Sladkosť na dnešný deň: Playboy #generation plus súťaž

Krásny deň dámy, do tohto opätovne upršaného dňa prichádzam opätovne s jedným sladším článkom, a to aj s čerešničkou na torte!

Len toto leto prišiel Playboy na trh s novou vôňou #generation. Vôňa existuje v dámskej i pánskej verzii. Už ako naznačuje obal, ktorý pripomína obrazovku smart fónov, nové vône sú určené pre mladých ľudí, ktorí sa radi bavia a svoje jedinečné zážitky radi zdieľajú prostredníctvom internetu s celým svetom.


Ak k nim patríte, tak by ste nové vône #generation nemal prehliadnuť. Je možno dostať ich v klasických drogériách za, i pre mladšiu generáciu, priaznivé ceny. Balenie sladkého dámskeho kotailu kúpite vo veľkosti 30 alebo 50 ml. Cena sa pohybuje približne od 360kč/ 13eur.

K dámskej vôni, ktorej základ tvorí....

Hlava: višňa, ružové korenie, mandarinka
Srdce: jasmín, fialka, malina
Základ: céder, santalové drevo, pižmo


... je možné dokúpiť i sprchový gél, dezodorant alebo ľahší telový sprej. Pokiaľ si chcete o dámskej, ale i pánskej vôni prečítať viac, kliknite na facebook alebo na ich webové stránky.

Preto ak patríte k milovníčkam sladších vôní, tak nezabudnite v drogérii ovoňať
...alebo....
skúste voňavé trio vyhrať dnes u mňa!

Jedna výherkyňa tak získa: sprchový gel Playboy #generation, dezodorant Playboy #generation a samozrejme i zajčikovské balenie vône pre mladých Playboy #generation.

Podmienky sú už klasické, a to byť čitateľom blogu (GFC). Napísať mi do komentu Váš email(nemusíte, len je potrebné sa potom o výhru prihlásiť), meno pod ktorým blog sledujete. A tentokrát budem rada, ak mi zároveň i napíšete, aký typ článkov na blogu preferujete. Baví Vás občasné spestrenie mimokozmetickým článkom? Viac lakovacích článkov? Chceli by ste viac všeobecných článkov zo starostlivosti o pleť, telo a vlasy bez konkrétnych produktov? Alebo Vás najviac bavia klasické recenzie?

Súťaž platí do konca septembra. Platí pre ČR aj SR.

Budem sa tešiť na komenty, a tu sú už detaily ešte stále relatívne nového Playboy prírastku.





Vôňa sa už typicky ukrýva v sklenenej fľaštičke so zajačími uškami.




"Život je náhle oveľa sladší! Playboy#generation pre ňu je iskrivá vôňa vystavaná okolo vynikajúcich nót červených čerešní. #delicious Šumivý mix mandarínky, ružového korenia a čerešní je zahalený žiarivým kvetinovo-ovocným srdcom z jazmínu, fialky a maliny, ktoré splýva so zmyselnou cestou krémových driev a zamatového pižma. Táto vôňa, hravá, napriek tomu však zmyselná, je dokonalým doplnkom pre všetky dievčatá, ktoré sa chcú baviť!"

Opätovne zas platí, že pokiaľ sledujte blog i cez fb, bloglovin alebo najnovšie i instagram, tak si napíšte pokojne ďalší komentár.


113 komentárov:

  1. GFC: Terka Černá, sleduji Tě už déle :) a i na FB :-*
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Mám ráda kosmetické články, recenze, líčení, spotřebováno, nákupy.. a určitě bych brala i recenze konkrétních výrobků jak na vlasy, tak i na pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Mě baví lakování, jinak mám ráda klasické recenze, líčení, randomy, new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc-Jana Svobodová
    Mám obecně ráda nákupy,recenze atd.,naopak lakovací články nemusím,ale to je zase věc názoru (kdo co má rád)..
    A naopak se mi líbí,když sem tam přistane jiný článek na blogu, než právě kosmetický :) Klidně bych udělala i články na určité výrobky na vlasy,pleť (co ráda používáš ty) atd.
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem :) angelity.blog@gmail.com

