Líčenie s novinkami Astor

Krásny deň, dámy!


Dnešný príspevok bude priam plný kozmetiky Astor a predovšetkým jej jesenných noviniek, ktoré sa nesú v štýle 50. rokov. Všetky novinky som skombinovala s produktami, ktoré som už mala doma.




riasenka Astor Big & Beautiful Style Muse


Prvou novinkou o ktorej ste už iste počuli na facebooku je riasenka so skutočne neobyčajným tvarom štetčeka. Pokým so nedávno písala, že riasenka Astor Seduction Codes vytvára skôr prirodzený efekt, tak Style Muse vytvára na riasách skôr dramatický efekt. Na riasy nanáša viac farby, takže viac ako jedna vrstva nie je potreba. Neopadáva a vydrží i dlhý deň. Niektoré dni dokáže vytvoriť nádherný efekt, niekedy je efekt úplne bežný. Zrejme ju bude potreba testovať ešte viac týždňov, kým budem môcť napísať konečný verdikt. Potom sa k nej určite ešte vrátim, bola by však škoda Vám ju čo najskôr neukázať v akcii.

Aktualizácia 12.11. - ako som sľúbila, po vyše mesiaci sa opätovne vraciam k riasenke. Ako riasenka začína byť o čosi suchšia, začína sa s ňou lepšie líčiť, resp. na riasy nanáša o trochu menej farby, a tým predchádza tomu, aby sa jej podarilo riasy zlepiť. Efekt je stále veľmi výrazný a nemení sa s každým jedným nalíčením ako keď bola riasenka úplne nová. I po mesiaci používanie drží stále dobre a neopadáva.







Astor Perfect Stay Style Muse

Milujete výrazné linky? Tak práve na ne sa nová fixa perfektne hodí. Je pravda, že prekvapivo hrubou fixou sa dajú vytvoriť i tenšie linky, no práve tie výraznejšie sa s ňou líčia priam rozprávkovo - rýchlo a jednoducho, a to vrátane "chvostíka" na konci:) Takže určite ju doporučujem najmä na ne. Fixa pekne kreslí na suché viečko a rovnako i na tiene.




Na druhom obrázku vidíte tenšiu linku, na treťom a štvrtom obrázku je už výraznejšia verzia.


Astor Perfect Stay 

Do tretice všetko najlepšie! Poslednou novinkou sú očné tiene v ceruzke Perfect Stay. V českých drogériách nájdete približne 5 odtieňov. Odtieň, ktorý testujem ja - 120 Chic Nude je bezkonkurenčne najkrajší a najuniverzálnejší. Ako jediný je matný, veľmi decentný, ale nie zas úplne neviditeľný. Zjednotí a jemne zafarbí viečko. Farba je presne ako na foto na ruke vyššie. Na očných viečkach vydrží hodiny!!! Aplikácia je veľmi rýchla a jednoduchá. Ak hľadáte niečo nenápadné do práce na bežný deň, tak toto je určite must-have výrobok. Okrem toho výrobca píše, že tiene sa dajú použiť i ako podkladový tieň.
Ďalšie odtiene v stojane boli už perleťové - videla som tmavozelenú, tmavomodrú, jeden taupe a jeden bronzový.



Astor Soft Sensation 

No a posledným produktom, ktorý síce už nie je novinkou, je nádherný červený rúž od Astoru. Ukazujem Vám ho, pretože len pred pár dňami som ho ulovila v Dmku. Hoci v umelom drogériovom osvetlení vyzeral ako niečo medzi červenou a hnedou, v skutočnosti je to skutočne krvavo červená farba. Narozdiel od odtieňa 204, ktorý mám doma už o niečo dlhšie, je krémovejší, a tým pádom aj lesklejší na perách. Jemnú pokožku pier výborne hydratuje. Bez problémov vydrží pitie nápoja. Jemne vonia. Kontúrka je povinná!







Okrem toho som použila:

Astor Mattitude make-up 01
Astor Mattitude púder 002
Estée Lauder bronzer
Gosh Eye Brow Kit
Pupa korektor



Ktorá z noviniek Vás zaujala najviac? Skúšali ste niečo zo spomínaných produktov aj Vy?

