Extra zvýraznenie rias či prirodzený efekt?

Krásny deň!

Nech ste už milovníčka kozmetiky s preplneným kozmetickým kufríkom praskajúcim vo švíkoch alebo si vystačíte len s minimom výrobkov ukrývajúcich sa v jednej malej kozmetickej taštičKe, špirála je vec, ktorú ma iste každá z nás....

...a práve o maskarách bude dnes reč. Konkrétne o dvoch najnovších prírastkoch od českej značky Dermacol a zároveň aj o odličovači očného make-upu, s ktorým by som aj začala.


CALMING EYE MAKE-UP REMOVER

Odličovačom začínam, pretože prekvapil najviac. Iste už dobre viete, že moje oči sú extrémne citlivé a výrobok na ktorý prečítate 5 dobrých recenzií, tak mňa práve bude štípať. I preto som dlhé roky verná Bioderme Sensibio. A potom zvlášť pokiaľ sa jedná o drogériové produkty, ktoré bývajú pre mňa katastrofou.

Novinka od Dermacolu však veľmi pozitívne prekvapila. Odličuje krásne, najlepšie a najrýchlejšie s ňou idú dole práve Dermacol riasenky - ako inak. Neštípe, odličuje dobre, takže nemám vôbec nič, čo by som mohla vytknúť. Z výrobku som minula už polovicu a nebránim sa prípadnej kúpe nového balenia.

Z oficiálnych informácií spomeniem, že obsahuje D-panhenol a výťažok zo zeleného čaju. Výrobok nie je parfumovaný.
Obsah: 125ml
Cena 3,79e/99kč

PARTY MANIA MASCARA

Riasenka, ktorá o sebe odvážne tvrdí, dokáže riasám dodať bleskurýchly objem, perfektne ich rozčeše a vytvaruje. Okrem toho má poskytovať dokonalé zafarbenie rias extra čiernou textúrou už pri prvom nánose.

A reklamné slogany v tomto prípade nezavádzajú. Ako vidíte i na fotkách, tak riasenka dokáže naniesť farbu na riasy veľmi rovnomerne, riasy nie sú zlepené, ale sú priam extrémne zvýraznené (pripomínam, že moje prirodzené riasy sú pomerne riedke a ryšavé). Čo sa týka samotného efektu, tak ten je skutočne výborný, jeden z najlepších s akými som sa posledné mesiace strela.

Prečo som Vám však už v dávnejšom príspevku spomínala, že predsa len riasenke nemôžem dať 10 bodov z 10? Dôvodom je výdrž. Tých 8 hodín riasenka zvláda. Keď však prídem domov po celom dni, tak nejaké opadané bodky pod okom predsa len nájdem, nie je ich veľa, no predsa. A preto aj keď je efekt fakt na moje pomery bomba, tak výdrž trošku "pokulháva" a na jednotku nie je.

Objem: 10ml




1000 LASHES VOLUME BUILD UP MASCARA

Tretím recenzovaným produktom je paradoxne riasenka, ktorej štetček je veľmi podobný s predchádzajúcou riasenkou, no efekt i účinky sú dosť odlišné.

Dermacol 1000 Lashes Volume je prototypom riasenky, ktorá podľa uspokojí veľkú väčšinu žien, ktoré potrebujú ľahko docieliť prirodzený efekt zvýraznenia a optického predĺženia rias. So štetčekom sa narába veľmi ľahko, riasy nie sú zlepené, ale pekne obalené do čiernej farby. Drží perfektne celý deň - a perfektne držala i počas letných horúcich dní, kedy som ju testovala. Neopadáva.

Objem: 12ml

Obsahuje: Olej z hroznových jadierok a sladkých mandlí vyživuje a chránia riasy. Kmeňové bunky z jabĺk podporujú regeneráciu a obnovu rias. Bez parabénov.







Aj keď v konečnom dôsledku sa mi zdajú byť riasy na fotkách podobné, tak vychádzam zo svojich vlastných každodenných skúseností.

Bez riasenky vyzerá moje oko nejak takto:)))



Skúšali ste už tieto produkty? Aké sú Vaše skúsenosti? A čo uprednostňujete - prirodzenejší vzhľad alebo extra objem a zvýraznenie rias?

