Môj horúci letný tip;)

Krásny deň!

Aktuálne mám toho na pleciach viac než dosť a na dlhšie články stále nie a nie si nájsť čas. No jeden krátky letný tip si odpustiť nemôžem. Keď mi prišiel z českého Fannka email, že vybrané produkty Bourjois sú v kamenných predajniach v 50% zľave, tak som samozrejme okamžite spozornela a následne cestou z knižnice som Fannko nemohla obísť. Už dlhšiu dobu som mala totiž zálusk na ich CCčko, které zatiaľ každý chváli a zároveň som potrebovala doplniť zásoby 1 seconde odlakovača.

CCčko nakoniec v akcii nebolo, no prekvapil ma celkom pestrý výber zľavnených vecí od nejakých ceruziek, cez krásne rúže až po make-upy. V mojom košíku tak skončil make-up Flower Perfection a pastelka Color Boost o ktorej bude si môžete dnes prečítať.



Ak ma sledujte na FB, tak viete, že som už od prvého nanesenia predpovedala veľkú lásku a skutočne tomu tak je. Odkedy som pastelku doniesla domov, tak ju každý deň mám minimálne raz na sebe. A prečo?

- veľmi príjemne sa aplikuje....až som prekvapená....ale tento klasický špicatý tvar pasteliek, s ktorým som doteraz nemala tú česť pracovať, sa proste nanáša jednoduchšie ako klasické rúže skosené do jednej strany

- má veľmi príjemnú krémovú konzistenciu...ktorá krásne obalí pery farbou a zároveň ich skvelo vyživí...takže balzam už skutočne nepotrebujete

- má fakt fajn výdrž...nie je síce sľubovaných 10 hodín ako vidíte na obale.(10h u mňa nevydrží ani ten najodolnejší rúž, ktorý má od hydratácie ďaleko)...a asi nie ani polovicu, ale na to aká je pastelka jemná a krémová a na to, že to nie je hutný rúž, tak bez problémov zvládne ľahšie jedlo aj s prípadnou kávou...kým nezjete niečo mastné, čo ju automaticky dá dole...tak ceruzka síce stratí po jedle takú tú vrchnú lesklú vrstvu, ale pery stále zostávajú sfarbené...minimálne pri mojom odtieni 01red sunshine...takže napríklad oproti konkurenčným značkám pasteliek, ktoré mám doma a používam ich veľmi rada je však Bourjois lepší práve v tejto výdrži

- obsahuje SPF 15, čo je minimálne teraz na leto potrebný bonus

- ceruzka nanáša farbu veľmi pekne rovnomerne, dá sa dosiahnuť slabšej intenzity farby pri jemnom nanesení alebo výraznejšieho lesku a zvýšenej intenzity farby pri viacnásobnom pretretí po perách

Ak by som jej mohla " pričarovať" ešte niečo navyše, bola by to asi intenzívnejšia vôňa. Takto ceruzka vonia síce pekne, keď k nej privoniate, no skutočne len veľmi jemnučko. Inak ma nenapadá nič, čo by som chcela ceruzka Bourjois vytknúť. Odtieň som si vybrala výborne, na leto priam ideál. Je to taká červená trošku "šmahnutá" korálovou, a možno aj ružovou. 







Nemám pocit, že by sa mi podarilo reálnu farbu skutočne zachytiť, v skutočnosti je farba asi viac do červena. V reále pery pripomínajú viac farbu akú má samostatná foto pastelky. Na fotkách sú sú pery na ktoré som naniesla pastelku vo viacerých vrstvách, takže je to tá intenzívnejšia verzia jej použitia.

Gramáž je 2,75 g. Cena bez zľavy 249kč/9 eur. Ja som ho kúpila vo Fann v aktuálnej zľave 124kč, v akcii neboli všetky odtiene.  Vyrobená v Taliansku. 

Ak hľadáte produkt, ktorý Vám poskytne výborné zvláčnenie pier, zároveň i pekné sfarbenie, tak iste pri výbere Bourjois nešliapnete vedľa.

Obľubujete čoraz viac populárne ceruzky? Poznáte a máte otestovanú aj tú od Bourjois?

