New in za august...alebo na čo sa môžete tešiť..

Dlho sme nemali na blogu novinky, a keďže tieto články sú čítanosťou veľmi obľúbené a za august sa u mňa nahromadilo hneď niekoľko noviniek, tak poďme nato!

V prvom rade som si predovšetkým urobila radosť krásnou sviežou vôňou od Biothermu. Je to jarná novinka. Samostatná recenzia určite bude, do vône som už teraz zamilovaná, takže určite odporúčam vyskúšať, keď pôjdete okolo nej v parfumérii.



Novinky od Dermacolu. V podstate sú už otestované. Odličovač hodnotím výborne, aj čo sa účinkov týka, aj zároveň aj prekvapivo neštípe. Riasenke už úplných 100% nedávam, ale nie zlá, uvidíte zas čoskoro v recenzii.


A ďalšia vec od Dermacolu. Tentokrát nie žiadna novinka, ale priam Dermacolácka stálica a celkovo blogový obľúbenec. Myslím, že kamarátka to vystihla najlepšie: "Vieš ako voňajú pomarančové polomáčané piškóty? Tak presne tak vonia toto telové mlieko."


Vichy u mňa na blogu často nevidieť a celkovo nie som veľký Vichy fanúšik. Krém proti striám je zatiaľ viac než príjemný (bodaj by nebol za cenu 20eur:))) Uvidíme či prinesie aj nejaké výsledky a potom snáď poreferujem.


Ak ma sledujte dlhšie viete, že na sprcháče si špeciálne potrpím a rada mám veľký výber a zároveň kvalitné výrobky po ktorých pokožka nie je presušená a popraskaná. Tento Nivea sprcháč je mojím favoritom už dlhé roky. Ak potrebujete ráno nabudiť a osviežiť, tak presne toto je tá správna voľba. Hoci má v sebe peelingové zrniečka, je ich skutočne len pár, takže pokožku neškriabe. Myslím, že ako jeden z mojich veľmi veľkých favoritov by si zaslúžil i samostatnú recenziu.


Klasická Balea - farebné žiarivé obaly a výrazné ovocné vône. Tu viac prezrádzať nebudem, pretože recenzia bude už veľmi skoro.


Ak túžite po farebnej maskare, ktorá nebude príliš výrazná a príliš gýčová stavte na novinku od Rimmelu - maskaru Scandaleyes by Kate. Dostupná je v 4 farebných verziách - čierna, fialová, modrá a zelená. Všetky farby sú skutočne decentné. Štetček hoc vyzerá krkolomne narába sa s ním celkom dobre. Jediným problémom je, že štetček anberá viac farby ako je žiadúce, takže ho treba vždy dobre poobtierať.




Termálne vody. Jedna výhra, druhá súčasť darčeka. Pleť potrebuje hydratovať a osviežovať neustále i keď slnečné lúče už pomaly, ale iste zmizli. A celkom sa teším, že budem môcť porovnávať.


Saloos ružový olej nie je u mňa žiadnou novinkou. 

No a na záver veľký nákup olejov, ktorý mi bol doručený niekde na prelome júla a augusta. Nakupovala som domaci-kosmetika.eu. Pôvodne som bola z eshopu nadšená pre ich skvelý výber, no nakoniec relatívne dlhá doručovania doba balíčka a zároveň fakt, že veľké balenia olejov neprišli v sklenených fľaštičkách ako sú vyobrazené na obrázkoch v eshope, ale v plastových nádobkách, mi zabránila v tom, aby som publikovala nadšenú recenziu z nakupovania.


No a k objednávke olejov som prihodila aj marocký íl.


Noviniek sa mi za ten mesiac nahromadilo skutočne dosť. No s pokojným srdom môžem povedať, že pomyslená rubrika Spotrebované by bola rovnako obsiahla. Vyhodených prázdnych obalov bolo za august skutočne veľa. No takmer všetko veci na ktoré som recenziu už písala, takže som nevidela dôvod ich zhromažďovať a spisovať svoje dojmy opätovne.


Aký bola august u Vás? Akou vychytávkou ste si urobili najväšiu radosť? U mňa je to viac než jasné, že vôňa Biotherm vyhráva!










