé je fakt, že produkty sa dajú kúpiť cez uloženku, a tak poštovné vychádza len 49kč. Naopak, čo je nevýhodou je to, že v eshope nie sú jednotlivé odtiene reálne vyobrazené, a pred samotnou kúpou je lepšie si reálny odtieň vygoogliť. Fotky však bez väčších problémov nájdete práve v poľských kozmetických eshopoch. Čo je výborné, eshop posiela aj na Slovensko!

Keďže ja Vám dnes prezentujem len dva tiene, opätovne budem zdieľať link na blog, kde nájdete "naživo" oveľa viac odtieňov a ak si prečítate popis, tak si myslím, že sa zhodujeme takmer na 100%.

Keď sa človek naučí s tienikmi jemne narábať a aplikátor k nim len jemne prikladať, tak verím, že budete rovnako nadšené ako ja. Tak krásne pigmentové matné práškové tiene som totiž ešte nemala!







7 komentárov:

  1. Tyto stíny mne už dlouho lákají, vypadají skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ak hľadáš matné tiene, tak fakt sa veľmi neoplatí rozmýšľať a hľadať dôvody prečo nie

      Odstrániť
  2. keď som mrkla aj na tie ostatné, tak vyzerajú veľmi lákavo a asi hodím niečo na zoznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám to šťastie, že môžem objednávať skutočne za pár korún z ČR, takže som skúsila len dva tiene (ešte jeden ružový, čo na foto nie je - uvažujem, či ho darovať alebo si ho nechať, pretože namiesto čísla 340 som na objednávke zaškrtla S40:))) - no úplný tĺk som, takže to nie je farba po ktorej som túžila) a plus som si zobrala šteček na pery a povedala som, že ďalšie zas objednám niekedy postupne...lebo výborne vyzerá snáď každý!

      Odstrániť
  3. Vypadají dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...