Korektor, ktorý nechcete

Málokedy sa mi podarí zakúpiť, či dokonca aj dostať na testovanie takú vec, ktorá je dobrá jedine k tomu, aby s ňou človek trénoval hod na odpadkový kôš. Produkty o ktorých sa nazdávam, že by neboli pre mňa vhodné a nezapáčili by sa mi, sa snažím odmietať a no a pri vlastných nákupoch kozmetiky čítam takmer vždy recenzie. Tak tomu bolo aj teraz. Avšak musím povedať, že môj názor sa s pochvalnými recenziami prosto nezhoduje.

 Prečo teda tento "korektor pre bezchybnú pleť Yves Rocher" nechcem/te?



Musím sa pousmiať nad oficiálnym popisom: Korektor krémové, tající textury se snadno nanáší a perfektně, dlouhodobě kryje drobné nedostatky pleti (pigmentové skvrny, červené žilky, kruhy pod očima...)

Pretože hlavný dôvod, prečo mi korektor nevyhovuje, je že je príšerne hutný až suchý, povedala by som. Ak sa ho snažíte naniesť na tmavé kruhy pod očami, tak proste tak vynaťahujete kožu, že kým spotrebujete jedno balenie, tak si narobíte hneď niekoľko stálych vrások:))) Takže po oči nie. Svojou textúrou sa teda predurčuje k tomu, aby pekne a na dlhú dobu kryl nedokonalosti na pleti ako začervenania, výražky atď. Ani to však nie, pretože tým aká suchá je jeho konzistencia, tak  zvýrazní suché miesta, prípadne nerovný povrch pleti a zároveň Vám zalezie do pórov, zachytí sa aj na tie najjemnejšie chĺpky na tvári.

Nech som ho teda skúšala akýmkoľvek spôsobom, tak miesto, ktoré som chcela zakryť bolo vždy výraznejšie a viditeľnejšie ako bez nanesenia korektoru. Za jediné pozitívum môžem považovať farbu, ktorá v tégliku síce vyzerá dosť tmavo, no v skutočnosti je na tvári veľmi svetlá, a teda vhodná i pre bleduľky.

Možno mám len chybný kus...no áno možno..starý, ktorý je proste suchý...každopádne pre mňa absolútne vyhodené peniaze. Taký Maybelline Affinitone za 3 až 4 eurá tento korektor predčil pri každom pokuse niečo zakrývať a hlavne stále zaručil, že inkriminované miesto nevyzeralo ešte nápadnejšie. 




Obsah: 5 g
Cena: 179kč/6,9 e
Dostupný v 4 odtieňoch, môj je najsvetlejší.

Ktorý korektor bol Vašou nočnou morou a zbytočne vyhodenými peniazmi?

19 komentárov:

  1. naprostý souhlas, po týdnu letěl do koše, úplně stejné problémy jsem s ním měla. a taky používám Affinitone, je super pod oči i na pupínky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natali, tak táto reakcia ma potešila, aspoň viem, že to nebol len jeden nevydarený kúsok!

      Odstrániť
  2. Ak by si chcela vyskusat nejaky prirodnejsi korektor tak alverde ma celkom dobry. Je vhodny aj na nedokonalosti pretoze je tam aj olejcek tea tree :).... Tento fakt nevyzera dobra :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ďakujem za tip Terez! Ja mám teraz ten Afinitone a pod oči rozjasňovač od YSL a som zatiaľ spokojná....ale tip na dobrú prírodnú dekoratívku je vždy prínosný..takže určite kuknem....ja mám akurát jednu špirálku od Alverde a tiež som milo prekvapená, pretože dobrých nechemických riaseniek býva veľmi málo...

