Rýchlo a jednoducho

Krásny deň slečny a dámy!

Dlho sme nemali žiadne líčenie, pretože som v podstate nemala ja žiaden volný čas:) Preto to dnes v krátkosti napravíme. Líčenie je jednoduché a decentné vytvorené predovšetkými krásnymi matnými tieňmi od Gosh-u. Zvýrazňuje ho iba výrazná zelená linka urobená pomocou tieňu naneseného na podklade z bielej ceruzky. Líčenie malo byť pôvodne čisto v zemitých farbách jesene, no tej krásnej zelenej sa akosi nedalo odolať.







Na fotkách môžete vidieť v akcii nový Dermacol Tuffle make--up a aj Dermacol Party Mania riasenku, ktoré Vám v najbližších dňoch kompletne predstavím.





Som celkom rada, že na niektorých fotkách sa mi podarilo zachytiť aj hlavne cez leto mnou často použávaný rozjasňovač Illuminating Palette od Dermacolu.










Použité produkty:

rozjasňovač pod oči YSL Touche Éclat Radiant Touch 02
Dermacol make-up Truffle 02
púder L´ORéal True Match
Paletka Estée Lauder Deluxe All-over face 01+03

podkladová báza Urban Decay
biela ceruzka Avon ColorTrend
tiene: Gosh Matt Duo 008 Dusty purple + Inglot 470 +MUA Undressed shade 02+zelený tieň noname paletka 120 tieňov

rúž Dermacol Lip Seduction 02


Dosť bolo sebaprezentácie:))) Čo hovoríte na kombináciu farieb, môže byť?





21 komentárov:

  1. Moc hezké. Mám dnes velmi podobné líčení, akorát spodní linku mám více do tyrkysova :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá farebná linka proste vie tie jemné farby krásne oživiť, však?

      Odstrániť
  2. Krásna si tu, Eli! Tá linka, teda resp. tieň, má úžasný odtieň. Až mi bude ľúto za takými odtieňmi, ale už sa naozaj treba pomaly presunúť k zemitým. Ale aj tie majú niečo do seba. Teším sa na recenziu maskary a aj o tom make-upe sa rada dozviem niečo bližšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli k make-upu ti rovno poviem, že na našu zmiešanú to nie je úplný ideál...aj keď tá konzistencia je krásna, dobre sa rozotiera...no finiš je lesklý, čo je veľká škoda, prtože sa mi s ním pracuje výborne....a tienik...pokiaľ by s rozotrel na oko, tak by ani nevynikol....no takto na tom bielom podklade ceruzky je veľmi pekný sýty až až!

      Odstrániť
    2. Čaro bieleh Jumbo pencil objavujem stále viac aj ja :-) To je asi tak, Eli, že make-upy, ktoré zmatnia, automaticky sa aj horšie rozotierajú. Tak ale radšej zmiešaná pleť, než mastná, alebo suchá. Aspoň podľa mňa.

      Odstrániť
  3. Jednoduché, ale přitom krásné. Já mám dnes BB, korektor, balzám, řasenku a na nic jiného jsem neměla náladu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kyrkys...no ja som aktuálne dnes dokonca aj bez toho bb a balzamu na pery:D....ale na večer to zmením,lebo máme babské stretko;)

      Odstrániť
  4. Krásne líčenie! Veľmi sa ti podarilo a ešte ako ti aj pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako som si prezerala fotografie, pozeram na krasnu farbu nude ruzu.. ked som sa dostala k produktom, ktore si pouzila, prisla som na to, ze aj ja mam tento odtien doma a povazujem ho medzi moju topku nude ruzov :-) Inak licenie pekne, ta zelena to ozivila.. inak ja na tebe milujem vyrazne pery :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) no dlho mi žiaden nepribudol do zbierky, takže by som to mala napraviť...ale je pravda, že články s výraznými perai bývajú najčítanejšie!:)))...a odtieň veru krásny, jednoduchý a som rada, že sa zhodneme

      Odstrániť
  6. tak jednoduché, že je to krajšie ako nejaké vytunené :-) tá zelená linka to neuveriteľne oživila a tebe to veľmi pristane, Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pridám sa do zástupu drukujúcich v pozitívnom svetle - vybrala si krásnu kombináciu, ktorá pristane tvojej pleti a aj tomuto ročnému obdobiu.
    Asi najviac ma zaujal nude rúž, i keď ja som sa (aspoň ak si dobre pamätám) od teba inšpirovala krásnou červenou Bourjois ceruzkou na pery :) a tá ti svedčala rovnako skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ďakujem Leni...rúž patrí k mojim obľúbencom, pokiaľ chcem byť nenápadná:)) Tu je minuloročná recenzia http://www.alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2013/10/tip-na-ruz-od-lu.html

      Odstrániť
  8. aaah, ten make up je fakt nič moc! inak krásne líčenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...