Moje leto

Krásny deň kočky!

Verím, že máte za sebou deň plný oddychu a slnka podobne ako ja - aj keď pri kráčaní do kopčeka na Karlštejn sa mi nezdalo, že až tak veľmi oddychujem:)) Každopádne okrem výletovania som si konečne našla chvíľku aj na blog a prispievam jedným letným tagom, kde ma označili kočky z Gioia di Vivere, čomu som sa samozrejme potešila, tak poďme nato!

1.Obľúbený letný bronzer?

V nákupoch bronzerov sa až tak nevyžívam ako v nákupoch a používaní líceniek. Preto mojou letnou stálicou je už druhým rokom určite Gosh Bronzing Powder. Nie príliš tmavý bronzer, ktorým sa dá krásne kontúrovať tvár aj v zime. Je takmer bez trblietok, takže príliš nekričí a veľmi dobre drží na pleti aj v týchto teplách.



2. Ležíš v sieti na tropickom ostrove, na akom nápoji si pochutnávaš (Obľúbený letný drink)?

Obľúbený letný drink si robievam sama doma, prípadne mi ho robieva priateľ. Mäta, bazový domáci sirup, ľad a polovica vytlačeného citróna....úžasne osvieženie, ktoré neprekoná žiaden iný nápoj. Pri alkoholických koktailoch mi najviac chutí klasika, a teda mojito alebo pinacolada. Vždy sa snažím skúšať niečo nové, no nakoniec vždy zhodnotím, že mojito je aj tak lepšie.




3. Obľúbený letný produkt na pery?


Celkovo sú to určite výraznejšie odtiene a špeciálne ružovkasté produkty, ktoré inokedy ako cez leto takmer vôbec nenosím. Aktuálne je však obľúbeným, a zároveň aj najpoužívanejším, produktom Bourjois Color Boost 01 red sunrise - paradoxne nie ružový odtieň.



4. Bazén alebo pláž?


Určite pláž....ale beriem aj bazén...proste vodu mám rada.


5. Letom pobláznené vlasy – aký je tvoj must-have produkt na ich úpravu?


Oleje. Tak ako je tomu aj počas celého roka. Aktuálne je to Balea Professional Oil Repair. Hoci ja a Balea šampóny sa nekamarátime, tak tento vlasový olejček je fakt super. Je dosť hustý, takže je fakt len na končeky, no krásne vonia a oživí vlasy, a to všetko za pár korún. 


6. Opaľovanie alebo samoopaľovanie?

Opaľovanie - nie dlho, nie príliš...ale trošku zdravej farbičky na tele mám rada. Samoopaľováky neobľubujem, ale občas sú nevyhnutnosťou - hlavne na začiatku leta. A keď sme už pri samoopaľovákoch, tak potom si vyberám ten od Lavery- robila som naň aj recenziu.

7. Obľúbený letný lak na nechty.

Opätovne nepoviem jeden produkt. No na leto sú to práve ružovkasté odtiene. Aktuálne napríklad tento od Collistar.



8. Nejaké letné tradície?


Tradície asi žiadne, ale vec, ktorá sa v mojej hlave bude navždy spájať s letom, je vôňa a chuť varenej kukurice. Keď som bola malá a trávila prázdniny na "dolniakoch" u starkej, tak varenie kukurice bolo naším obľúbeným každodenným večerným rituálom.



9. Obľúbený letná vôňa?

Niečo svieže, nie príliš výrazné. Trebárs Moschino Funny. Favorita na leto 2014 som našla len pred pár dňami - je to najnovší telový sprej od Biothermu - Eau Fraiché. Je to presne ľahká svieža vôňa, ktorá je priam ideálna leto.  Určite v nasledujúcich pár dňoch pribudne do mojej zbierky, no rada by som ju zakúpila aspoň s 10% zľavou napr. vo Fannku- tak uvidím, či ju tam nájdem.


