To najlepšie a najhoršie za máj & jún

Krásny letný deň kočky!


Hlásim sa z ďalším postom z našej dovolenky. Tentokrát to bude článok plný tipov na čo nezabudnúť "hodiť očko" pri najbližšej návšteve drogérie/parfumérie a možno čoho kúpu si dobre rozmyslieť.

TOP VÝROBKY

Lancome Lip Lover - celú recenziu nájdete tu. Ja som spokojná maximálne, čo som vyjadrila i v celkovej recenzii, takže niet čo dodať. Tu som fakt investovala svoje peniaze dobre.



Dermacol Illuminator Day light

Dermacolácka novinka, ktorá zaujala hneď od uvedenia na trh. A preto ma nesmierne potešilo, že som ju mala možnosť vďaka Dermacolu otestovať. Fluid je veľmi ľahký. Trblietky nie sú príliš výrazné, skôr vytvára krásny svieži "šťavnatý" look. Pozitívne reakcie som zaznamenala už aj u Vás, takže myslím, že skutočne nie je o čom.


Novinka z mojej kozmetickej taštičky, ktorú som Vás zatiaľ predstavila iba prostredníctvom facebooku. Očné tiene značky Glazel nie sú zatiaľ až takým boomom a česko-slovenská blogosféra o nich zatiaľ nepíše toľko, koľko by si zaslúžili. Čo je podstatné sú dostupné v neskutočne veľa odtieňoch a mnohé z nich sú matné! Pretože zohnať matné tiene nie je úplne tak jednoduché. Nie sú drahé, s bázou Artdeco je výdrž absolútne dokonalá. Po 12tich hodinách žiaden náznak zlievania. Proste radosť napísať na ne recenziu, ktorá pribudne už čoskoro. Aby ste vedeli, že "nekecám", tak prikladám link, kde máte možnosť uzrieť v akcii hneď 2 plné paletky týchto skvelých tieňov.


O značke Zuii som písala pomerne nedávno. Organická ručne vyrábaná lícenka, ktorej vlastnosti môžu smelo konkurovať všetkým "chemickým" lícenkám. To, že minimálne z 95% produktu tvoria rastliny Vás iste len poteší. Jediné, čo Vás neočarí, je jej cena. Moju recenziu hľadajte TU



No a pýtate sa čomu sa vyhnúť? Počas mája a júna u mňa nezabodovali:

Balea čistiace prúžky na nos

Tieto prúžky nikdy nefungujú 100%, takže žiaden taký výsledok by som od nich nečakala, avšak som zvyknutá, že pri iných značkách aspoň následne po strhnutí papierika z nosa vidieť, že sa naň niečo zachytilo. U týchto Baleáckych - takmer nič, nič....úplne vyhodené peniaze. O to viac som prekvapená, že na internete nie sú až tak zle hodnotené, takže možno nesadli len mne. Za mňa osobne oveľa viac odporúčam o polovicu lacnejšie Rival de Loop.


Pch, šetriť sa málokedy oplatí a tu sa mi to vypomstilo. Neviem z akého dôvodu som prihodila do košíka túto fixu od Miss Sporty a nezobrala som osvedčený Dermacol. Linka maľuje pekne, ale iba ruku:) Prípadne aj na oko, ale pokiaľ na ňo nemáte tiene, na tieňoch už nevytvára peknú líniu, je potrebné viac pritlačiť, viac sa s linkou vyhrať. Farba vynecháva, proste celé zle. Kým namaľujete peknú linku na oboch viečkach, tak si radšej skočíte do drogerky pre inú linku. 


Nivea micelárna voda

Nivea je v mojej kozmetickej výbave celkom početne zastúpená. Proste overená dobrá klasika za dobrú cenu. Pri tejto micelárke to však bol krok úplne mimo. Ak ma čítate už dlhšie, tak viete, že mám problém nájsť niečo, čo nedráždi moje oči. A tak sa vždy dookola vraciam k Bioderma Sensibio micelárke. A niet sa čo diviť, odličovať sa niečím, čo dráždi vašu pleť sa jednoducho nedá.

Ak by Nivea dráždila iba moje oči, povedala by som si nič neobvyklé a medzi "neobľúbencami" by sa zrejme ani neobjavila. No Nivea celkom dráždila, štipkala aj moju pleť:/ Netestovala som ju dlhodobo - použila som raz, pretože týrať sa nebudem, no mne nesadla ani trošička. Musím povedať, že make-up  išiel dole veľmi rýchlo, ale za to štípanie to nestálo ani náhodou. Citlivkám by som ju preto neodporučila vôbec.

