Balea v mojej kúpeľni

Povedala by som typická Balea! Žiarivé obaly a ovocné vône. Také presne sú aj najnovšie prírastky. Ak máte rady sladké vône a roztomilé obaly , čítajte ďalej, pokiaľ nie, tak Vás tento príspevok asi príliš nenadchne.





Balea tekuté mydlo "Sladký flirt". Názov je asi skutočne opodstatnený. Čiastočne krémové mydlo nielenže ruky umyje, ale prepožičia im aj na chvíľu sladkú hruškovú vôňu (Hrušku mydlo obsahovať nemá, má voňať po dule, čo je príbuzná jablka a hrušky, a keďže dulu som zrejme nikdy nevidela, nechutnala a nevoňala, tak moje zmysly si toto mydielko spojili s hruškou:)).
Ruky nie sú po použití vysušené. Celkovo veľmi milé mydielko za pár korún, ktoré určite skrášli vašu kúpeľňu, takže prečo nie.

Objem:300 ml
Cena: 1,39 e

Zloženie nájdete TU.


Ak by som si mala z týchto noviniek vybrať jednu vec tak to bude práve táto! Balea mlieko na ruky ma na prvý pohľad nenadchlo. Vôňa je na priňuchnutie (k celej fľaštičke plnej mlieka) príliš výrazná a konzistencia riedka. Do testovania sa mi ani len nechcelo púšťať, no musím uznať, môj prvý dojem nebol správny. Po pumpnutí mliečka na ruky je vôňa veľmi príjemná, po rozotrení ešte príjemnejšia. Cítiť jednoznačne maliny a musím povedať, že to nie je žiadna umelá vôňa. Ešte väčšie prekvapenie však prišlo po rozotrení. Mlieko hoc je veľmi riedke, tak zanecháva ruky veľmi príjemne vláčne, tak akurát hydratované. A tak svojím balením i celkovými účinkami je jednoznačne skvelým spoločníkom na Váš pracovný stôl. Ruky vďaka redšej konzistencii nezostávajú mastné, mlieko sa ihneď vstrebáva a Vy môžete v práci na počítači pokračovať ďalej, ale bez nepríjemného pocitu suchých rúk.

Objem:300 ml
Cena: 1,95 e

P.S: Byť veľkou šéfkou vo firme, tak toto je presne maličkosť ktorou by som urobila radosť svojim zamestnankyňám. Len tak, pre radosť.



Od rúk prechádzame k starostlivosti a pokožku tela. Viete, že som vyznávačkou olejových peelingov, no na tie treba mať trošku viac času. aby sa s nimi človek pohral a vychutnal si ich. A tak vždy vlastním aj nejaký "už hotový" peeling. Pokiaľ potrebujete rýchle ranné ovocné osvieženie a prekrvenie zároveň, toto by mohla byť vaša voľba. Telový peeling Balea opätovne vonia tak ako sľubuje - mandarínka v kombinácii s pomarančom. Peeling obsahuje 2 druhy zrniečok - biele, veľmi jemnučké, ktoré pokožku dobre prekrvia a odstránia odumreté bunky a zelené, ktoré sa po krátkom masírovaní rozplynú. Po umytí je pokožka jednoznačne jemnejšia vďaka jemným zrniečkam a absentuje pocit vysušenej pokožky. Ak peelingy používate a máte rady ovocníčkové vône, tak by ste mali skúsiť i toto.


Netreba zabúdať, že akýkoľvek peeling podporuje mikrocirkuláciu, a to následne zaručuje lepšie vstrebávanie živín z krémov a mliek, ktoré budeme používať.



