Tip na výlet: Lednický areál

Dnešný tip na krásny letný výlet je určený asi najmä pre Slovenky. Za prvé v ČR totiž o kráse Lednického zámku vie asi každý a za druhé Lednice sú blízko slovenských hraníc (cca. 30 km). Lednický areál je skutočne miestom, kde si oddýchne a zabaví sa každý, bez ohľadu na vek či záujmy.

Okrem zámku, ktorého krása skutočne až vyráža dych sa môžete kochať veľmi peknými záhradami či posedieť si len tak na trávniku s pivom alebo lázenskou oplátkou v ruke alebo sa romanticky poprechádzať okolo rieky. To, že po areáli máte možnosť sa medzi jednotlivými pamiatkami nechať sa zviesť loďkou alebo kočom, umožňuje prejsť celý areál skutočne tým najmladším i najstarším návštevníkom.

A keďže je leto, čas dovoleniek a výletov, nedalo mi sa s Vami o tento malý tip na skutočne pekne prežitý deň nepodeliť. My sme tam za posledné 2 mesiace boli 2krát a pokojne by som išla ihneď znovu.

Ak to do ČR nemáte ďaleko, tak určite odporúčam kliknúť na stránky http://www.zamek-lednice.com/informace-pro-navstevniky/ ,kde sa dozviete všetky potrebné oficiálne informácie (prípadne o celom Lednicko-valtickom areáli nájdete všetky info TU).  Ja už prikladám len skutočne pár fotiek pre inšpiráciu. 























Boli ste už v Ledniciach? Alebo sa len chystáte? Poteší ma, ak mi napíšete Váš tip na pekne prežitý letný deň!;)



13 komentárov:

  1. V Lednicích je opravdu nádherně. Byla jsem tam již několikrát, naposledy loni a paráda. Rozkvetlá zahrada, ideální počasí..dlouhá tůra a výlet loďkou.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No my presne tak isto...prvýkrát sme loďku nestihli, tak sme si to vynahradili druhýkrát:)

      Odstrániť
  2. dakujem za tip, s priatelom sme toto leto navstivili zopar slovenskych hradov a zamkov, urcite by som chcela vidiet aj tento nazivo! nadhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tam jsem byla několikrát a znám to tam dobře! :) super tip, schvaluji :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tomto peknom mieste som počula už veľakrát a z tvojich fotiek sa mi zapáčilo ešte viac :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. este som nebola, cechy nemam vobec preskumane..len v prahe som bola.. vyzera to tam tak krasne..pripominalo mi to trosku versailles, ale skor tie zahrady a male vilky v okoli..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lednice, Valtice, Buchlovice ale aj Buchlov... jj, navštívili sme aj české klenoty, nie len tie naše. Lednice a Valtice dokonca viackrát.
    ja mám najradšej túlanie sa po prírode alebo nejaká turistika, keďže ja potrebujem aktívny oddych

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak sem som ešte nezavítala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ačkoliv jsem češka, tak tam jsem ještě nezavítala. Podle fotek to ale vypadá nádherně.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...