Bioderma Tolerance +

Bojujete s citlivou pleťou? Tak pri dnešnom príspevku by ste mali spozornieť. Novinka, ktorá sa dostala na trh začiatkom leta o sebe nebojácne prehlasuje, že je určená pre precitlivenú, podráždenú a alergickú pokožku.

Krém Sensibio Tolerance Plus má posilňovať odolnosť pokožky, hydratovať a celkovo ukľudňovať pleť. Je bez parabénov, konzervačných látok a parfemácie.






Krém je veľmi ľahký, dobre sa rozotiera a veľmi rýchlo sa aj vstrebáva. Pekne pokožku hydratuje a zvláčňuje. Po testovaní môžem povedať, že by som ho odporučila skôr pre suchšiu až normálnu pleť. Pre zmiešanú skôr iba na večer. Pri kombinácii zmiešaná pokožka(ako mám ja) a Sensibio Tolerance Plus sa pleť začína počas dňa rýchlejšie lesknúť, čo samozrejme nie je žiadúce pre žiadnu z nás, u mastnej pokožky by to bolo asi rovnako. 

Krém dokázal moju pleť zachrániť a ukľudniť i v lete, kedy bola podráždená od slnka, i v situácii, keď mi na pleti vyskočila nepekná a pálivá krupička (drobné výražtičky). A keďže som nemala v rukách panthenol ani žiadnu lekárenskú masť povedala som si, že skúsim Tolerance, hoc som vo veľký úspech nedúfala. Pleť sa skutočne pomerne rýchlo ukľudnila a hlavne prestala okamžite páliť - na moje skutočne veľké prekvapenie! 




Posledným faktom, ktorý musím spomenúť je hygienické balenie, ktoré nemajú zatiaľ všetky Bioderma krémy a stretla som sa s ním len u môjho najväčšieho favorita Matriciane Multi Defánse. Krém sa Vám po stlačení pumpičky krásne vychádza von, no pokiaľ nie je pumpička stlačená, tak žiaden otvor akoby neexistuje a do krému sa tak nedostáva žiaden vzduch a krém v otvore zbytočne nezasychá. Super vec ktorej fandím a prijala by som ju na každom jednom svojom kréme dokonca aj make-upe!



Toľko z mojich osobných pocitov z používania. Odborné texty dokáže formulovať sama Bioderma lepšie, takže Bioderma Sensiobio Tolerance Plus oficiálne:


"Jádrem této péče je patent Neurocontrol®, exkluzivní komplex biomimetického tetrapeptidu a zklidňujících účinných látek. Patent Neurocontrol ® snižuje přecitlivělost nervových vláken v pokožce. Sensibio Tolerance+ je obohacený o sodium PCA, který posiluje kožní bariéru a poskytuje optimální hydrataci. 100% tolerovaný pokožkou. Jemná, lehká textura. Nekomedogenní. Testováno na alergické pokožce."






Kedy teda áno?


Keď chcete pleť hydratovať, posilniť, ukľudniť, !ZVLÁČNIŤ! Pokiaľ nemáte rady hutné krémy, ale vaša pleť si žiada výživu.

Kedy nie?

Na mastnú a myslím, že asi ani zmiešanú pokožku ako denný krém, takú pokožku je potreba na deň skôr zmatňovať.

Doporučená cena v lekárni: 18,9 e/499kč

Objem: 40 ml



Zaregistrovali ste už túto novinku v lekárňach? Vyhľadávate krémy určené na citlivú pleť? Alebo sa Vás to netýka?

Prajem krásny deň, dámy!

13 komentárov:

  1. Podľa tvojho popisu vyzerá super Eli. Hlavne to, že nie je hutný, ako tieto krémy zvyknú byť. A že ti takto upokojila pleť? Skvelé. Tá pumpička ma tiež zaujala, ešte som sa s takou asi ani nestretla. Klasické tégliky už asi postupne vymiznú. Škoda, že ako vravíš, asi nebude vhodný na zmiešanú pleť, ktorú mám. Lenže aj veľmi citlivú. Skrátka pre mňa nájsť dobrý krém je zázrak. Aby fungoval na t- zónu, ale aj na citlivosť pleti a zároveň na takmer 35 rokov veku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Juli! Ja už dosť často mixujem...a to takmer všetko...teda na boky dávam teraz protivýražkové krémy, kde sa moja pleť posledné mesiace absolútne bláznila....a na t-zónu na ráno niečo skôr zmatňujúce a večer na t-zónu niečo vyživujúce:D takže sa už sa sama smejem, že okrem hutných výživných krémov na suchú pleť má u mňa uplatnenie snáď každý krém...ach...no, ale čo sa týka tohto, tak by som vrelo odporučila navštíviť nejakú väčšiu lekáreň, prípadne si k ním rovno doniesť nejaký malý kalíštek a zväčša nie je problém dostať vzorku, najmä keď je to novinka. Malé lekárne, tam sa ani nepýtam, ale vo veľkých ti ich dajú bez problémov....lebo nie je nad osobné vyskúšanie...