Objem: 200 ml

Zloženie: AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · ACRYLATES COPOLYMER · BAMBUSA ARUNDINACEA STEM POWDER · PEG-7 GLYCERYL COCOATE · PARFUM · CITRIC ACID · PEG-3 DISTEARATE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · SODIUM CHLORIDE · PHENOXYETHANOL · BENZYL ALCOHOL · POTASSIUM SORBATE · SODIUM HYDROXIDE · SODIUM BENZOATE · TOCOPHERYL ACETATE · MANNITOL · PROPYLENE GLYCOL · CELLULOSE · BENZOIC ACID · HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE · TOCOPHEROL · LIMONENE · CI 77289 · CI 15510



Tu sa odporúčania končia. Balea sprchové mlieko do sprchy ma v mojej schránke veľmi potešilo. Ešte viac ma potešil pohľad na zloženie. Bez silikónov, na popredných miestach oleje, myslela som, že to bude hotová lahôdka. Konzistencia je fajn, nie je príliš mastné, nezmastí ani vašu vaňu a nenechá na nej mastný film. No nech som toto telové mlieko do sprchy testovala ako dlho som chcela, po sprche a použití tohto telového mlieka nemám pocit hydratovanej pokožky - ani keď ho použijem viac, ani menej, ani keď ho nechám chvíľu pôsobiť. A preto by som si ho už nezakúpila a ani neodporučila Vám.

Objem: 300 ml 



Nezabúdajte, že ak máte zálusk na niektorého z predstavených ovocníčkov, tak všetko sú to limitky! Už ste ich voňali? Obľubujete tieto Balea limitky? A čo Balea telové mlieko do sprchy vyhovuje? Lebo aj som čítala zatiaľ názory naň skôr pozitívne.

9 komentárov:

  1. Já mám na umyvadle krém od Balea a momentálně jsem si oblíbila sprchové gely. Jen mě mrzí, že nevydrží vonět na pokožce..

    Like Lady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plne chápem, že to niekomu vadí, ja som zas z tých, ktoré až tak veľmi intenzívne a dlho-pretrvávajúce vône sprcháčov nemajú rady, pretože mi myslím, že by mi to narúšalo vôňu parfému a potom by to bol nepekný mix....ale to pletí len vo všeobecnosti, občas sa aj u mňa nájdu sprcháče, ktoré na sebe rada cítim čo najdlhšie...hlavne pred spaním:)

      Odstrániť
  2. Nemam sice preste tento krem na ruce ale jeden boruvkovy a pak z dalsi limitky a opravdu mam krem na pracovnim stole :-) vyhovuje mi jak je lehoucky a clovek muze hned pracovat dal a neumasti papiry :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že zdieľaš tento názor, ja ho mám tiež pred sebou a borůvka...hmmm to musí byť taktiež výborné, ak nie ešte lepšie ako malina!

      Odstrániť
  3. Všechny Tebou zmíněné Balea výrobky mám doma a myslím, že se shodneme i na hodnocení. Jediné, co bych si už nekoupila je tělové mléko do sprchy - na mně je asi příliš slabé, žádný efekt po použití nevidím.
    Jednoznačně nadšená jsem z krému na ruce s malinou a mátou - tu vůni, tu já prostě můžu:-) Dokonce jsem si koupila už i náhradní balení, přece jen, je to limitovka a nevím jak dlouho se v regálech zdrží. A pořídila jsem si k němu i tělové mléko a deo sprej ve stejné parfemaci:-)
    A tekuté mýdlo Sladký flirt je opět povedená a voňavá věc:-) Balea mně hlavně strašně fascinuje svými obaly, ty jsou prostě tak líbivé, že jim jde jen těžko odolávat:-)
    Tereza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka som rada..priznám sa, že na mňa sú tie Balea obaly niekedy až príliš bláznivé a nezaujmú ma, ale konkrétne tieto sa mi páčia veľmi...a je fakt radosť si ich vystaviť

      Odstrániť
  4. hezký článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky mám poskúšané, aktuálne sa všetky u mna tiež nachádzaju, niektoré už su na dne, iné ešte skoro plné. Peeling sa mi strašne zapáčil. Milujem voňavu kozmetiku a tento je naozaj užasne vonavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mydielko som uz davno minula no obal zostal na umyvadle a naplnam ho inymi :)) krem na ruky fajn no viac mam radsej peeling a uplne naj je podla mna telove mlieko do sprchy to milujem a vobec nim pri pouziti nesetrim

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...