Micelárku som automaticky posunula ďalej, tak sa ospravedlňujem za absenciu fotky.



No a posledným nepríjemným prekvapením bol tento mini lak Max Effect Mini Nail Polish 09. Najskôr, ale musím vysvetliť prečo sklamanie. Lakov z tejto línie mám už niekoľko, všetky sú však trblietavé a neviem si ich vynachváliť. Výborne kryjú, ešte lepšie držia a vyzerajú jednoducho dobre. Tento konkrétny odtieň je však pekný iba v obale. Na nechtoch kryje veľmi slabo, aj vo viacerých vrstvách a pekný je akurát na bielom laku, kde však treba však min. 2 vrstvy, lepšie 3. Potom je už výsledok super, ale zas to schnutie nie je najlepšie. Je to teda také moje súkromné sklamanie, kedy som automaticky po dobrej skúsenosti čakala super produkt a spokojnosť neprišla.




Poznáte niečo z mojich májovo-júnových (ne)obľúbencov? Ako sadli tieto výrobky Vám?



10 komentárov:

  1. Na tie fluidy som prave dnes pozerala v DM, ale nekupila som, udrzala som sa :) Inak, micelarku Niveo som este neskusala a ani neplanujem, ale zatial som na nu citala pozitivne az oslavne reakcie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lučiak, ty s citlivými očkami fakt ani neskúšaj...ja som tiež zhliadla asi dve pozitívne....a potom včera keď som sťahovala obrázok, tak na mňa vykukla recenzia, ktorá nebola pozitívna .... síce blogerku voda neštípala, no nepáčilo sa jej odlíčenie.....a potom som kukla nasledujúce komenty a tam som našla presne skúsenosť ako mám ja....pálenie cele tváre....myslím, že pri tomto výrobku asi skutočne záleží len od typu pleti a miery citlivosti....

      Odstrániť
  2. Micelarni voda od Nivei mi unikla :) já mám oblíbenou od Bourjois a ta je srovnatelná s Biodermou podle mě :) včera sem na ní psala recenzi a video, tak jestli chceš mrkni.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten očný tieň vyzerá perfektne! Máš pravdu, že s matnými farbami je niekedy problém. Pozrela som aj link na paletky a vyzerajú tiež úžasne, tuším začnem uvažovať nad nákupom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo my máme doma aj Zoeva matnú paletku do ktorej sme vkladali veľké nádeje...ale samotný výsledok nie je bohviečo....a navyše v paletke je dosť veľa tieňov s trblietkami....potom som bola dosť nalomená na UD basic, ale asi ju nebude potreba....

      Odstrániť
  4. Niveu som skusala, podla mna teda nic moc... a urcite skus Biore cleaning strips, ak si ich este nemala... z ebayu ma vysli na 3,5 eura s postovnym za 10 ks a vysledok je ohrojumuci.. gomistories

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta Nivea mně dostala =O jinak linky ve fixu? jedině dermacol jak píšeš!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ja idem oponovať :)
    Najskôr lak. Minimálne ešte jeden odtieň poznám, čo kryje hrozne :) Fakt treba 3 vrstvy... So zasychaním nejaký extra problém nie je, ale tak mám dobrý nadlak.
    No a micelárka... Ja mám dosť citlivú pleť a mne vyhovovala, takže nemyslím si, že sa dá povedať "kto má citlivú pleť/oči, ani neskúšajte". Všetky vieme, že kozmetika je silno individuálna záležitosť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím si, že s tými lakmi mi oponuješ...ja len tvrdím, že pár odtieňov týchto mini lačikov mám (všetky trblietavé) a sú veľmi dobré....tento však nie...rovnako ako možno ďalšie odtiene z ktorých práve jeden ty máš....a čo sa týka micelárky, jasné, že kozmetika je veľmi subjektívna záležitosť a každý má iné požiadaky, inú pleť a je s tým istým výrobkom inak spokojný, no i tak píšeme blogy, kde niečo odporúčame a iné nie....a tak ja z mojich osobných skúseností túto micelárku doporučiť nemôžem, tak ako píšem...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...