"Tahle nová vůně je jako pocit absolutní svobody.”

...hovorí autor najnovšej vône od Biotherm-u Antoine Maisondieu.


Krásny deň dámy,
ozývam sa po náročnom týždni a opätovne s článkom týkajúcim sa vône. Tentokrát to však bude jeden môj úlovok, na ktorý dlžím recenziu Lenke;) Ak ma sledujte pravidelne, tak tušíte, že to nebude nič iné ako recenzia na Biotherm Eau de Fraiche.





Toaletná voda Biotherm Eau de Fraiche prišla na trh v jarných mesiacoch tohto roku. Ako je to už pre Biotherm toaletky zvykom, vôňa je veľmi svieža a ľahká. Dovolím si upozorniť, že v súvislosti s týmito toaletkami sa vždy na internete píše ako o telových sprejoch. Preto som i ja myslela, že sa skutočne jedná o telový sprej a že výdrž bude minimálna. Chyba! Jedná sa o klasickú EdT a stačia dva streky a výdrž je pokojne aj 8 hodín.

Vôňu musím charakterizovať ako veľmi univerzálnu, vhodnú do kancelárie, ale i na stretnutie s kamarátmi. Nie je tuctová, ale ani príliš prekomplikovaná. Existuje tam akási rovnováha, ktorá robí vôňu jedinečnou a jednoduchou zároveň. Žiadne ťažké ani príliš sladké tóny. Všetko vytvára harmóniu. Ideálna nositeľka tejto vône v mojich predstavách pobehuje bezstarostne kdesi po lúke v bielych šatách a vychutnáva si svoju slobodu a prírodu....

Hlava, srdce a základ vône sa pohybuje stále v podobných tónoch, takže, ak sa Vám zapáči na prvé ovoňanie, tak Váš názor sa už nezmení.

Je to vôňa z ktorej Vás nerozbolí hlava a ani nebude prekážať nikomu vo Vašom okolí. Kupovala som si ju hlavne na leto, kedy človek vyhľadáva ľahké osviežujúce parfémy, no s skutočne s radosťou ju na seba striekam i v chladnejších dňoch.

Ja sama som sa zatiaľ stretla iba so samými pozitívnymi ohlasmi. Objem je 100 ml, menšie balenia sa nepredávajú. Cena sa pohybuje v každej parfumérii okolo 1 000kč/40eur. A samozrejme je najlepšie si počkať na nejakú akciu, ja som vôňu kupovala v Sephore s 20% zľavovým kupónikom na všetko.

Ak hľadáte niečo neobyčajne svieže a príjemné do práce, do školy, čo Vás nabije každé ráno pozitívnou energiou, tak za mňa odporúčam minimálne vyskúšať v parfumérii.  


VRCHNÍ TÓNY: OSLAVA KRAJINY 
PO DEŠTI
Nástup je působivý, lehce zabarvený a 
lahodný. Mírné tóny jasmínu umocňuje svěží 
akord okvětních plátků fialek, zatímco živoucí 
bergamotka si pohrává s křupavým šťavnatým 
akordem hrušky.

STŘEDNÍ TÓNY: NA POMEZÍ PŘÍRODY 
A ŽENSKOSTI
Ženské květinové nóty neroli a arabského 
jasmínu jsou okořeněny pulzujícím olejem 
ze semínek koriandru a svěže kořeněným 
kmínovým akordem.

SPODNÍ TÓNY: DOTYK HŘEJIVÝCH 
PAPRSKŮ SLUNCE
Dřevitá hutnost ambrových dřev v kombinaci 
s cedrem a uklidňujícím pižmem vás zabalí 
do svých nasládlých hlubin a očistí na těle 
i na duchu. 







„Představuji si oslavu přírody po dešti. Je to představa 
výletu do Rajské zahrady, tedy uklidňujícího místa 
s dokonalou rovnováhou všech přírodních živlů.” 





„Každá z toaletních vod Biotherm je jako nový nádech. 
Znamená nové probuzení smyslů a pohody, ale i navázání 
intimního vztahu s přírodou. Toaletní vody Biotherm 
přinášejí pocit svobody a oživení.”
Antoine Maisondieu - Parfumér

7 komentárov:

  1. Už len to zloženie je úplne mňamkové.:) Určite sa po nej raz obzriem, ale až keď miniem tie štyri lahvinky (100ml), čo mám.. Ehm, aspoň jednu z nich.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona je celá mňamková...ani mi nevrav...ja voňavky nedokážem spotrebovať...minula som jednu jedinú, a to svoju prvú, odvtedy žiadnu:)) Ale čo už....chvíľu každú používam a potom ide ďalej...prípadne, ak sa mi veľmi páči, tak si ju nechávam aspoň na občasné streknutie

      Odstrániť
  2. Eli,
    nebyť tých siedmich vôní čo mám pred zrkadlom, ide po tvojej recenzii hneď kúpiť. Páči sa mi nielen zloženie, ale najmä Tvoj popis.
    Ale zrejme počkám až do jari, pretože tak nejak mám pocit, že sa hodí skôr na jar / leto a teraz na zimu skôr nie. Alebo ... ?
    Ozaj, už si ju minula celú alebo si niečo nechávaš do zásoby ?
    Ale samozrejme, najprv musím vyskúšať, zrejme Fann.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa proste hodí do práce na každý deň...keď človek potrebuje trošku povzbudiť,....a to je fakt každý deň počas celého roka:))) Ale ak by som ju mala priradiť k ročným odbobiam, tak presne ako píšeš, určite skôr tá jar a potom leto...a neminula...čosi....ja keď ju na seba streknem max 1-2 krát ráno, tak to ona vydrží dlho..ja proste voňavky neviem mínať:D....zatiaľ som ju neodložila...aj keď tu už máme jeseň pomaly..lebo sa mi páči...ale uvídíme...keď napadne sniežik, tak tu mám už prichystanú sladkú diesel tattoo:)

      Odstrániť
  3. musím čuchnout, ale jsem spíše na těžké vůně =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kolegyně má od Biotherm takovou oranžovou vůni, citrusovou, a voní fakt skvěle... nikdy jsem jiné neviděla a nečichala, ale asi je zkusím pohledat, zní opravdu zajímavě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú oranžovú som zatiaľ nečuchala, videla som ju na nete, no v parfumerkach mali myslím akutálne 3 a všetky také nejaké modrozelené...Určite keď sa bude dať, tak priňuchnem aj k tej!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...