Máte chuť sa hrať?

Pokiaľ áno, tak dnes sa ozývam len s jedným krátkym , ale celkom zábavným spôsobom ako si zasúťažiť o produkty Bioderma. Stačí mať účet na facebooku a kliknúť si na stránky www.hydrabio.sk Stránka sa automaticky prepojí s facebookom a Vy môžete súťažiť o najobľúbenejšie produkty na dehydratovanú pleť. 

Prečo hovorím zábavný spôsob? Budete totiž točiť "kolesom šťastia", ktoré sa bude ku koncu točiť celkom pomaly, a tak zostávate hodnú chvíľu v napätí, či si šťastena nakoniec sadne na Vás alebo nie. Len pripomínam, že hrať sa dá každý deň od 1.-31.8., takže prajem veľa šťastia!




Dúfam, že leto si užívate plnými dúškami so svojimi najbližšími.
Krásny deň!

P.S. Zaujíma Vás  Bioderma produkt za 4eurá /99kč na mesiac august? Bude to Bioderma Photoderm After sun telové mlieko v 200ml balení. Mliečko je absolútne úžasné! A to nielen na pokožku podráždenú slnečným žiarením, ale skutočne na každodenné použitie, takže vrelo odporúčam návštevu lekárne;)

12 komentárov:

  1. Vyhrala som.:-) -- dufam ze sa nic neplati.:-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som vyhrala ! :) to ako fakt? :) tá Bioderma je fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni gratulujem! Tak pre Slovensko je vyhradených 2400 výhrier, takže šanca je veľká!

      Odstrániť
  3. Bioderma je úplne skvelá, čo sa týka pleťových produktov, telových, na opaľovanie, naozaj patrí medzi moje naj a utekám do lekárne, vďaka za pripomenutie, hádam tam ešte niečo pre mňa ostalo:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono asi fakt záleží od osobných preferenciií a každému sadne niečo iné...mne rovnako ako tebe hlavne pleťovka veľmi dobre sedí...aj keď som už skúšala aj prírodnejšie, aj zas iné aj drahšie značky...tak neviem....proste k tej Bioderme sa už vlastne roky vraciam...

      Odstrániť
  4. Ja mam od biodermy iba bb crem , ale chcem vyskušat aj opalovaciu radu . BB čko bolo fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola dosť z BBčka nadšená, len škoda že na môj odtieň pleti mi sedelo tak 3 týždne v roku....kým bola pokožka najtmavšia....potom už bolo na mňa proste pritmavé

      Odstrániť
  5. Mliečko za 4 € kúpené, ale asi do zásoby na budúci rok :).
    Každý deň točím kolesom Biodermy, ale zatiaľ nič :(((:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buď do zásoby...alebo podľa mňa je výborné aj na klasické používanie po sprche aj v zime....teda mne sa zatiaľ nikdy nepodarilo počas dovolenky minúť to veľké 500ml balenie...tak ho vždy potom používam aj počas jesene...ale samozrejme po dni rpežitom na slnku je najlepšie

      Odstrániť
  6. Myslíš, že to platí i pro Česko? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, platí to aj pre Česko...len treba napísať podľa mňa hydrabio.cz....bioderma má vždy všetky akcie rovnaké pre SR aj ČR:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...