      Odstrániť
  2. Na túto recenziu sa chystám aj ja... Už teraz ale prezradím, že je jedna vec, čo mi na tomto kréme fakt že neskutočne vadí - cuckuje jak sviňa. Skúšala som naň 2 bbčka a ani s jedným sa neznesie. On sa vlastne neznesie asi ani sám so sebou :D, lebo keď si prebehnem rukou po pleti, ide dole teda riadne... Ale inak je fajn. A tiež sa mi veľmi páči tá pumpička.. Ehm, no, vlastne už tú recenziu asi ani nemusím písať! :D

    saveonbeautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenziu si minimálne ja prečítam rada! Ja vlastne reakciu naň a na to make-up nemám vyskúšanú,pretože ako som písala pre mňa bol vhodný iba na večer....a tých párkrát čo som ho mala počas dňa som bola doma bez make-upu, keďže to boli horúce letné dni...cuckovanie neznášam, ale tu sa mi to nestalo, že by cuckoval po pretrení rukou...ale zas verím, že možno stačí len iný typ pleti a účinok môže byť iný....alebo iné použité množstvo....ale zas celkovo BB a pod to ešte krém nie je úplne dobrá kombinácia, to je potom pleť až príliš mastná, nie?

      Odstrániť
    2. Ja mám pleť suchšiu, takže mne kombinácia krém a BB celkom vyhovuje - samotné bbčko je pre mňa slabé. Ak ho ale na nakrémovanú tvár len vklepávam, ako-tak sa dá... :) Musím sa s ním skrátka nejako zžiť, lebo ako krém mi inak vyhovuje...
      Ale tieto "cuckovacie názory" som už počula aj od iných blogeriek...

      Odstrániť
  3. Tento krém by možno mohol pomôcť aj mne, ale zrejme len na večer. Tá cena ma ale od "len tak vyskúšania" odrádza.
    A výraz "cuckovanie" z predchádzajúceho komentu počujem prvýkrát :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D Cuckovanie je také niečo, že keď si ideš nanášať na nakrémovanú pleť mejkap, ide to s problémami :D... Tvoria sa ti na tvári také šúľance zo zmesi krému a mejkapu a nejde to rozotrieť... si to predstav tak, že si chrontavá a začneš si po tej chronte šúchať rukou, tak takto nejak vyzerá cuckovanie :D :D :D

      Odstrániť
    2. Vďaka za odpoveď :). Takže presne takto mi pleť "cuckovala" po skvelých olejoch od Nobilis Tilia. Odvtedy len na večer.
      Hádam sa Eli neurazí, že si tu takto odpisujeme :).

      Odstrániť
    3. Myslím že nie :) ešte je to aj k veci! :D Čiže záver celej tejto diskusie - mazať, ale nechytať!!! :D

      Odstrániť
    4. Jasné, že nie! Ja tiež keď mám čas tak na iných blogoch odpisujem kde-komu a ani ma nenapadlo, že by sa niekto mohol uraziť...:/ tak sa hádam nikto doteraz neurazil:)...na cuckovanie jediná vec ktorá pomáha je nechať krém dokonale vstrebať....a to i 15 minút...aspoň mne sa to osvedčilo najlepšie....pleť ráno dokonale očistím, nakrémujem, potom raňajkujem, kávičkujem a až potom líčim a funguje to lepšie...tým, že je krém vstrebaný v pokožke, tak sa už vlastne nemá čo cuckovať, lebo na povrchu už nič nie je....a Leni ako som písala Julke určite by som skúsila nejakú väčšiu lekáreň a popýtať vzorku....

      Odstrániť
  4. Presne ako pises na mastnu plet len na noc tiez ho tak pouzivam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bola som celkom zvedava na dojmy :), za mna nie...krem obsahuje nieco, co donho primiesali, aby mal vlacnu konzistenciu, no zial po tom, ako sa niektore latky z neho do pleti vstrebu, na tvari zostane neprijemny lepkavy pocit nepriepustneho igelitu, zmolkuje sa, a neviem, ako najlepsie by ho bolo vyminat..za mna, skoda penazi..okrem toho si myslim, ze by malo byt povinnostou vsetkych vyrobcov poskytovat z kremov vzorky, lebo ako mnoho z nich, ani tento nie je lacny...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krém je vždy určite veľmi individuálna záležitosť ..ako som písala už vyššie, ja som ho používala na večer, keďže moja zmiešaná pleť sa po ňom leskla....ale lepkavý pocit som zas ja určite nemala...a práve preto úplne súhlasím s tými vzorkami. Myslím, že Bioderma je práve jedna z tých firiem, ktorá vzorky dáva, a to v hojnom počte....Záleží to však na lekárni, či vzorky zákazníkom rozdajú alebo nie....ja vždy idem do väčšej lekárne a tam konkrétne s Biodermáckymi vzorkami nie je problém. Zažila som už aj také, že nemali vzorku, ale dali mi mini množstvo do mini nádobky..takže ohľadne vzoriek si myslím, že ochota je....možno sa len treba opýtať vo viacerých lekárňach..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...