Štúdia starostlivosti Nivea

Krásny víkendový a prekvapivo slnečný deň!

Ak máte rady značku Nivea, tak by ste mali trošku spozornieť. Chcem Vám dať do pozornosti akciu, ktorú podľa mňa už iste veľká väčšina z Vás pozná z minulých rokov. Jedná sa o Nivea štúdia starostlivosti, ktoré v priebehu celého roka postupne cestujú po najväčších slovenských a českých nákupných centrách a prinášajú so sebou nespočetné množstvo rád v oblasti starostlivosti o pleť, vlasy a v posledných rokoch i ohľadom stavby Vášho tela.





ŠTÚDIÁ STAROSTLIVOSTI NIVEA na vás opäť čakajú!

 Využite odborné poradenstvo na mieru v ŠTÚDIÁCH STAROSTLIVOSTI NIVEA, ktoré na vás čakajú v najväčších nákupných centrách po celej ČR a SR. Špecializovaní poradcovia vám poradia, ako sa o seba čo najlepšie starať.
• Zanalyzujú vám pleť a vlasy pomocou moderného diagnostického prístroja.
• Kozmetická odborníčka i vlasová stylistka odporučia zodpovedajúcu starostlivosť priamo pre vás.
• Prevedú analýzu kompozície vášho tela s pomocou prístroja InBody 230 a navrhnú optimálny tréningový a stravovací program presne na mieru.
• Obdržíte vzorky odporučených výrobkov i noviniek na vyskúšanie.

Kedy a kde nás nájdete, zistíte na:


Ja som takéto centrum navštívila včera v Olympii v Brne. Jednoznačne naviac ma zaujala analýza kompozície môjho tela. Presne som sa dozvedela, koľko percent z mojej váhy tvorí tuk, koľko svaly, kde je tých svalov najviac, kde je najviac tuku, a teda i ktoré časti tela by bolo vhodné posilovať. Čo jesť na večeru, čo pre mňa vhodné nie je. 

S odborníčkami na vlasy a pleť sme už konzultovali konkrétne problémy, ktoré ma trápia a boli mi poskytnuté riešenia prostredníctvom Nivea produktov. A práve z doporučených produktov som dostala vzorky. Čo bolo pre mňa osobne najväčším prekvapením je, že Nivea šampóny neobsahujú silikóny! Takže sa celkom teším na skúšanie vzoriek.












Najnovší prírastok v rodine Nivea lakov

Šampóny, ktoré boli odporučené mne









Priznám sa nemám rada takéto stánky, kde prídete, odborníci zhodnotia Váš stav a následne vidíte, že jediným cieľom je predať Vám za každú cenu odporučené produkty. A to je všetko. Nič nové sa nedozviete, iba fakt, že ak si nezakúpite produkt XY, tak proste vaše vlasy zostanú príšerné a pleť bude čoskoro vráskatá a fľakatá. Tieto konzultácie boli vedená vo veľmi priateľskom duchu a hlavne nerozprávali sme sa iba o Nivea produktoch, ale celkovo o tom prečo a ako je dôležité sa o seba starať,  čo podľa mňa pomôže ženám oveľa viac a za čo dávam určite palec hore!

Každopádne, ak máte záujem podobný Nivea stánok navštíviť i Vy, tak prikladám zoznam kde a kedy sa budú do konca roka akcie konať.


