Jesenná novinka: Gosh Forever Eye Shadow

Krásny deň dámy!
Dnes už ako som už avizovala na Facebooku, dnes sa bližšie pozrieme na jesennú novinku od dánskej značky Gosh!

Forever Eye Shadow

Krémový očný tieň, ktorý sa pýši slovom waterproof. Svojim používateľkám ďalej sľubuje jednoduchú a presnú aplikáciu, niekoľkohodinovú výdrž a krásny žiarivý efekt.



¨

Začnite snáď tým výsledným efektom, ktorý skutočne očarujúci a ak hľadáte niečo trblietavé, tak iste osloví i Vás. Ja mám doma krásny sýty hnedý odtieň, ktorý je priam akoby tvorený z maličkých svetlodorážjúcich trblietok (krásne je to vidieť i na samotných fotkách). Efekt teda spĺňa na výbornú a ja sa skutočne teším, kedy budem mať konečne možnosť si vo Fannku obzrieť všetky odtiene, ktorých je dokopy 5.

Poďme k textúre. Tá je krémová. Po viečku kreslí už pri veľmi jenom dotyku. S textúrou súvisí i tá proklamovaná vodeodolnosť. Pre mňa vodeodolnosť nie u Gosh ceruziek nie je nič výnimočné, pretože zo skúseností viem, že ich ceruzky skutočne vodeodolné sú. Konkrétne pri tomto tieni je vodeolnosť, ale i samotná oteruodolnosť zas skvelá, s tou výnimkou, že kvôli krémovej textúre je tieň vodeodolný a oteruodolný až cca po minúte - minúte a pol od nanesenia, kedy k pokožke akoby dokonale priľne. Uvidíte to samé, ak skúsite tieň naniesť na ruku v parfumérii. Chvíľu počkať a tieň drží.

No a ako je to so samotným tieňom na viečku, ktoré je o niečo mastnejšie ako ruka, na ktorej skúšame tieň v parfumérii?

Ja osobne nosím tieň ako hrubšiu linku. Vtedy sa tieň neotláča, drží v pekne celú pracovnú dobu. Pri testovaní som skúšala naniesť tieň i na celé viečko, tieň sa oveľa rýchlejšie zlieval do liniek, čo pri použití na hrubšie linky nehrozí. Pokiaľ som použila pod tieň podkladovú bázu, výdrž sa samozrejme predĺžila, tieň sa nezlieval, no pre mňa osobne, výsledný efekt nebol taký pekný, ako keď je tieň nanesený ako hrubšia linka.








Čo sa týka celkového hodnotenia. Z mojej strany ide o veľmi podarený produkt na dosiahnutie efektného a hlavne priam expresného líčenia, ktoré potrebuje väčšina pracujúcich či zaneprázdnených žien. A práve preto sa mi posledné týždne osvedčil a môžem povedať, že je otestovaný skutočne dôkladne:)) Pri použití na hrubšie linky ako vidíte na fotkách, spĺňa všetky body, ktoré aj sľubuje:

- jednoduchá a rýchla aplikácia
- žiarivé odlesky
- neobyčajné pekné farby
- niekoľkohodinová výdrž

Neobsahuje parabény, parfumáciu ani konzervanty.
Nájdete vo Fann parfumérii.
Cena: 9 eur.
Viac info TU.

Používate podobné tiene v ceruzke? Alebo ste dokonca skúšali túto novinku? Jaosobne som na tiene v ceruzke takmer zanevrela. Nikdy totiž nie som dokonale spokojná. Tu sa však po ďalších odtieňoch kuknem, najmä pre tie krásne farby a výsledný efekt...

8 komentárov:

  1. Ja neviem...mňa to za tých 9€ nejako nepresvedčilo. Požívam ceruzky, hnedú, modrú, čiernu, sivú, zlatú, ale tieň v ceruzke...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sama by som po tieňoch v ceruzkách ani nekukala a možno ani po týchto, kým mi neprišiel domov, pretože ako píšem nemám s nimi dobré skúsenosti...no tu sa mi hneď na ruke zapáčil ten odtieň a potom vrámci testovania sa mi začal pozdávať i samotný výrobok....Skús kuknúť naživo...keď budeš mať cestu do Fannka...a prípadne sama posúdiš:) ...no a cenu hneď počítam mínus 0,9 e, keď mám Fann kartičku...takže 8,1e...

      Odstrániť
    2. Lenka v prvom rade je to tieň a a nádherný žiadna obyč. ceruzka treba vedieť s tým pracovať a dosiahneš super výsledok, dá sa použiť aj ako podklad pod klasické tiene, ktoré budu potom držať celý deň. je to super vec

      Odstrániť
  2. Krásne ti tento odtieň sadol! Ja som bola prekvapená, aké sú trblietavé, ale páči sa mi ten efekt :) Keď som bola vo Fannku pozrieť aj ostatné, tak u nás mali len 3, modrý, fialový a taký svetlý béžový, ktorý bol skôr perleťový než trblietavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento tieň som si kúpila už dávnejšie, hneď, keď som naň narazila. A prečo som nečakala na žiadne recenzie? Pretože hneď, keď som ho vyskúšala na ruku, očarili ma odtiene, no najlepšia bola tá výdrž. Ako som ho nakreslila, tak držal. Zatiaľ ho mám len v jednom odtieni (béžovo-ružovom) a som s ním mimoriadne spokojná - je skvelý ako podklad pod tiene, no zároveň prvá voľba v dňoch, keď zložité líčenie nestíham, ale chcem byť nalíčena kompletne. Stojí za to. Rozhodne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne presne....keď človek nestíha....jedna čiara na jedno oko, druhá andruhé a ide sa!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...