10. Obľúbené jedlo na grilovačke

Kuracie nôžky - paličky s medovo horčicovou omáčkou, chleba a zelenina. Poprípade grilovaná kukurica a grilovaný baklažán!!!! No a samozrejme grilovaným pstruhom tiež nepohrdnem;)

11. Must-have letný produkt.

Určite dobrý opaľovák! A to je pre mňa Bioderma Sensitive SPF 50.



12. Plány na tohtoročnú dovolenku, prípadne vysnívaná dovolenka.

No leto nám pomaličky končí, tak už aj letné plány sú pomaly, ale iste naplnené. Tento rok to bola po dlhej dobe dovolenke s mamou v Grécku. A aktuálne si užívam dlhší pobyt v Prahe. Veľmi rada, by som si toto leto užila ešte aspoň krátku chvíľku niekde s priateľom, hoc aj predĺžený víkend, no zatiaľ to nevidím veľmi ružovo, tak uvidíme;)



Oslovil Vám tento letný TAG? Máme niečo spoločné? Budem rada, ak sa do neho pustíte aj VY! Rada ho uvidím napríklad u http://www.ilovemakeup.cz/http://beautybysuzi.blogspot.cz/ alebo http://cosmeticsandthings.blogspot.cz/ - pokiaľ ho kočky ešte nerobili.

10 komentárov:

  1. uf, vďaka za nominovanie, snáď to ešte stihnem, už dlžím dva tagy :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suzi neboj mne dlžať nič nebudeš:))) Ak sa ti bude chcieť tak napíš, ak ťa bude viac lákať slniečko niekam von, tak ostaň radšej na slniečku a užívaj si letných dní;)

      Odstrániť
    2. už to mám spracované, takmer som to stihla ešte v rámci nedele :-))) ale už to presuniem na ďalší možný termín, dnes bude vyhlásenie víťaziek GA :-)

      Odstrániť
  2. Och ako som si prečítala Moschino Funny, tak som si hneď musela ísť privoňať :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak s tou kukuricou to mame rovnako, u babky na dolniakoch :) pekny post velmi prijemny. Inak mam otazku, nevies nieco o tej sutazi s lancome genifique? Napisala som im pribeh, jeden v slovencine mi nezverejnili, hadi, ale druhy v cestine bol aj v galerii ale ziadna vzorka mi neprisla.... D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa to len dlhšie trvá....viem, že tam mali napísané, že zverejňujú do 2 dní, no v skutočnosti aj môj príbeh zverejňovali asi týždeň, ak nie viac....a vzorka prišla....ale tiež to trvalo až dlhšie...myslím, že u mňa to bol minimálne mesiac...podľa mňa to posielajú všetko naraz po ukončení celého kola súťaže...a jedno kolo trvá vyše mesiaca, ak sa nemýlim...

      Odstrániť
  4. Pekné čítaníčko.. :) Mňa ako inak zaujal Gosh bronzer, vyzerá pekne jemnučko..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja a bronzery sme sa nejako nedali dokopy :), ale tú vôňu od Biotherm pôjdem, ak nájdem, vyskúšať. I keď, zrejme jej výdrža nie je veľmi dlhá, nie ?
    Ja som toto leto objavila od Salvatore Ferragamo - Tuscan Soul (na El Nine za cca 4 € :) ) a tiež Guerlain - Aqua Allegoria Limon Verde. a ak by sa mi od tejto značky podarila zohnať už totálne vypredaná vôňa Terracotta (tohtoročná limitka), bola by som blaženáááá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no Leni, som prekvapená, že hoc je to telový sprej, tak nakoniec vonia celkom intenzívne a cítim ho napríklad aj teraz, a to som ho strekla na seba len dvakrát ráno...takže hoc sa to z testeru nezdalo....Tuscan Soul máme doma...tiež som za tú cenu neodolala...len mne tie unisex vône proste nesedia...tak som ju nechala priatelovi...a na ňom sa mi kupodivu páči...a teda držím palce v zháňaní;)

      Odstrániť
  6. Ja mám k tomu Balea olejčeku aj kondicionér a ten je tiež super. Oplatí sa vyskúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...