    Blogy sledujem akosi stále menej a menej, ani ten môj ma už nebaví tak ako niekedy ale ak niečo hľadám sú to vždy recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna súťaž Eli :) sledujem ako Donny
    donny.barbaricova@gmail.com

    Mňa ešte stále bavia klasické recenzie, ale určite by bolo fajn prečítať si, ako sa staráš o pleť a vlasy a inšpirovať sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Diana.
    didus.xd@gmail.com
    páčia sa mi recenzie nových produktov,ale taktiež všetko ostatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Překrásný balíček! :) S touto novou řadou zkušenost zatím nemám, ale jejich vůně a deodoranty používám neustále, jsou super. :)
    Moc mě baví, když se objevují i nekosmetické články, je to příjemné oživení a určitě bych kromě recenzí uvítala i články s účesy, módou, líčením, zdravým životním stylem, cestováním, výlety atd. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji také na FB: Ivana Mikuličková. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je super Giveaway :)
    sledujem cez gfc ako Veronika Sunrise
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a na Instagrame ako veronika_sunrise :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělá soutěž! :))
    Nejradši mám klasické recenze, ale taky si ráda přečtu i mimokosmetické články (ze života, atd) A všeobecné články bez konkrétních produktů bych určitě uvítala :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji jako Charmedka
    Já mám nejraději klasické recenze a právě třeba spotřebováno či new in.
    charmedka92@gmai.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji jako Queen Lucy
    Nejradši mám recenze nebo první dojmy.
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem cez GFC
    páči sa mi ako tento blog tvoríš a ja by som na nom nemenila nič,je tu z každého rožka troška :))
    henulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Karolína Furmánková
    já mám ráda i mimokosmetické články, naopak mě moc nebaví ty lakovací (sama si lakuju nehty jednoduše jednobarevně, tím pádem mě takové články neberou:D).
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com
    nejraději mám asi recenze, které mi vždy pomůžou se rozhodnout :-) takže za ně moc děkujiii !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC Nikola Guzmicka
    nikky33@centrum.sk
    za mňa kľudne aj nekozmetické články :) alebo nejaké new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skvělá soutěž!! :)
    Já mám ráda kosmetické články - recenze, nákupy, tutoriály, ale i lakovací a outfitové články a i jiné jako DIY, jsem ráda, když je na blogu všechno možný a neni zaměřený jen na jednu věc :)
    GFC Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. + FB Janča Holoubková
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Mám rada klasické recenzie, ale občas mám chuť na nekozmetické články. Rada čítam články o voľnom čase, o knihách, seriáloch, a tak... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    ja si rada prečítam recenzie na nové produkty, tiež mám rada nejaké nechtové články alebo spomínané články o starostlivosti o vlasy alebo o pleť, nejaké kozmetické triky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. +FB: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sleduji jako Jana Vojtova.
    miluji recenze na nove produkty.Vzdy mi pomuzou se rozhodnout:-)
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. A ešte som sa rozhodla využiť možnosť druhého komentáru za sledovanie aj cez FB, a chcela som ti ešte napísať, že mám rada články, v ktorých sa píše o neznámych alebo málo známych značkách a produktoch, ktorých som ja u teba na blogu zopár už našla, i keď to mohlo byť kludne aj tak, že som ich nepoznala len ja :D
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Milujem recenzie na produkty, ktoré sú menej známe a ešte som ich ani doslova nedržala v rukách :)
    GFC: Veronika Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    U mňa taktiež prebieha GA a rada by som ťa pozvala: http://nikkienka.blogspot.sk/2014/09/giveaway-pure-colour-eye-shadow-palette.html

