Výrazná letná manikúra!

Krásnu nedeľu dámy!


Práve letné mesiace sú obdobím, kedy starostlivosti o nechty (či už na nohách, ale i rukách) venujeme oveľa väčšiu pozornosť ako inokedy. A myslím, že rovnako ako i u mňa, tak i u vás platí, že cez letné mesiace, pokiaľ nám to dovoľuje práca, tak siahame po odtieňoch výraznejších a sviežejších. 

Rovnako zrejme zmýšľa i česká firma Dermacol, ktorá si práve na začiatok leta pripravila extrémne žiarivé limitované odtiene lakov Neon Rainbow a zároveň obohatila i stálu líniu lakov One Coat o 15 úplne nových odtieňov.





Dermacol One Coat laky sľubujú v prvom rade vysoký krycí efekt, kedy by k ideálnemu výsledku mala postačiť iba jedna vrstva laku. Nemôžem 100% súhlasiť. Testovala som dva odtiene. Jeden úplne bledučko ružový, kde 2 vrstvy proste potrebné boli. U oranžovej verzie by v podstate 1 vrstva stačila, no 2 vytvorili krajší sýtejší odtieň, ktorý je zároveň aj odolnejší voči olupovaniu (odfotené máte nechty aj s jednou vrstvou a aj s dvomi). Inak k lakom nemám námietky. Štetček je širší, krásne a jednoducho lakuje. Konzistencia je mierne hustejšia,  a práve preto dobre kryje. Výdrž je asi taká klasika.

Finiš je krásny lesklý. Objem je 10 ml. Cena na eshope 2,99e/79kč. Celkovo odtieňovo, konzistenciou, štetčekom mi laky fakt vyhovujú a z tých pekných odtieňov si ešte iste nejaký vyberiem v drogérky. Všetky odtiene nájdete tu.


2 vrstvy
1 vrstva - vidíte, že samotné krytie je fajn, no predsa len som aplikovala na jednu ruku dve vrstvy a na druhej som ponechala jednu. Ruka s dvomi vrstami je ešte stále pekná, pokiaľ ruka s jednou vrstvou má už mierne olúpané konečky.

2 vrstvy
Dermacol Neon Rainbow sú odtiene, ktorými žije instagram, facebook a všetko, kde nájdete kosmetické blogerky. Priznám sa, že tieto farby nie sú absolútne odtieňmi, ktoré by som vyhľadávala a najskôr som myslela, že bude menšia giveaway, pretože laky nebudem schopná otestovať. Skúsila som a musím povedať, že ma milo prekvapili! Farby sú skutočne šialene žiarivé, no na opálených rukách nevyzerajú vôbec zle a pokiaľ si chcete užívať leto plnými dúškami, tak tieto laky k tomu asi patria. Čo je na nich skvelé, je určite cena. Za 5 ml lak dáte 39 kč/1,49 eura, čo je určite znesiteľné pre každého kto chce takúto žiarivú farbičku vlastniť.







Na samotné lakovanie si musíte vyhradiť trochu viac času, pretože biely podklad je podľa mňa úplne nutná podmienka k tomu, aby laky na nechtoch vynikli. Bez bieleho pokladu kryjú dosť zle. S bielym podkladom stačia 2 vrstvy a farby budú skutočne extra žiarivé, sýte a vyniknú, tak ako majú. Štetček je menší, guľatý, lakuje sa s ním fajn.



A hoc som farby nie sú mojimi favoritmi, na tej bielej to nie je vôbec také zlé ... a koniec koncov ich pravdepodobne toto leto ešte "vytiahnem". Veľká škoda, že som ich nemala na dovolenke!



Výdrž lakov je dobrá, samotné laky schnú veľmi rýchlo. Ak ich použijete na biely podklad, tak záleží od toho koľko bude schnúť podklad.