06.09.14 Sobota Obchodní centrum Olympia | Brno 1 9 10:00 - 19:00

07.09.14 Neděle Obchodní centrum Olympia | Brno 1 7 10:00 - 17:00

12.09.14 Pátek Aupark | Žilina 1 8 12:00 - 20:00

13.09.14 Sobota Aupark | Žilina 1 9 10:00 - 19:00

19.09.14 Pátek Centrum Černý Most | Praha 1 8 12:00 - 20:00

20.09.14 Sobota Centrum Černý Most | Praha 1 9 10:00 - 19:00

26.09.14 Pátek Obchodní centrum Olympia | Plzeň 1 8 12:00 - 20:00

27.09.14 Sobota Obchodní centrum Olympia | Plzeň 1 9 10:00 - 19:00

03.10.14 Pátek Galéria Mlýny | Nitra 1 8 12:00 - 20:00

04.10.14 Sobota Galéria Mlýny | Nitra 1 9 10:00 - 19:00

05.10.14 Neděle Galéria Mlýny | Nitra 1 7 10:00 - 17:00

10.10.14 Pátek Forum Nová Karolina | Ostrava 1 8 12:00 - 20:00

11.10.14 Sobota Forum Nová Karolina | Ostrava 1 9 10:00 - 19:00

17.10.14 Pátek Aupark | Košice 1 8 12:00 - 20:00

18.10.14 Sobota Aupark | Košice 1 9 10:00 - 19:00

19.10.14 Neděle Aupark | Košice 1 7 10:00 - 17:00

24.10.14 Pátek Centrum Chodov | Praha 1 8 12:00 - 20:00

25.10.14 Sobota Centrum Chodov | Praha 1 9 10:00 - 19:00

26.10.14 Neděle Centrum Chodov | Praha 1 7 10:00 - 17:00

31.10.14 Pátek Avion Shopping Park | Bratislava 1 8 12:00 - 20:00

01.11.14 Sobota Avion Shopping Park | Bratislava 1 9 10:00 - 19:00

Navštívili ste už podobné štúdia? Či už od Nivey alebo iných značiek. Ako ste boli spokojné?

11 komentárov:

  1. V BB v Oc Europa toto bolo pred par mesiacmi a bol to jeden velky trapas, absolutne tam ti ludia nic nerobili, hostesky nevedelu na co su tam, iba mi chytro nabalili plnu tasticku vzoriek a dalej sa zabavali medzi sebou. Nula bodov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže si si nedala nakoniec nič diagnostikovať? Akože tam neboli ľudia, ktorí by so zákazníkmi konzultovali? Len tie hostesky? Lebo aj tu hostesky rozdávali iba vzorky...ale o vlasoch, pleti a na tej diagnostike stavby tela som už bola nie s hosteskami, ale s odborníkmi od Nivey, ktorí v jednotlivých sekciách sedeli a postupne brali k sebe ľudí....a myslím, že to fungovalo dobre, keďže som tam nebola jediná a ľudia tam premávali stále, čo vlastne vidieť aj na fotos..

      Odstrániť
    2. Presne tak, mali to tam rozlozene ale vobec som nevedela, co sa tam deje, nikto tam nevolal k sebe ludi, iba rabovacka vzoriek. Asi sa im nechcelo makat, a to som tam nebola vecer alebo co. Skoda, mna by taka diagnostika zaujimala.

      Odstrániť
    3. Tak to plne chápem, že pokiaľ je to takto, tak to nahnevá a ešte hlavne , keď tam človek ide za tým účelom niečo sa dozvedieť a nie iba ako niektorí pre vzorky. Potom robenie takýchto akcií stráca zmysel...

      Odstrániť
  2. super, díky za tip :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurat vcera som dostala pozvanie tak snad to vyjde a pojdem sa diagnostikovat ajja :) zatial som tam nebola tak som velmi zvedava ake informacie si so sebou vezmem domov

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzera to super :) ale po lete by som na tu analyzu tela asi nesla :D vela som papkala na dovolebkach :D by som mala 60 percent tuku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tomto som ešte nepočula! Tá diagnostika tela by ma tiež zaujímala, tak snáď na to nezabudnem, keď to bude v BA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ještě nikdy jsem na takovém stánku nebyla, ale zrovna ke stánku Nivei bych šla ráda - mám ráda tu kosmetiku :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už sa teším keď budú v Košiciach. Ešte som na ničom takom nebola ale teraz to istotne využijem. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...