21 komentárov:

  1. Od Bourjois zatím nemám. Mám ty Astorky. Ta cena je víc než dobrá po slevě. Odstín se mi taky líbí, i když na mě možná moc ostrý, ale líbí se mi :) Tobě sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám Astorky asi 3! A sú skvelé o tom nemožno pochybovať. Povedať však, ktorý je lepší to neviem. Astor krajšie vonia....no je o čosi krémovejší- balzámikovejší..a tým pádom rýchlejšie zlezie z pier...oba sú prosto super! Odtieň by asi trebalo len vyskúšať....lebo z zrkadle mi ten odtieň fakt až taký výrazný...alebo teda skôr žiarivý nepríde....ela:)

      Odstrániť
  2. Tieto tzv. pastelky mám hlavne od ASTOR a jednu mám aj z Oriflame. Mám ich veľmi rada. Pozerala som aj po tejto Bourjois, ale vždy ma odradila cena. Mala by som ísť pozrieť či nie je akcia aj v slovenskom Fann.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to taká klasická pastelka, je trošku tenšia. Volá sa Lip Impact. Neviem či je to názov odtieňu, ale ešte je na nej napísané Vibrant almond. Je to taká lesklejšia farba, ale mne vyhovuje. Nevysušuje, na mojich perách aj dosť dlho vydrží, páči sa mi vôňa... Jediné negatívum vidím v tom, že sa musí strúhať, čo mi ide akosi horšie.

      Odstrániť
  3. Vypadá opravdu skvěle. Odstín je přímo excelentní. Navíc cena přímo vybízí k nákupu:)
    Já jsem po dlouhé době tancování kolem všech chubby a podobných pastelek nakonec rozhoupala a koupila si jednu od Revlonu a přiznávám, že jsem konzistencí i pigmentací příjemně překvapená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou cenou sa veru nedalo nenakúpiť:)))a áno áno aj ja som čítala pozitíva na revlon...takže ak by som kdesi výletovala a natrafila na ňu, tak by som tiež neváhala

      Odstrániť
  4. Barva vypadá teda parádně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ako väčšina mám tie od Astoru, ale táto je absolútne úžasná a Tebou zvolená farba Ti neskutočne pristane.
    Asi nie je tá super cena aj na SK ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Leni...u nás o neviem o žiadnej akcii...jedine mínus 10% ak máš Fann zákaznícku kartičku...príp. takisto -10% na nákup v eshope:/

      Odstrániť
    2. Nuž, už kúpená, dokonca rovnaký odtieň ako Tvoj a naozaj je neuveriteľná pekná na perách. A vydrží dlho.
      Popri tom som si musela od rovnakej značky kúpiť tiež sprchovací scrub gel taký zlatistý - naozaj prekrásne vonia.

      Odstrániť
    3. :))) nech dobre slúži Leni....som rada, že aj tebe sa odvedčila tá výdrž...len skutočne tie mastné veci...teda jedlá...tie ju zničia....ale oproti iným značkám super...

      Odstrániť
  6. Ta barva je něco tak nádherného! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eli, podľa tvojho popisu je to naozaj vydarená alternatíva Chubby stick-u. A to doslova,lebo má ešte presne aj ten istý tvar, taký ceruzkový, zúžený a naozaj sa to perfektne nanáša. Aj tvoj pocit z nanesenia, hydratácie mi pripomína Clinique. Aj by som si išla nejaký zadovážiť, ale tiež som využila nedávno akciu na Clinique vo Fann a tak mám teraz 2 Chubby sticks, ktoré treba použiť. Ale do budúcna si budem pamätať, že existuje dokonalá alternatíva za polovicu :-) Vďaka za inšpiráciu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Original Clinique Chubby som ešte nemala....kedysi som veľmi chcela...ale ako som spoznala Astor, tak som už nemala chuť kupovať niečo iné...no a teraz som sa vrhla na Bourjois hlavne kvôli cene....a teda ani som nečakala taký úspech...resp. moju spokojnosť!

      Odstrániť
  8. jjééé běží ještě ta sleva? já na to úplně zapoměla...taky jsem na tyhle pastelky měla zálusk =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem Tess vôbec....dokedy to mali...predpokladám, že ako vždy do vypredania zásob...ela

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...