Astor na druhú - áno aj nie...

Krásny pondelok dámy,

ako ste trávili víkend? My sme premiestňovali nábytok a snažili sa robiť poriadky, takže ani neviem ako rýchlo tie dva dni prešli. Predsa som si však aspoň večer našla čas na produkty, ktoré na svoju recenziu čakajú už pomerne dlho. 

Astor Seduction Codes



Riasenka, ktorá je na trhu už myslím od neskorej jari. Ja sama ju mám otvorenú minimálne 3 mesiace a stále funguje výborne. A s tým by som aj začala. Pred pár dňami ma totiž riasenka veľmi pozitívne prekvapila, keď po náročných 18 hodinách stále držala výborne. A to sa mne často nestáva! Pod jedným okom boli iba dve úplne mini bodky. A práve tento super výkon mi pripomenul, že sa o nej musím konečne zmieniť i na blogu. Náplň riasenky je teda super. Neopadáva, nevytvára dojem ťažkých zlepených rias.

Štetček je klasický, jeho tvar síce zaručuje, že pekne kopíruje tvar oka, a tak riasenka maľuje pomerne presne a ľahko. Samotný efekt je na mojich jemných a riedkych riasach skôr priemerný - predsa len, mne viac sedia silikónové štetčky, ktoré každú jednu moju riasu zvlášť obalia farbou, a tým vytvoria dojem hustejších rias. 

Ak Vašim riasám podobné kefky sedia, tak kvôli výbornej výdrži i po niekoľkých mesiacoch odporúčam.

Objem je 10,5 ml
Cena povedala by som, že záleží od akcie. Bez nej som našla cenu 199kč/7eur

Oficiálne: 

Svádějte vaším pohledem! Značka Astor představuje stylingovou řasenku Seduction Codes No.1. První produkt z nové řady Seduction Codes pro krásně oddělené a stylově tvarované řasy!

Tvarující kartáček pro perfektní oddělení řas. Hedvábné složení s kolagenem a keratinem pro svůdný objem a až 16-hodinová intenzivní barva. Navíc neslepuje a nevytváří žmolky!  









Výsledný efekt je teda skôr prirozený - vhodný na každý bežný deň.



Astor BB Skin Match Glow


Oficiálne:
"ASTOR představuje SkinMatch Care BB Cream, hydratující tónující balzám pro každodenní použití, který pečuje o vaši pokožku a přináší přirozený, svěží vzhled."
Perfektní, když si chcete naplno užít den volna!

Objevte 5 benefitů v 1 produktu:
  • Intenzivní hydratační účinky až po 24 hodin
  • Sjednocený tón pleti - 100% přirozený vzhled
  • Splynutí s pokožkou
  • Prozáření pokožky
  • Ochrana pleti – SPF 25

Dá sa povedať, že vo všeobecnosti ide o klasické drogériové BBčko, na aké sme zvyknuté. Jemné krytie skôr chápané ako zjednotenie tónu pleti. Spočiatku ma veľmi prekvapil krásny bledučky odtieň bb krému, ktorý som vytlačila z tuby, avšak, po nanesení na tvár musím povovedať, že tento krásne bledučký odtieň na tvári veľmi rýchlo oxiduje a na mňa absolútnu bledulu, ktorá kupuje vždy najbledšie odtiene, bol proste o poznanie tmavší.

Ďalším negatívom bola jeho horšia roztierateľnosť, a tým pádom dosiahnutie prirodzeného splynutia s pokožkou. Keďže ide o BB s prívlastkom Glow, tak matný záverečný efekt nemôžeme čakať. Z mojej strany sa nadšenie nekonalo, aj keď na internete má teto BB veľmi veľa pozitívnych reakcií. Bude to pravdepodobne mojou zmiešanou pleťou, ktorej glow finiš nesvedčí, a preto oveľa radšej siaham napríklad po Astor Mattitude make-upe, ktorý krásne zmatňuje, nevytvára dojem masky a na zmiešanú až mastnú pleť to je veľmi dobrý tip na zmatňujúci, nemastný, jemne krycí  make-up! A práve preto za mňa toto BB na zmiešanú až mastnú pleť nie:/







Po použití (vpravo) je vidieť iba jemné zjednotenie pleti a prekyrie začervenaných miest.


Skúšali ste tieto dva produkty? Ako ste boli spokojné Vy? Obzvlášť by ma zaujímalo, ako si sadlo toto BBčko so suchou pleťou? Pretože na tú by sa podľa mňa hodilo oveľa lepšie. Je to tak?

Budem sa tešiť na prípadné odpovede. Zatiaľ pekný deň!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...