    OdpovedaťOdstrániť
  28. +2. BL: Veronika Nikkie Hajtmánková

    OdpovedaťOdstrániť
  29. +3. FB: Veronika Nikkie Hajtmánková

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Mám rada články kde sa objave telová kozmetika, či už recenzie alebo články o starostlivostio vlasy, pleť telo... Nechtové sú tiež fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. FB Andi D Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. sleduji přes gfc: Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    ráda čtu klasické recenze, ale to zpestření mimokosmetickými články je rozhodně fajn a alespoň pak blog není příliš jednotvárný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Blog sledujem cez gfc, pod menom Natalia Kalusova
    email: natalia.kalusova@gmail.com
    Najviac sa mi páčia klasicke recenzie, z dovodu toho ze casto krat mi to pomohlo pri rozhodovaní, alebo aj odradení kupy. Takže klasicke recenzie urcite.... potesili by ma aj videa nakupy za dany mesiac, alebo aj nejaky clanok ohladne toho co je pre teba z dogerkovej kozmetiky to NAJ NAJ a urcite to odporucas od baz, tiene spiral, ruz make up....

    OdpovedaťOdstrániť
  34. najradšej mam určite lakovacie články a rôzne recenzie :) najviac sa mi páči keď sa to tak strieda :)
    GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Lenka Brestenská, lenka.brestenska@gmail.com
    Najradšej mám porovnávacie recenzie, t.j. rôzne výrobky toho istého typu. Alebo naozaj podrobné recenzie akurát toho čo potrebujem :).
    Páčilo by sa mi aj občasné spestrenie článkom napr. o knihách alebo dovolenke (resp. zážitkoch na nej a o nových výrobkoch z dovolenky).
    Laky na nechty - eeee.
    A čo ma baví, sú články o spotrebovaných výrobkoch za mesiac, najmä s komentmi o nich a či ich kúpiš alebo nie.
    JA UŽ CHCEM NIEČO VYHRAŤ !

    OdpovedaťOdstrániť
  37. FB: Lenka Brestenská, lenka.brestenska@gmail.com
    Ostatné viď vyššie.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sada je parádní a moc mi voní, kupovala jsem ji sestře přítele a klidně bych ji měla doma i já. ;) Články se mi líbí především kosmetické (hl. recenze), samozřejmě je ale fajn i nějaké zpestření. Uvítala bych třeba nějaké tagy a podobně. :)

    GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Elysia
    FB: Katka Kimi-chan Krchová
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: Elysia
    Bloglovin': Elysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Najradšej mám recenzie produktov a nákupné články :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Katarína Poláková15. 9. 2014, 19:40:00

    vilka12345@azet.sk Bavia ma klasické recenzie, ale nepohrdnem ani niečim iným, zaujímavým, kde sa dozviem opäť niečo nové. Ale inak je tento blog veľmi zaujímavý s kopu zaujímavých článkov. Len tak ďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. bavia ma aj klasicke recenzie ale aj mimokozmeticke nakupy vsetko mozne o kozmetike :D ja rada citam vsetko
    sledujem ta sto rokov uz tuto
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  44. klasické recenzie
    erika hreškova masarovičová
    erika_h@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. klasické recenzie,ale prečítam si všetko o kozmetike a ked je tam este aj vyzobrazený produkt tak to je plus :)
    jaroslav masarovič
    erika630@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. :) všetko
    erika hrešková masarovičová
    erika_h@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Tak zkusím štěstí, poslední dobou ho moc nemám :/ :)
    Sleduji pod svým jménem, mail - adriana.martinovicova@gmail.com
    a jinak... kosmetické články mám ráda ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sledujem lajkujem
    gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    najradšej mám recenzieeeeeeee