No a na záver Dermacol myslel aj na odlakovanie. Letnou novinkou je i Dermacol expresný odlakovač. Odlakovač je bez acetónu, obsahuje mandľový olej na výživu nechtov. Podrobné hodnotenie nechám asi na nechtové blogerky. Z mojej strany nechty proste odlakuje fajn a nejaký výraznejší rozdiel vidím osobne hlavne v tom, že podľa mňa príliš nesmrdí, takže odlakovanie je príjemnejšie a cena je prijateľná -120 ml 59kč/2,29 e. 




Tak čo kočky, patríte ku konzervatívcom ako som ja, ktorých viac zaujala klasika v podobe Dermacol One Coat alebo sa cez leto rady vybláznite a zaujali Vás práve bláznivé a výrazné neónky?







15 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ta tvoje manikúra s neonkama, musím něco podobného vyzkoušet. Neonové laky mám velice ráda, ale osobně by mě asi nebavilo pro jejich intenzitu pod ně dávat ještě bílý podklad. Proto zůstanu věrná neonům co už mám doma a tyto i když krásné Dermacol asi nechám v obchodě :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já mám růžové a podlak není třeba ... vypadá to i tak suprově a hlavně drží minimálně týden ;)

      Odstrániť
  2. Radu, ďakujem krásne! No mne sa skutočne nepáči keď presvitajú také tie biele polmesiačiky na koncoch nechtov, ak lak nie je dostatočne hustý, preto dávam vždy radšej viac vrstiev. U neoniek by to muselo byť neviem 4, možno viac...pri troch vrstvách bolo krytie stále nepostačujúce, a teda hlavne u toho kivi odtieňa... To radšej siahnem po tom bielom, kedy navyše vynikne aj tá farba...A jasné, že pokiaľ máš už nejaké neonky doma, tak to človeka už neláka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa hrozne paci ten bodkovany necht(o; Ako si ho docielila? gomistories

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S takým bodkovačom od Essence, neviem, či ho ešte predávajú, každopádne podobné a zrejme aj kvalitnejšie sa dajú kúpiť na ebay alebo v rôznych kozmetických eshopoch. Ako "bodkovače" vyzerajú nájdeš napr. tu: http://arvonka-nails.blogspot.cz/2013/08/what-tools-i-use-for-nail-art.html

      Odstrániť
    2. Predávajú ho :) Tam kde má Essence dva stojany... ja som ho kúpila vo februári, ale ešte pred mesiacom som ho videla... a keď nie tam, tak určite na mel.sk bude.

      Odstrániť
  4. Mňa tieto neonky veľmi zaujali :) Mám ich spolu 14 :D Aj z minuloročnej edície :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné barvičky :) Mám v plánu si pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné sú tie neónky, asi si pre ne zájdem do drogérie :D

    bebelieveinbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toľko recenzií je na tieto laky :) nekryjú dobre to je fakt a práve to ma odlákalo od kúpy aj keď je to fakt pár drobných :P ale u teba sa mi asi páčia najviac ten biely podklad je super nápad vyzerá to veľmi pekne a úhľadne :) možno si ich predsa šupnem do košíka keď pôjdem nabudúce okolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je je je...to musím iba súhlasiť...Dermacol totiž posielal balíčky blogerkám s týmito lakmi a potom je zas druhá skupina báb blogeriek, ktorým sa tieto laky veľmi páčia...no a tie farby, kedy inokedy ich zverejniť ak nie práve cez leto....takže si plne uvedomujem, že originálna týmto príspevkom zrovna nie som:))) Ale tak recenzie na One Coaty som ešte nejak moc ešte neregistrovala, tak snáď to bude prínosné aspoň prostredníctvom nich:) a biely podklad zvyknem dávať takmer vždy keď lak horšie kryje a teda špeciálne v tomto prípade to laku skutočne neuškodí, pretože výsledný efekt je podľa mňa hneď o niečom inom,,,,ďakujem za komentár Pati!

      Odstrániť
  8. Hezké. Zítra budu přidávat velmi podobnou... jen bych řekla, že pod tu zelenou neonku by bylo fajn dát bílý podklad. Víc by pak vynikla... :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  9. taky jsem dostala k testobvání =) ten oranžový s flitrama .....ten růžový mléčný je krásný!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...