Ako opraviť rozbité tiene

Krásny deň!

Jednou z prvých fotiek, ktoré som v počiatkoch blogu na facebooku zdieľala, bol postup ako opraviť rozbité očné tiene. Na blog sa podobný postup nedostal, pretože moje tiene doteraz všetky pády prežili. Až donedávna. Za obeť padli výrazné oranžové tiene, ktoré boli síce extrémne lacné, avšak nerada by som o ne prišla, pretože na oku sú neprehliadnuteľné, a tak nastal vhodný čas na moju prvú opravu očných tieňov.


Postup je jednoduchý a hlavne funguje. 

Budete potrebovať:

- rozbité tiene
- čistý alkohol
- ihlu alebo špendlík
- vatovú tyčinku 
- papierovú vreckovku alebo vatový tampón
- niečo na zaťaženie tieňov



Tiene pomocou špendlíka alebo ihly dôkladne rozmrvíme na prášok. Vzniknutý prášok pokvapkáme alkoholom a popritláčame, vytvarujeme pomocou vatovej tyčinky. Následne tiene prikryjeme papierovou vreckovkou alebo vatovým tampónom a zaťažíme. Alkohol sa postupe vyparí. Tým, že sú tiene zaťažené niekoľko hodín, tak získajú svoj predošlý tvar a dajú sa znovu skvelo používať.






Skúšali ste už niekedy podobným spôsobom opravovať tiene? Dúfam, že ak sa Vám niekedy podobná nehoda s nimi stane, tak sa Vám podarí tiene ľahko opraviť.

11 komentárov:

  1. No ja som si takto raz skúšala opraviť bronzer, ale práve s Alpou a to nedopadlo najlepšie, ona sa ako keby vôbec nevyparila a cítila som ju tam veľmi dlho ..nakoniec chudáčik aj tak skončil v koši:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dawnie, tak to ďakujem za info!!! Idem to teda hneď zmazať...ja som použila ten čistý alkohol...a všetko je v poriadku...ale Alpu som videla/čítala kdesi na českých stránkach, tak som myslela, že teda aj to je osvedčené...a zrejme teda nie...ela

      Odstrániť
    2. ja som skúšala aj s alpou a všetko v poriadku :)

      Odstrániť
    3. Ja používam normálne Alpu a nemám vôbec problém s tým, že by sa nevyparila.. Všetko je ok. Tiež mám na to viacero návodov na blogu. Alpu mám proste osvedčenú :-)

      Odstrániť
  2. mi se hrozně líbí slovo rozmrvit, to je takové roztomilé :) naštěstí jsem ještě nikdy opravovat nemusela, včera jsem sice rozflákla pudr, ale odneslo to jen víčko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) vsimla som si vcera na insta...no mne casto padaju veci z ruk a takato "tragedia" sa mi stala az teraz:)

      Odstrániť
  3. Já jsem si takhle opravila pudr. Byla jsem z toho celé nešťastná, protože byl nový asi 2 dny, tak jsem hledala nějaké řešení a našla jsem podobný návod. To jsem byla opravdu nadšená, že ho nemusím vyhodit do koše! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. znám, ale díky bohu zatím jsem nepotřebovala =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento postup poznám a 3x klopem, aby som to neuriekla, ale ešte som ho našťastie nemusela vyskúšať. Stretla som sa s ním už na viacerých blogoch a vyzerá to dobrá pomôcka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. počula som už o tom, ale ešte som neskúšala, zväčša keď som tiene rozbila, tak som ich aj rosypala, takže nemalo význam ich zachraňovať.Ale Tebe sa to podarilo super.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aňi by som neverila ze sa to takto pekne da dokopy :) mne sa len raz rozbila gosh licenka ale ta stvorfarebna takze to neriesim...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...