Farebná letná linka - líčenie za 5 minút;)

Krásny pondelok!

Leto máme v plnom prúde a verím, že väčšina z Vás neznesie počas týchto horúcich dní žiadne silné nánosy líčidiel. Preto dnes prichádzam s líčením, které Vám nezaberie viac ako 5 minút a i v týchto horúčavách Vám overene vydrží celý deň - otestované na mne;)






Líčením je obľúbená "rainbow eyeliner", ktorá by mala byť vo farbách dúhy, no ja som si ju prispôsobila aktuálnej nálade. Aby linka vydržala celý deň je potrebné najskôr naniesť na celé očné viečko podkladovú bázu (u mňa to bola Artdeco). Následne vykresliť mäkkou bielou ceruzkou tenšiu alebo hrubšiu linku. A už len podľa vlastných preferencií skoseným štetcom pomaly nanášať hrubšiu vrstvu jednotlivých odtieňov očných tieňov na linku. Aby sa farby krásne spojili, na záver som po nich jemne prešla hustým veľkým blenderom. Použiť špirálu a voilá farebné a veselé líčenie je na svete.




Poznáte, robievate, obľubujete aj Vy podobné farebné linky? Alebo to nie je nič pre Vás?



31 komentárov:

  1. Moc hezká linka, povedla se ti. Tvá kombinace barev se mi moc líbí. Letos jsem linku ještě nezkoušela, protože se teď vůbec nelíčím, ale při první příležitosti linku opět vyvětrám :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď ma na dovolenke trošku opálilo, tak vynechávam hlavne make-up...a po riasenke a sete na úpravu obočia siahnem takmer vždy...no a tentokrát sa mi linka hodila k cyklamenovej sukni, tak som si povedal prečo nie....len ma fakt veľmi prekvapilo, že v tých horúčavách a behaní po vonku prežila pekná až do večera:)))

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem:) Myslím, že teraz na leto by iste išla každému jednému očku....:)

      Odstrániť
  3. Krááásne, veselé:) Toto sa chystám skúsiť už veľmi dlho, lenže nemám bielu ceruzku :D Môžem sa spýtať akej značky ceruzku si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Avon - Colortrend.....odporúčam všetkými desiatimi...dostala som na ňu tip od Dorotky z Viva la vida a musím povedať, že to bolo fakt výborné odporučanie...

      Odstrániť
    2. Juuj, tak to neviem, ako sa po ňu dostanem, keď teraz už nemám cez koho objednávať :( ale snáď sa ešte podarí, ďakujem :))

      Odstrániť
  4. Hezké, úplně tě ty barvy tak nějak rozzářily!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ilovemakeup! Výsledný efekt sa páčil aj mne...aspoň som po 100 rokoch použila paletku z aukra s kopou farebných tieňov....aspoň nejaké využitie po dlhej dobe nude líčenia sa:)

      Odstrániť
  5. ako ti to pristane, peknú farebnú kombináciu si vybrala :-) samotnú dúhovú linku som skúšala ešte zo začiatku, takže keď mi to ešte vôbec nešlo :-D ale myslím, že sa aspoň nejaký ten gradient mihol v nejakých inšpiráciách.
    inak ja v horku nedám ani tú linku, max. vodeodolná maskara a oči sú vybavené. na niečo špeciálnejšie aspoň tieň-dva, na tvár jednoducho korektor a trochu púdru, v lete to veľmi obmedzujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ladila som ku sukni:D...no veď som sa smiala, že či to mám dávať vôbec na blog...lebo dúhové linky frčali dosť dávno...to sa objavovali postupne na všetkých blogoch...aspoň teda čo sa týkalo blogového sveta....a mne vždy chýbala biela ceruzka:D

      Odstrániť
  6. Pěkné, ale já si takhle na očích nevyraju :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevyhraju? ono sa fakt hrať netreba...inak by som to neskúšala ani ja...je to hotové raz- dva;)

