Môj tip na nákup počas Dní Marianne!

Hmm, máte rady sladké? Tak dnes ste na blogu vítané! Vyzerajú lahodne, voňajú sladko a pôsobia dojom práve dovareného pudingu! O čom hovorím? No predsa o lahodnej a mnou tak obľúbenej Aquoline!

Úžasne voňavá talianska značka Aquolina, ktorú už iste poznáte z mojich príspevkov, prišla do Česka s novou radou výrobkov Nutry! Línia je prezentovaná v 5 rôznych kolekciách:

- materská kašička a pomaranč
- ryžové mlieko a kvet višne
- trstinový cukor a kokosové mlieko
- biely čaj a verbena
- vanilka a makadamový oriešok

Všetky výrobky z línie Nutry podľa talianskych oficiánych stránok. České Fannko  ponúka síce všetky vône, no nie úplne všetky zobrazené produkty. Kompletný zoznam Nutry produktov v ČR nájdete TU.



U mňa nájdete aktuálne rozpoužívané telové suflé (maslo) Royal Jelly and Orange a telový peeling Sugarcane and Coconut milk.


Telový peeling Sugarcane and Coconut milk

Peeling je celkom hutný a krásne krémový. Jemné zrniečka sú z namletých mandľových škrupín. Lahodná sladká vôňa, je niečo som už automaticky čakala a plne naplnila moje očakávanie. Čo som však nečakala, ale milo ma prekvapilo je fakt, že pravdepodobne vďaka obsahu bambuckého masla, ostane pokožka po použití peelingu nielen perfektne hladká, ale aj vyživená a maximálne spokojná, aj bez následného natierania krémom.

Obsah: 200ml 
Cena: 349 kč


Telové suflé (maslo) Royal Jelly and Orange


Hoci eshop píše o telovom masle, ja sa viac prikláňam k názvu telové suflé, ktorým je výrobok i označený na obale. Dôvod je jednoduchý. Už od prvého kontaktu s jemnou textúrou výrobku cítite ľahkosť, akoby našľahanosť výrobku. Tá sa do pokožky krásne vstrebáva, nie je potreba dlho rozotierať, či čakať kým výrobok vsiakne. 

Obsah: 200ml
Cena 329 kč

Pre oba výrobky platí, že k svojmu prívlastku Nutry (z tal.nutrizione - výživa) sa môžu smelo hlásiť. No a samotná značka Aquolina zaručuje zas fantasticky prevoňanú pokožku jemnou delikátnou a lákavou vôňou. Preto je skôr ideálna ako spoločník na večerný relax a do postele.

Musím uznať, že Aquolina s línou Nutry proste nesklamala a umývanie a následná starostlivosť o pokožku je opätovne jeden gurmánsky zážitok, ktorý jednoducho musíte vyskúšať, aby ste pochopili.  Aspoň mne sa všetky tieto sladké vône tak osvedčili. (Tak som spoznala Aquolinu i ja, vďaka vzorke k nákupu cez eshop a zamilovala som sa). Dôvod prečo Aquolinu spomínam už dnes, hoci sa sama ešte s výrobky zatiaľ dlho nemám, je jednoduchý. Práve počas Dní Marianne môžete výrobky Aquolina nakúpiť so zľavou 30%! A to vrátane všetkých týchto noviniek!  A to nie je všetko, ku jednému každému nákupu vo Fann (výhradný predajca Aquoliny v ČR i na SR) získate zároveň aj jeden výrobok z Fann Care starostlivosti zdarma. Proste radosť nakupovať, také sú už Dní Marianne.

Inak, ak stále nemáte svoju Marianne v rukách a zaujímajú Vás všetky zľavy a pekné darčeky zdarma, ktorých je skutočne požehnane, tak tu nájdete o dňoch Marianne všetko, čo potrebujete vedieť!

Prizná sa, že žiaľ neviem aká je situácia na Slovenku a či tieto novinky z rady NUTRY už sú v predaji. Naposledy som sa stretla akurát s 30% výpredajom Aquoliny v slovenských Fann predajniach, ktorý aktuálne ešte stále na eshope trvá.

P.S. Keď už píšem o Aquoline nemôžem opomenúť fakt, že české Fann má aktuálne veľký výpredaj Aquolina X-mooties sprchových gélov, ktoré dopredáva za polovicu!!! Ja len dúfam, že len menia obaly a nevymiznú z trhu. Recenziu som už písala TU.





8 komentárov:

  1. Tie produkty vyzerajú naozaj lákavo!:) Mňam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tie vyzeraju fakt mnamkovo trosku mi to pripomina kozmetiku i love it

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmmm...to mi niečo hovorí, no neviem si v hlave nič vybaviť, musím ísť googliť:))

      Odstrániť
  3. Vyzerajú skvele a voňavo.
    tento rok sa Dní M. nezúčastním - dve deti a začiatok školského roku znamenajú úbytok peňazí :((.
    Čo ma ale stále šokuje a na čo si asi nikdy nezvyknem, je, že české Fannko máva také dobré a skvelé akcie a tu NIČ ! Asi preto, lebo v ČR je väčšia konkurencia a viac sietí tohto typu a tu NIČ :((.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, sú. Sú úplne mňamkovsky úžasné...a české Fannko sa nezdá, ale ja osobne tam veľmi rada nakupujem. Ako som sa tam zaregistrovala, tam mi chodia aj špeciálne ponuky na parfémy a tie ceny sú natoľko prijateľné, že nemám záujem hľadať eshopy, kde si enbdue istá, či daná vôňa je alebo nie je originál (raz som sa spálila a stačilo!!!)...ale ono treba kuknúť zas aj to naše....aj tam som registrovaná a poviem to na príklade Guerlain meteoritiek.....niekedy majú zľavy...minimálne má človek zľavu 10% za to, že je registrovaný....no a potom mi pravidelne chodí taký poukaz na zľavu 10 eur pri nákupe nad 50 eur, čo keď som si vypočítala, tak by ma nakoniec tie meteoritky vyšli lacnejšie ako v ktoromkoľvek eshope....alebo po vianociach mávajú všetky vianočné balíčky v eshope -30%...a keď už sú samotné vianočné balíčky výhodné plus mínus 30% tak sa nakupuje veľmi dobre....a ešte na margo tých dní marianne, to práve často čítam reakcie, že tam ženy nakupujú práve aj oblečko pre krpcov počas akciíí...topánočky, bundičky zimné....takže nie síce pre seba, žiadne radosti, ale povinná nákupná jazda pre deti, ale tie s dňami marianne....

      Odstrániť
  4. mám doma až dve oranžové lebo sú fakt super
    simonechanell

    OdpovedaťOdstrániť
  5. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmmm ja bych si tak rada pricichla:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...