      Odstrániť
  3. To nesnáším, když to až tahá kůži, to je nepříjemné. I proto mám asi raději tekuté no, když už tuhé, tak fakt krémové pěkně. No díky za článek, tento si určitě nikdy nepořídím...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No akože taká možnosť, že jemne vklepať korektor do očného okolia proste pri tomto korektore neexistuje, pretože by sa z prsta nič nezachytilo na koži ako je tuhý a suchý....no fakt najlepšie tekuté, ktoré síce až tak nekryjú, ale aspoň sú nenápadné

      Odstrániť
  4. tak super, alespoň jsem ušetřila, protože poslední dobou ujíždím na korektorech a hledám ten "pravý" :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fuuu, a dostala si ho teda, ci kupila? Uplne presne si viem predstavit ten suchy, tahavy efekt :(
    S Yves Rocher je to strasna loteria, povedala by som. Uz som s nimi zazila aj velke sklamania, ked nie prave lacne kusky boli uplne na... potom som mala dlhu pauzu, ked som od nich nic nechcela a teraz zhodou okolnosti chystam jeden clanocek o dvoch kuskoch, ktore som si po dlhej dobe zaobstarala, oba viac menej na blind a dopadlo to uplne nad ocakavania. V oboch pripadoch pojde o pletovu kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kúpila, kúpila Lučiak, YR je práve jedna z tých značiek, ktorú by som na spoluprácu odmietla...práve preto, že veľa produktov mi od nich nesadlo a nemám chuť robiť pokusného králika a potom musieť testovať veci, ktoré viem, že nie sú moja šálka kávy....to je strata času... no tak to budem na recenziu veľmi zvedavá...ja mám od nich rada hlavne telovku....ale zas je pravda, že mama mala jeden krém a chválila veľmi...no presne si to vystihla tým slovom lotéria!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jedna z mala veci, ktore mi od YR vyhovuju, je make-up. Vobec nie som na makeupy, ale tento pekne vonia, dobre sa rozotiera, na kreme nezmolkuje, je fajn...takze moznooo..by som bola nachylna kupit si aj korektor. Dakujem preto za vcasne varovanie :D
    Inak co sa korektorov tyka, pod oci pouzivam tekuty Nars a na nedokonalosti na tvari Catrice v kelimku. Prave namiesto Catrice by som privitala nieco aspon-tak-krycie, no este vo svetlejsom odtieni..
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no ja som tak nejak podľa toho popisu očakávala, že to bude niečo ako toľko vychvaľovaný Catrice:D

      Odstrániť
  8. tak ja som zas raz písala o oriflame korektore zlatej farby, ktorý bol extrémne tekutý, extrémne chabý a nekryl. možno by sa dal použiť ako jemný rozjasňovač na lícne kosti, ale nič viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ninka, asi viem ktorý myslíš, aj keď recenziu som u teba prehliadla, tak o nejakom takom podobno písal Lučiak....musím sa smiať, keď si spomeniem ako som ako puberťáčka listovala Oriflame katalógom a toľko obdivovala ich veci:D

      Odstrániť
  9. Ježiš, já si ho chtěla koupit :D Mně na pupínky sedí ten Camouflage Cream a pod oči pořád hledám nějakého favorita. Možná zkusím ten chválený Affinitone :) NYX má korektory superpigmentované, ale úplně vyzmizíkovaný kruhy pod očima se mi na sobě nelíbí, dělá mi to menší oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pokiaľ nechceš úplne vyzmizikované kruhy pod očami, tak fakt skús ten Affinitone! Nekryje 100% , no veľmi dobre sa nanáša a vyzerá prirodzene a navyše je za pár korún...mne sa podarlo kruhy pod očami vyzmizíkovať úplne len raz....Dermacol make-upom a teda, to na mňa aj priateľ kukal, že vyzerám akosi divne:D

      Odstrániť
    2. :D :D :D
      Tak já zkusím Affinitone, díky za tip ;)

      Odstrániť
  10. Verila by si, že som doposiaľ nemala ani jediný výrobok z tejto značky ?
    A po Tvojej recenzii si ani neplánujem zaobstarať :))).
    Používam Max Factor a je fajn, ale hľadám niečo ... lepšie a najmä pre zrelšiu o mesiac už štyridsaťročnú pleť :((.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ale v podstate aj verím a hádam aj dobre robíš! Max Factor je fajn, že má práve produkty ja na zrelšiu pleť...hlavne make upy...korektor som mala iba Panstick, ktorý je však vlastne tiež make-upom a vhodnejší je skor pre suchú pleť.....ty máš od nich ten taký tekutý v pere? Vyzerá dobre, len mi príde, že ten obsah je strašne malý!!!

      Odstrániť
  11. No taketo suche veru tiez nemusim... A momentalne ani ziaden korektor nepouzivam juj a ako mi to setri cas :)- nie ze by som ho nepotrebovala

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...