31 komentárov:

  1. Mě se moc líbí ta tužka a linky! Krásné líčení, moc ti to sluší a jde vidět, že ti řasenka pasuje, alespoň teda v tomto případě, možná je třeba ji dostat více do ruky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona doteraz líčila krásne...až prekvapivo...pretože takéto typy štetčekov mi vôbec nevyhovujú...až dnes a včera naberala akosi viac farby, tak som ostala zmätená a povedala som, že sa k nej ešte radšej vrátim...a zhodnotím to s väčším odstupom...

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem Ivetka...linky a červený rúž podľa mňa musí pristať každej...

      Odstrániť
  3. Tú linku úplne milujem a tieň takisto!! Ak by bol vysúvací bol by asi až príliš dokonalý :) Z riasenky mám zatiaľ dosť zvláštny pocit, neviem jej prísť na chuť , ale dám jej ešte pár dní snáď sa skamarátime :) No a k rúžom nemám čo dodať iba to že sú pre teba ako stvorenééé ♥ ♥ ♥

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma ani nejak nenapadlo...takže mi to nejak nechýba..ja som ju už dokonca strúhala ako ju nosím stále a bez problémov...no ja som zas špirálku milovala od prvého použitia a teraz začala neposlúchať, tak uvidíme, čo sa ešte z nej vykľuje

      Odstrániť
  4. juuj, tá úvodná fotka je krásna, ako ti to líčenie pristane. Mňa najviac zaujala asi tá linka a ceruzka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem Suzi,podla mna tie tieniky v ceruzke by si vyuzila naplno aj ty..presne mi tak nejak k tebe idu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite, na líčenie na nákup, keď potrebujem len menšie vylepšenie, aby sa ma nenaplašili by bola rozhodne dobrým služobníkom, už len kvôli jemnej farbe vhodnej na deň :-)

      Odstrániť
  6. Pekne ličenie. Ja som zas s tou riasenkou mala pocit, že je nejaká vysušená a musela som vyslovene "hrabať" farbu, neviem či nejaký chybný kus alebo čo.:) Inak ten tieň a linka su TOP ! Vydarene produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No by som fakt povedala,ze mozno chybny kus, pretoze celkovo je na riasenky taka mokrejsia...preto prave aj dobre drzi a neopadava ...budem sa potom tesit aj na recenziu v tvojom ponati

      Odstrániť
  7. Veľmi ti to líčenie pasuje, Eli :) *

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Po tužce na oči se podívám. Díky za skvělý tip!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tutto tento tyden boli v akcii v Rosmannovi za 129 myslim..chcela som totiz este nejaku a zistila som,ze ostatne su uz iba perletove...normalna cena bola cca o padika viac

      Odstrániť
  9. Kraaaasna si pristane ti to a hlavne linka sa mi na tebe velmi paci :) ja som dnes po dlhsom case dala riasenke druhu sancu kedze prve otestovanie bolo take o nicom no dnes ma teda riadne prekvapila a som strasne rada ze mi takto sadla :))) u mna so vsetkym spokojnost ale ved uvidis potom v recenzii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A som zvedava ako teda nakoniec, aky bude ten konecny dojem...mna to zacalo max. Spokojnostou, polavila a uvidime ako a co dalej

      Odstrániť
  10. Veľmi ti to pristane :)
    Najviac ma asi oslovili tie tiene v ceruzke, vyzerajú dobre. Mám rada aj Astor rúže a tá červená je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zo všetkého ma najviac oslovili tiene. No zaujímavo vyzerá aj linka, podobnú mám od L´Oréalu a je strašne hrubá, no táto možno nebude taká zlá :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/10/licenie-s-rimmel-scandaleyes.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Samé nádherné produkty, najmä ten rúž na poslednej fotke vyzará dokonale :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné líčení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Astor je pre mňa ako študentku z tých drahších značiek takže nič od Astoru doma nemám :( ale ako navštevujem Tvoj blog tak vždy ked som v drogérke tak obstávam pri Astor regáli a očumujem :D pekné líčenie a pekne nakreslená linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne líčenie a ten rúž ti ohromne pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. velmi ti svedci ruz...mne by tato farba nepristala, ale pre teba je ako stvoreny.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mám veľmi rada takéto líčenie. Veľmi Ti pristane. Ja mám doma rúž z novej rady a som s ním veľmi spokojná. Som si hovorila, že musím vyskúšať ešte riasenku :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na tej poslednej fotke pier mas okolo nich ako keby taky svetly okraj, akoby si ich oramovala bielou konturkou, cim to moze byt?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže to byť jedine svetlom a kontrastom medzí absolútne make-upom a výraznou kontúrovacou ceruzkou

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...