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sledujem ako petronela :) no tak zvacsa mam najradsej recenzie dekorativky ale ak sa naskytne aj nejaky zaujimavy produkt napr na vlasy ci telo rada si precitam aj to no rovnako rada citam aj spracovanie roznych tagov... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. ahoj, mna bavia aj take mimokozmeticke clanky, ci uz o tom, co nove si si kupila, alebo co prezivas :) saska99@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. sledujem už dlllllho :) mona.recenzie@gmail.com
    mňa najviac bavia články ako new in, wishlisty, nejaké DIY a samozrejme recenzie na bežne dostupné výrobky z drogérie, nakoľko neobjednávam cez net :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Sledujem cez GFC a rada by som uvítala aj nekozmetické články :-) Tie kozmetické sú, samozrejme, super. :-)

    zigova.simona@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. gfc firefoxka
    fb Radka Kaiserová
    radka.kaiserova@gmail.com blog Měj se ráda

    nejradši mám články s recenzemi

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC: Claire Collins
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    nejradši mám recenze, protože miluji kosmetiku a nebo mám ráda i unboxingy různých balíčku z ebay atd..

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Nejradši čtu recenze :) GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Jéé Playboy! Miluju ho! :)
    Sleduji jako Kristýna Gasmanová
    kristyna.gasmanova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. GFC:Simona Urbanová
    simulin.urbanova@gmail.com

    Hodně preferuji recenze :)

    http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Sleduji jako Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Moc ráda si přečtu recenze třeba na levnější, ale kvalitnější kosmetiku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Ahoj, sledujem ťa cez gfc ako: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Privítala by som uniboxingy, DIY a tutorialy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. email: yourdominica@gmail.com
    GFC: Dominika Grešová
    Rada by som na tvojom blogu videla outfity, starostlivosť o vlasy, viac haul-ov a veeľa, veľa recenzií. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sleduji pod tímto účtem :)
    jirina.h1997@seznam.cz
    v poslední době jsem si oblíbila recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduji jako Veronika Jelínková (tento účet). :)
    veronika-jelinkova@outlook.com

    Mám ráda recenze a hrozně moc lakování! :) Jinak si ráda počtu téměř všechno ze světa kosmetiky, ve volném čase je to vážně zábava...

    OdpovedaťOdstrániť
  63. FB: Lufi Meluzínová
    GFC: Lucie Meluzínová
    email: lufipeace@gmail.com

    Nejraději mám recenze, ale sem tam nějaký článek o něčem nekosmetickém je fajn x)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. FB: Lufi Meluzínová
    GFC: Lucie Meluzínová
    email: lufipeace@gmail.com

    Nejraději mám recenze, ale sem tam nějaký článek o něčem nekosmetickém je fajn x)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ahoj, já sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Osobně mám nejraději recenze, ale velmi vítám, když je blog prokládán i nekosmetickými, třeba povídacími, články:)
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  66. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Já mám ráda různorodost článků, takže občas nějaký ten mimokosmetický ocením, ale klasické recenze by neměli chybět

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Dominika Soukupová
    domka.s@seznam.cz
    Mě se líbí i články mimo kosmetiku. Mám ráda třeba DIY články nebo třeba článek o tom, jak probíhal tvůj týden nebo měsíc ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Alabell - GFC
    alca.vocelkova@gmail.com
    myslím že je fajn proložit i něčím nekosmetickým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. gfc: Hana Svobodová
    hanka.nesty@seznam.cz
    Občas jako zpestření mám ráda články nekosmetické. Ráda si přečtu nějaký článek psaný s nadhledem, ironií, nad čím se lehce pousměji a nebo vyloženě zasměji. :-) Jinak lakovací moc nemusím, spíš obecné články či recenze na drogerkové produkty, obzvlášť péče o pleť, tělo, vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sleduji přes gfc jako LusiLue. :-)
    Nejradši mám klasické recenze, ale ráda si přečtu i nekosmetické články. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Sleduji i přes instagram jako lusi_lue. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC:Dominika Čerevková
    dominika.cerevkova@gmail.com
    Viac lakovacích článkov prosím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Chtěla bych outfity a hauly :)
    GFC: Léňa Sebránková
    lenkasebrankova11@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. GFC: Dorota Ferková
    email:dorkaferkova@gmail.com
    Mám rada články o kozmetike ale baví ma prečítať si aj články, ktoré o kozmetike niesu. ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. +
    FB: Dorka Ferková
    dorkaferkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC: L
    e-mail: l.clavel@azet.sk
    páčia sa mi aj mimokozmetické články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. GFC, FB: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Mám ráda recenze a nákupy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. GFC: Sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk
    mam hlavne rada članky o kozmetike,ale i outfitty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC: Pavla Holoubková
    pavla.holoubkova19@gmail.com
    líbí se mi kosmetické články, ale i nekosmetické :))

