Lakujeme s Astorom!

S chladnejším a daždivejším počasím sa o slovo u mňa opätovne hlásia tmavšie a výraznejšie odtiene. A tak v dnešný daždivý deň, kedy píšem tento príspevok, dostal priestor krásny výrazný lak od Astoru z rady Fashion Studio.

Laky Astor Fashion Studio prešli v priebehu mája vcelku výraznými zmenami. Z pôvodných odtieňov ostalo len 8 a pribudlo k nim ďalších 18 odtieňov. Farebná škála je teda obrovská! Samotný lak má 6 ml. Štetček je menší, okrúhly a pracuje sa s ním skutočne veľmi dobre. Samotný lak kryje slabšie. Potrebné sú preto 2 až 3 vrstvy laku. Schnutie by som ohodnotila ako priemerné. A s nadlakom Vám i tie 3 vrstvy zaschnú veľmi rýchlo.

Najväčším pozitívom pri tomto konkrétnom laku je určite farba, ktorá je podľa mňa veľmi verná fotografiám. Nie príliš bláznivá, ale ani príliš nudná. Vo fľaštičke vyzerá síce pomerne jednoznačne fialová, na nechtoch však chytá nádych cyklámenovej, čo ju krásne ozvláštňuje a robí výnimočnou.

Na nechtoch lak vydrží neporušený cca 2-3dni, čo je pre moje lámavé nechty taký lepší priemer.

Objem: 6 ml
Cena: 2,99e/79kč


 









plusy:
- samotná farba ako i celková široká škála dostupných odtieňov na trhu
- príjemná práca so štetčekom
- odolnosť voči olupovaniu

mínusy:
- slabšie krytie - potreba viacerých vrstiev

neutrál:
- doba schnutia
- konzistencia


Pokiaľ som na leto vyťahovala práve broskyňové a jemné ružové odtiene, tak myslím, že práve teraz bude 286 Gana Purple jeden z najpoužívanejších.

No a keď predstavujem najnovšie lakové prírastky Astor, musím spomenúť i novinky v starostlivosti o nechty.

Sú dve, a to:
5 v 1 Give me All! - podkladový lak, ktorý nechty zároveň vyživuje
Already dry! - vrchný nadlak zabraňujúci olupávaniu laku a zvyšujúci lesk laku

Oba laky majú rovnaký plochý a hustý štetček, ktorý je priam bezkonkurenčný! O nadlaku som zatiaľ iba čítala na iných blogoch a musím povedať, že vcelku pozitívne až nadšené reakcie. Jedna z recenzií nájdete napr. TU.

Ja vlastním lak 5 v 1 Give me All! Priznám sa, že podkladové laky sa u mňa celkovo netešia veľkej obľube a nie je u mňa zvykom ich pravidelne pod farebný lak používať. A rovnako je to aj s týmto podlakom. Napriek tomu však našiel tento lak u mňa využitie, a to ako klasický bezfarebný lak, keď nemám chuť a čas vyhrať sa s farebnými lakmi. 

Musím povedať, že Astor 5 v 1 Give me All! dodáva nechtu už v jednej tenkej vrstve veľmi výrazný lesk a zároveň výborné spevnenie mojich lámavých nechtov. Nechty tak okamžite vyzerajú upravenejšie, zdravšie a krajšie. vďaka skvelému štetčeku stačí jedna vrstva a je hotovo! Vrelo odporúčam Astoru, aby mali tento štetček aj ďalšie laky:))

Objem: 12 ml
Cena: 149kč/5,99e






Plusy:
- vysoký lesk
- vynikajúci hustý štetček!
- okamžité schnutie

Mínusy:
- cena

Skúšali ste počas leta tieto Astor novinky? Čo na ne hovoríte? Ja mám aktuálne vážny zálusk na ten Astorácky nadlak, keď som čítala pochvaly aj u nechtových blogeriek, och!!


24 komentárov:

  1. Úžasná barva. Laků od Astoru pár mám a jsou super. Některé dokonce perfektně kryjí už v první vrstvě a navíc báječně drží. Za sebe tedy taky můžu doporučit :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm...tak možno je to len tým tmavším odtieňom, že môj kryje horšie?:/....nuž ktovie..alebo treba len naniesť silnejšiu vrstvu ako nanášam ja...ja som zvyknutá nanášať tenučké vrstvy,a by rýchlo zaschli...

      Odstrániť
  2. Od Astoru nemám aktuálne asi žiaden lak, ale mrknem po nich, tento fialový je naozaj krásny..:) Nadlak používam od Catrice Like a gel (myslím) a je výborný, je naozaj hustejší oproti ostatným podobným kolegom a krásne lesklý..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne tak nejak môžem opísať aj tento podkladový lak....hustejší....ale extrémne lesklý....čo som prekvapená...lebo u nadlakov aj podlakov som zvyknutá, že sú to skôr len také redšie vodičky...a ten Catrice je ako na tom so schnutím? Urýchli celkové schnutie laku aj napriek tomu, že je hustejší?

      Odstrániť
  3. Krásná barvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lak od Astoru mám jeden a celkem příjemně mě překvapil, určitě bych se měla podívat i po dalších odstínech. A po péči se nesháním, svůj podlak a nadlak, které momentálně používám, jen tak nevyměním:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toto si hovorím vždy aj ja, no aj tak to potom nedodržím:)))

      Odstrániť
  5. ten vypadá moc hezky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám podobný a jsou strašně řídké a fakt blbě kryjou to je fakt =) je krásný!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento riedky nie je...to vôbec..je to taká klasika...o to viac ma možno prekvauje, že sú potrebné 3 vrstvy

      Odstrániť
    2. tak já mám právě podobný víc do růžova a je hrozně řídký =/

      Odstrániť
  7. Krásny odtien, k tomuto počasiu idealny..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi líbí odstín laku, ideální na babí léto. :) A celkově musím říct, že se mi teď nabídka laků od Astoru moc líbí a dost se zlepšili. :) MIRACULOUS STYLE GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherná farba, ale potreba dvoch až troch vrstiev, škoda :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak totiz lak vobec nevynikne...jedna vrstva je nenositelna..dve su ok...ale az pri troch je to krasny syty odtien...

      Odstrániť
  10. Veru tak ten nadlak je super urcite si ho kup :)) ja som nedavno na parfums nasla nejaky glitrovy nadlak ale mam ich tolko ze sa musim uz krotit ale krasny je :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) viem,ze ty a trblietky je velka laska...je to jasne z tvojich prispevov;)...su krasne...ale ja casto nemam nervy na to odlakovanie

      Odstrániť
  11. Already dry je fakt super a už som uvažovala aj o zakúpení tohto podkladového, čo zrejme aj uskutočním. Čo sa týka purpurového, som prekvapená, že takýto odtieň potreboval až tri vrstvy, inak je pekný, včera som dávala dole podobný od Sally Hansena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Idem kuk...v posl.dobe mam menej casu ako by som chcela:(

      Odstrániť
    2. Inak prave u teba som citala,ze ten nadlak je fajn...a ked to uz ty povies...len som akosi nemohla najst,kde som to citala:))

      Odstrániť
    3. na Instagrame, v komentári.. :-) tam si pamätám, že som o ňom písala a chválila. Ja som dostala na neho tip od Romči a neviem vynachváliť. To sa nedá povedať o tých nevydarených pokusoch od Rimmel a Miss Sporty, ktoré som si kúpila pred týmto

      Odstrániť
  12. Naozaj krásna farba :) Od Astoru som dlhšie nemala žiaden lak, ale po výhre v ich súťaži vlastním už 8 krásnych odtieňov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...