Poznáte značku Glazel?

Hello kočky! 

Dnes Vám predstavím poľskú, no prekvapivo veľmi kvalitnú značku kozmetiky, ktorú, ak ma heureka neklame, na náš česko-slovenský trh dováža zatiaľ iba jeden eshop.

Značka Glazel sa špecializuje na výrobu profesionálnej kozmetiky pre vizážistov. Ja sama ju poznám práve zo stránok šikovných poľských blogeriek, kde človek skutočne môže čerpať obrovskú inšpiráciu.

Pokiaľ si rozkliknete stránky s produktami Glazel, pripravte sa na širokú paletu rôznych farieb. O tom, že táto kozmetická značka je určená predovšetkým pre profesionálnych vizážistov svedčí aj fakt, že samotné produkty sa dajú kúpiť v rôznych paletkách (napr. balenie 6/8/15 korektorov) - ktoré si môžete takmer vždy sami zostaviť podľa vlastných preferencií.  Alebo sa produkty dajú kúpiť v klasických mono baleniach.

Lesk Diamond Coctail



Voňavý lesk je tvorený predovšetkým z jemných rôznofarebných trblietok. Lesk je príjemný, nelepivý, skutočne krásně voňavý. Výsledný efekt po jemnom nanesení je v podstate rozžiarenie pier, dodanie im lesku. Samotná farba je len málo výrazná. Nie som stotožnená s aplikátorom lesku, ktorý podľa môjho názoru nanáša málo farby a je až príliš malý. Keď totiž nanesiete lesk viackrát, výsledný efekt je oveľa krajší a výraznejší. Čo musím dať do pozornosti je fakt, že lesk parádne hydratuje! Až som sama prekvapená. Na stránkách si síce prečítate, že obsahuje vitamíny E, C, F a výživné oleje a vosky, no tieto látky nebývajú vždy zastúpené natoľko, aby sme si ich pozitívnych účinkov všimli. Tu tomu však tak skutočne je a dokonca by som povedala, že tento efekt je pomerne výrazný. Pocit príjemne hydratovaných pier cítite, aj keď z pier zmizne lesk a trblietky.

Na foto po nanesení jednej tenkej vrstvy...


...a po nanesení viacerých vrstiev, v skutočnosti pery chytajú viac červenkastý odtieň a sú prosto výraznejšie

Linky Glazel Eyeliner vo fixe - fialový odtieň



Linky vo fixkách patria všeobecne k najjednoduším "nástrojom" k vykresleniu presnej linky. Linky od Glazelu sú odstupné v 4 farbách - modrej, fialovej, hnedej a čiernej. Doteraz som fixky takmer vždy výhradne vlastnila iba v čiernej farbe. Fialová linka, ktorú som si našla v balíčku od bestmakeup.cz ma potešila ako akési ozvláštnenie v líčení. Nosila som ju pomerne často samostatne. No a až po dlhšej dobe som zistila, že oveľa krajšia vyznie keď je nalíčená na tieňoch. Rozdiel vidíte samé ako vyznie, keď je nalíčená na ruke a keď je na očných tieňoch. Aj keď výdrž je pomerne rovnaká, tak na tieňoch je farba oveľa sýtejšia, výraznejšia. A to vlastne odporúča aj predajca, ktorý píše: "Doporučuji nanést bázi a oční víčko lehce přepudrovat před nanesením linek." Nanesením podkladu farba chytá aj krajší odtieň, čo je podľa mňa tiež veľmi pekne videť na fotke.

Balenie aj hrot je podľa mňa klasika na akú sme asi zvyknuté, farba nevynechává.




A po 8 hodinách....linky som mala následne na oku ešte ďalšie dve hodiny a vyzerali stále rovnako.  Potom som už odličovala.


Predpokladám, že u českých kolegýň je značka Glazel ako i samotný eshop bestmakeup.cz známy oveľa viac ako u nás. I keď musím pripomenúť, že tovar zasieljú aj na Slovensko. Ako ste na tom Vy? Poznáte značku Glazel? 

Odo mňa môžete čakať ešte jeden príspevok na Glazelácku tému s predstavením ich matných tieňov, ktorým som podľahla, ale o tom až nabudúce.

Krásny deň!



14 komentárov:

  1. No ja sa musím priznať, že o tejto značke počujem prvý krát (hanbím sa :D ).

    Linky aj lesk sa mi veeľmi páčia :) Čo sa tak lesku, tak ja som ten typ, ktorý má rád buď takmer neviditeľné alebo úplne výrazné farby a to medzi pre mňa neexistuje. Takže z prvej fotky si ma naprosto získal :)
    A linky... čo si budeme hovoriť - fialové a fixkové ♥
    Pekný článok, Ela :) krásny deň aj tebe :))

    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Donny ja ďakujem za krásny komentár....veľmi ma potešil..úplne úprimne...no a pokiaľ by som nesledovala poľské blogerky, tak značky pravdepodobne tiež nepoznám...predsa len jeden eshop na celé česko -slovenské územie nie je tak veľa....

      Odstrániť
  2. Ten lesk vypadá drsně, hlavně na ruce :) Mám pigmenty z bestmakeup.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, ja viem, že máš pigmentíky;) ani neviem odkiaľ, ale viem to...tuším to zdieľali aj na ich stránke...ja sa chystám zas na matné tiene, len ich majú stašne malíčko na sklade a bud. týždeň odchádzam na mesiac mimo brna, takže to stíham asi až potom...

      Odstrániť
    2. Já jsem je musela koupit, hned jak je vyhodili na FB, jsou to totiž přesně moje barvy. Sice balení není úplně ok, ale obsah je skvělý. Neboj, nakoupíš až se vrátíš :)

      Odstrániť
  3. Vubec neznám, ale lesk se mi zalíbil :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eli, normálne si ma tou značkou zaujala! profesionálne kozmetické značky pre vizážistov bývajú najlepšie, lebo majú v ponuke množstvo odtieňov a výborné paletky. Normálne si to idem vyhľadať a pozrieť ich ponuku, keďže o tej značke nepíšeš prvý krát, ak si dobre pamätám, teda minimálne na Facebooku. A tie tvoje krásne pery, zasa sa opakujem, škoda ich tu na blog, niekde v časopise by mali byť :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli ahoj! Som rada, že som priniesla niečo nové....určite si hlavne potom vyhľadaj produkty priamo v akcii u blogeriek....a dávam do pozornosti hlavne tiene:)) Môj názor v podstate sedí s názorom tu: http://www.ilovemakeup.cz/new-in-glazelocni-stiny-a-pigment/ jediné, čo musím dodať, že môj tieň práši, ale beriem ho skôr ako pigment, pretože tá pigmentácia je super...iba jemne sa dotknúť štetčekom a naniesť na oko ...netreba štetcom nijak krúžiť nič....jemne priložiť , naniesť a vtedy ani prášnie človek nezaznamená...a s bázou Artdeco držia bez zlievanie proste nonstop....no veď bude zas recenzia...aj s foto pred aj po...:D...a ešte ti musím prihodiť aj tento link...http://mmakeupbynnatalia1.blogspot.cz/2013/10/glazel-visage-pierwsze-podejscie.html...proste to vyzerá bombasticky!

      Odstrániť
  5. Nepoznam no lesk je celkom pekny a tesim sa na recenziu tych matnych tienov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tie matné tieniky sa teda teším! A s poľskými blogmi súhlasím, tie líčenia bývajú pastva pre oči :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...