18 komentárov:

  1. Moje riasy su pekne aj nenalicene, takze mne je jedno aku maskaru pouzijem, vzdy su pekne. Davam si pozor akurat na to aby sa nerozmazavala a neopadavala.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no moje sú bez riasenky neviditeľné, takže dobrá riasenka je nutný základ

      Odstrániť
  2. Čo sa odličovania týka, zbožňujem micelárku od Dermacolu, nespomeniem si teraz ako sa presne volá, ale je ružová nádherne vonia :) a dokonca aj tá prvá riasenka ma veľmi láka

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že viem, ktorú myslíš....tú som neskúšala a nekúpila by som si ani túto, pokiaľ by som ju nedostala na etstovanie, lebo by som si fakt myslela, že na moje oči proste nebude...a fakt veľké pozitívne prekvapenie....no a tá prvá riasenka....no ono tie riasy sú fakt s ňou krásne...asi by som sem mala hodiť aj foto pred, aby bol jasne vidieť ten poriadny rozdiel

      Odstrániť
  3. ten odličovač je naprosto katastrofální....to řekl někdo, kdo nemá citlivé oči a myslel že umře jak to pálilo.....jinak party mania je perfektní a mně teda vydrží =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno tam je nejaká zložka, ktorá agresívne reagovala práve s tvojou pokožkou....lebo ja si fakt neviem vybaviť odličovače z drogérie, ktoré by ma neštípali...naposledy som zažila šialené štípanie s Niveou...a to bola tiež micelárka pre citlivú pleť a prčítala som na ňu veľmi veľa pozitívnych reakcií...keď odičovanie, tak s lekárenskými micelárkami, tam je to ok....takže ma fakt prekvapilo ako mi tento odličovač sadol

      Odstrániť
    2. a tá party mania...akože áno ona drží..., to opadávanie po celom dni nie je zas nič extra výnimočné...len proste sú riasenky, ktoré držia aj lepšíe aj napr. táto 1000 lashes, preto jej skutočne nemôžem dať 100%....za mňa teda:)

      Odstrániť
  4. este som nic z toho neskusala, davno som spiralky nekupovala, mam stale daku z Rimmelu, a odlicovace moc nepouzivam, ale spiralka vyzera dobre, mas krasne riasy!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jani, no musím zhodnotiť, že Realash sérum na ne skutočne zafungovalo a proste je videť, že sú dlhšie ako kedysi....

      Odstrániť
  5. jsem zvědavá, jestli mi ta Party bude taky opadávat... mi to dělala 1000 Lashes, docela dost už ke konci, vyloženě černé šmouhy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak potom si o tom rada prečítam, budem zvedavá...u mňa to proste tak po fakt dlhom dni bolo...a čo je to ku koncu? po koľkých mesiacoch/týždňoch používania? nech som v obraze....

      Odstrániť
  6. Mám taky ráda řasenky od Dermacolu, mám jich několik, ale tyto dvě ještě ne. Taky mám hodně ráda jejich micerálku s mořskými řasami. Ale taky je pravdou, že poslední dobou mi některé jejich výrobky začínají vadit - slzí mi po nich oči (pálí), např. po tekutých linkách. Ještě musím zjistit, jestli to bude přetrvávat. Jinak jsem vždycky měla výrobky dermacolu ráda.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm:/ tak to naozaj nahnevá, hlavne teda pokial sa jedná o tak dobré produkty ako sú ich linky!!!ale proste koža sa mení...a asi aj reakcie na nejaké zložky v kozmetike...

      Odstrániť
  7. Odlicovac uz nechcem ani vidiet, riasenka party je taky lepsi priemer ale za to s tou druhou soom bola spokojna na 200% :) z tej som mala uz tri balenia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najlepšie odlíči špirálu kokosový olej :) PINKUNICORNVANITY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tu řasenku úplně zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no, s odličovačmi ja budem po mojich jarných skúsenostiach radšej opatrná, čo sa týka tej 1000 lashes, ja som z nej bola veľmi nadšená a bez akýchkoľvek komplikácií som ju spotrebovala až do konca. Ako som písala v recenzii, keby ma nečakali ďalšie na recenzovanie, či moje vlastné, tak po nej zrejme siahnem. Inak som na maskary nenáročná, hlavne nech nezlepujú a neopadávajú

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...