    OdpovedaťOdstrániť
  80. FB: Pája Holoubková
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. ahoj
    sleduji přes GFC pod tímto jménem
    email:alicestastna@email.cz
    baví mě recenze, lakovací články, nákupy , vypotřebované produkty, i nějaký nekosmetický článek je supr

    držím si palce

    OdpovedaťOdstrániť
  82. + sleduji na instagramu jako alicestastna

    PS:máš supr fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  84. E-mail lucidohnalova@seznam.cz
    Sleduji tě pod jménem -Lucie Dohnalová :)
    Nejvíc se mi líbí typ článků,kde děláš recenze na kosmetiku.
    Ráda si přečtu i články,které se kosmetiky netýkají,protože píšeš o zajímavých věcech☺
    Klasické recenze mě velmi baví a aspoň vím co,od kterých výrobků očekávat.
    vítala bych víc lakovacích článků,protože jsem super ♥
    a bylo by fajn,kdyby jsi udělala článek -S péčí o vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. GFC: Zuzana Pechacova
    bavia ma clanky o kozmetike, testovacky-recenzie,ktore vzdy vela napovedia a podla toho sa zvyknem rozhodovat ci si dany produkt kupim :)
    z.pechacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Baví mě hlavně klasické recenze. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  87. wow, tak tohle vypadá luxusně!))
    na tvém blogu se mi líbí, že děláš recenze z různého odvětví, nezaměřuješ se pouze na dvě nebo tři značky, čímž otevíráš obzory ženám s různými předpoklady) takže za mě recenze určitě 1* také mě zaujalo líčení, nefotíš takové ty typické kombinace, který si každý najde na google za pár vteřin, takže za to ti dávám také určitě + :) mimo-kosmetické články určitě áno, ale je důležité vybírat témata, nad kterými tvé pravidelné čtenářky zvyklé na kosmetiku nezůstanou jen šokovaně zírat :D což neber nijak konkrétně, jen poznatek))
    sleduji přes gfc jako mnauu a na fb jako Lucie Hloušková))

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: Nina Rohoňová
    ninuska267@gmail.com
    určite klasické recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Čau čau,
    nejraději si počítám články o lacích na nehty a přípravcích na pleť. Do laků jsem blázen, mám jich doma snad 2841238 a takže ráda koukám po inspiracích. Vyloženě já moc nemusím nějaké články o módě, wishlisty atd. Na to bych se nezaměřovala :).
    luciekatrnako@seznam.cz
    GFC: lucie katrňáková

    OdpovedaťOdstrániť
  91. sleduji tě jako Lucinda Suède, tvůj blog mám velmi ráda a libí se mi všechny články a nejvíce ty s líčením :-)
    mullerovalucie@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Mám ráda články, jak kdo pečuje o svoje vlasy, pleť, jak si třeba organizuje život (diář, aplikace v mobilu, na notebooku, věci do školy apod.), lakovací články mi nevadí, uvítám každou inspiraci :) a recenze nejsou na škodu. Stejně tak mám ráda články jako roomtour, diy, různé tagy :).

    OdpovedaťOdstrániť
  93. FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Ahoj, články které jsou mimo líčení beru jako příjemné zpestření a moc se mi líbí. Chodím sem hlavně kvůli kosmetice, ale třeba móda, DIY a nějaké tipy na výlety či kulturu by mi připadaly skvělé:))
    GFC: Anežka V.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...