Malá-veľká vychytávka: peelingové tampóny Ebelin

Niekedy stačí ku šťastiu len málo. A aj taká praobyčajná vec ako sú odličovacie tampóny následne dokážu zaujať. Tie, ktoré Vám dnes predstavím majú predsa len jednu vychytávku a tou je peelingová vrstva na jednej strane.

Peelingové tampóny vo všeobecnosti určite nie sú žiadnou novinkou na kozmetických pultoch. Ja sama som Vám dokonca už predstavovala dokonca aj peelingové odličovacie obrúsky od Nivey. Je zrejmé, že peelingový tampón, či obrúsok nedokáže pleť vyčistiť tak kvalitne a do takej hĺbky ako nejaký kvalitný na jemno namletý peeling, no čo si budeme navrávať, použitie peelingových tampónov je oveľa jednoduchšie a rýchlejšie.

A ako vyzerajú a fungujú spomínané peelingové tampóny značky Ebelin?



Materiál: 100% bavlna
Spracovanie: Jedna strana je klasicky na dotyk hladká, veľmi jemnučká, príjemná, nie škrabľavá. Druhá strana má sebe drobné výstupky, ktoré nie sú drsné, ale povedzme pevné, takže ich pri pretieraní pleti cítite - akoby ste pleti robili masáž. Celkovo by som povedala, že tampóny sú spracované veľmi kvalitne a nerozpadávajú sa.






Vidíte, že okraje sú akoby spojené, preto sa vatový tampón nerozpadáva počas čistenia pleti.



Význam: Musím povedať, že pleť sa mi zdá po použití takéhoto odličovacieho tampónu skutočne jemnejšia na dotyk. Príjemná je samozrejme aj väčšia veľkosť tampónov, to uzná iste každá z Vás, ktorá akékoľvek väčšie odličovacie tampóny skúšala. No a v neposlednom rade je to veľmi príjemná masáž pokožky, a s tým súvisiace prekrvenie. Vďaka podpore mikrocirkulácie v pleti sa tak následne lepšie vstrebávajú do pokožky výživné látky z krémov, fluidov, olejov, ktoré na pleť nanášame,takže suma sumarum prečo nie?!

Cena: 1,69e, nájdete v DM

Počet kusov: 35

A to by na dnes o odličovacích tampónoch hádam aj stačilo:)) Asi to nepochopí každý, no mňa zaujali natoľko, že som im chcela venovať samostatný článok;) Nabudúce si dáe zas niečo dlhšie;)

Krásny deň!

Používate peelingové odličovacie tampóny, obrúsky? Ako ste boli spokojné? Alebo ostávate verné klasickému peelingu?

6 komentárov:

  1. Vyzeraju dobre, len neviem co by mi to spravilo s mojou aknoznou pletou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka na akné určite nie, žiadne a dvojnásobne nie tieto, pretože tu sú tie výstupky dvojnásobne citeľné, takže to by ti mohlo uškodiť....

      Odstrániť
  2. podla mna su vyborne a hlavne lacne tliaskam DM!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm. Podla mna je uplne jedno aky tampon sa pouziva. Dolezity je pripravok, ktorym sa plet cisti.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si ich velmi oblubila, pretoze takto mi peeling trva doslova par sekund a staci len voda a tamponik.. ja som nadsena.. inak si to skvele podrobne popisala :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...