      Odstrániť
  7. Nekopirujes nahodou trosku Petru lovely hair?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, kedy uverejnila post alebo video ona....ale dúhové linky sú celkom stará záležitosť, ktorá sa na blogoch objavovala ešte v začiatkoch môjho blogovania, čo bolo tak pred rokom a pol...alebo teda som ich aspoň zaregistrovala ja...a ešte dávnejšie boli na zahraničných blogoch:) Pred tým rokom a pol boli veľmi populárne na slovenských blogoch....pamätám si hlavne Patty a Kesu....kde som sa vlastne až od Kesi dozvedela, že pod linku treba aj bielu ceruzku....http://mynewbeautybook.blogspot.cz/2013/04/rainbow-eyeliner-lip-tattoos.html ...takže ak kopírujem niekoho tak potom Kesulatko, bez ktorej rady by mi linka asi nedržala;)

      Odstrániť
  8. Pekné, Eli, veľmi zaujímavé. A naozaj prekvapivé, že linka vydržala celý deň. Teraz v tom teple je naozaj problém docieliť, aby líčenie vydržalo až do večera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No však? Asi fakt tá báza a dobrá ceruzka urobili svoje! A ešte potom samotný fakt, že kde je linka, tak sa viečko vlastne neohýba, takže sa nemá čo usadiť do liniek...

      Odstrániť
  9. Vypadá to dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takato linka sa mi velmi paci no ppodla mna sa nehodi kazdemu a rovnako aj mne nie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je pravda, že som to asi príliš zovšeobecnila...veď každá najlepšie vieme posúdiť...nielen čo sa nám hodí, ale hlavne aj páči;)

      Odstrániť
  11. Tak toto už naozaj nie je moja šálka kávy. Rúž áno, mihalnice áno, ale linky nie. Ja by som vyzerala ako eee.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) Lenik, aj ja som sa najskôr na pol minútky na seba kukala do zrkadla či tak vyjsť von na nákupy alebo nie...a potom som uznala, že keď sa to mne pozdáva, tak mi môže byť všetko ostatné jedno;)...takže jasné...každému sa pozdáva niečo iné...a verím, že aj o mne si možno niekto pomyslel, že brigádujem niekde ako detský klaun;)

      Odstrániť
    2. Nuž, vzhľadom k tomu, že som pár mesiacov od svojho okrúhleho jubilea, zostávam aj po Tvojich slovách pri tom, že toto na mne nebude vyzerať dobre. A je to na mňa príliš zložité to namaľovať keď sa mi pri nohách potulujú dve v kuse sa hádajúce dcéry :). Nemala by som na to nervy :).

      Odstrániť
    3. Ja som to skôr myslela, že pre každého je vhodné niečo iné....a že plne chápem, že by si sa možno s tým nevedela stotožniť...a necítila sa v tom dobre...ja som to zas mala po maličkom zaváhaní naopak:)

      Odstrániť
  12. Mně se tohle na mladých kočkách hodně líbí. Navíc v tvém "střídmém" podání to působí lehce a svěže.
    Osobně mě ovšem nejvíce zajímá rtěnka, ta je skvělá!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hááá...tak čekuj blog v následujúcich dňoch;) najskôr som dala na pery len bezfarebný lesk...no nakoniec som si povedela, že to chce farbu, tak som dodala jemnú vrstvu novej ceruzky Bourjois COLOR boost...odtieň 01, aktuálne by si ju mala nájsť vo Fann za 124 kč (50% zľava)...kupovala som ju min. týždeň, tak snáď ešte akcia trvá...a je fantastická...aj keď v skutočnosti výraznejšia, keďže tu je na tom lesku....

      Odstrániť
  13. Ty si kúzelník! Vyzerá to fantasticky, farby spolu ladia a krásne prechádzajú jedna do druhej ... ako dúha :) Veľmi ti to pristane a chválim nápad! No a tie mihalnice! ox ... ;) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Miši, ďakujem zas raz za krásny koment...a mihalnice.....sama som trošku prekvapená...ale asi to bude fakt tým Realash, ktoré očividne funguje....a zároveň mám aj dobrú špirálku!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...