13 komentárov:

  1. Ta biotherm vona musi byt super zatial som s touto znackou nebola v kontakte tak moznoprave preto ma laka :)) mne bohuzial dermacol odlicovac nevyhovuje - stipe ma :( a rovnako ma ani nenadchla ta kate riasenka resp. Farebne odtiene

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa tie far. odtiene Kate áno, lebo nemám rada tie výrazné farebné riasenky čo sú pomaly pre klaunov, tu sa mi páči, že tieto farby sa dajú fakt nosiť....a k tomu odličovaču...nechápem...teda jasné, že každý môže mať inú skúsenosť, len som myslela, že keď ma štípe 80% produktov(odličovačov) čo sú na trhu, tak že patrím fakt k najväčším citlivkám:D

      Odstrániť
  2. Ja akurat pomaly ale isto koncim s balenim levanduloveho oleja (Saloos) tak uvidime, aky vyskusam potom :) Rozhodne by som si vsak chcela kupit nielen osetrujuci olej, ale aj nieco, cim by sa dala cistit plet - olejove cistenie. Skusala som kokosovy a extra panensky olivovy, ale ani jeden ma az tak uplne nenadchol.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biodrma hydrabio brume som vyhrala aj ja.... co sa tyka balea produktov tie milujem... co sa tyka dermacolu sprchacu...idem skusit v lidli ho maju predsa taky lacny...oproti dmkam..... :-) :-) :-) :-) odlicovac od dermacolu mam trosku iny myslim ze v dmke je to stale s nalepkou novinka, no ani za boha si neviem spomenut ako sa vola miceralna odlicujuca voda ..ten mna osobne stipe.... pouzivam ho len na tvar do oci to je horor.... uz zrejme nemam odvahu skusit ine odlicovace od dermacolu.:-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úplne samozrejmé, že keď má človek zlú skúsenosť, tak už nechce riskovať, ja som na tom rovnako...a preto v odličovačoch moc neexperimentujem, dvojfázové nemôžem používať vôbec, tam ma neštípal jedine Lancome....a tak radšej kupujem dookola micelárky z lekární, prípadne hydrofilné odličovače od Salossu...preto som maximálne prekvapená, že tento mi vyhovuje...

      Odstrániť
  4. jůů, takových věcí :) jsem zvědavá na ty věci od Dermacolu, zatím jsem na řasenku četla samou chválu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona je dobrá, len nie zas bezchybná a práve preto by som z dermacolu uprednostnila skôr jednu jej kolegyňu......no veď čoskoro uvidíš:))

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Zuzi, kupovala som si ho predovšetkým na umývanie vlasov...ako prírodná alternatíva šampónu....stačí si z neho vytvoriť také redšie bahienko, umyť si s ním vlasy...zatiaľ som skúšala iba raz...vlasy boli fajn umyté, akurát je s tým trochu bordel...budem skúšať ďalej a potom budem prostredníctvom blogu isto informovať...no a potom je ešte super ako super jemnulinký peeling an tvár...prípadne zmiešať s troškou vody a kvapkou oleja a dať na tvár ako čistiacu masku...to môžem odporúčať už teraz...

      Odstrániť
    2. Dakujem pekne za vycerpavajucu odpoved a tesim sa na recenziu :-)

      Odstrániť
  6. Mňa by (bez ohľadu na dľžku dodania a balenie) najviac zaujímala recenzia na tie oleje a samozrejme aj Biotherm :).
    Niveu používam dosť často, ale konkrétne túto som ešte nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni ako povies,tak bude;) Na zajtra mam uz recenziu napisanu a v sobotu al.nedelu bude jeden clanok z akcie,ak sa jej zucastnim...ale dalsie dva budu podla teba!;) A tato Nivea je na trhu uz min. 6 rokov, ak chces nieco svieze, tak vrelo odporucam

      Odstrániť
    2. Jéééj, to fakt ? :).
      Niveu používam dlhodobo, ale skôr tie krémové a a cez leto tie rôzne osviežujúce, ale aj tento vyzerá fajn. Až na to, že je už po lete.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...