Žiarivé leto so značkou Dermacol

Musím sa priznať, že hoc som mala počas víkendu oddych od počítača, tak nevyužiť žiarivé slniečko na nafotenie trblietavých noviniek od Dermacolu by bol hriech! A keďže pri teplotách 30+ už môžem tvrdiť, že leto je v plnom prúde, tak cítim povinnosť Vám tieto letné novinky čo najskôr predstaviť!

Ide o krásne rozjasňujúce paletky a tri typy rozjasňujúcich fluidov.

Začneme paletkami. Jedna pre večné bledule, ktoré chcú počas leta "trošku" zažiariť, druhá má už bronzový nádych, našej tvári pričaruje trošku opálenia, a tým nanášaním už treba byť opatrnejší, najmä ak ste bledulinká ako ja. 

Obe paletky majú pomerne štedrý obsah (9g). Obsah trblietavej časti na mňa pôsobí akoby zapečený a musím povedať i celkom pevný, keďže jedna z paletiek už u mňa stihla prežiť pád zo stola.

Obe paletky sú na trblietky veľmi štedré, ak máte kvalitný hustý štetec postačí pár ťahov a rozjasňovač je perfektne nanesený. Použitie oboch paletiek je tak rýchle, presné a praktické.




Biela časť ružového rozjasňovača slúži na oživenie konkrétnych častí tváre - môžete ju naniesť nad hornú peru, pod obočie, do vnútorného kútika oka a má zlatavý nádych.

Tmavá časť bronzujúcej paletky slúži na kontúrovanie tváre.

na slniečku

v tieni





Ak trblietky môžete, ale skôr iba s mierou a žiada sa Vám skôr iba jemného prejasnenia pleti, vytvorenia akéhosi vláčneho efektu, zabudnite na rozjasňujúce paletky a vrhnite sa na nové skrášľujúce fluidy. Mňa osobne nadchli ešte keď som ich prvýkrát uvidela v eshope. Textúra je veľmi ľahko roztierateľná a riedka, takže stačí skutočne len kvapôčka.

Použiť sa dá nasledovnými spôsobmi:
  1. na hydratačný krém pod make-up alebo ponechať aj bez make-upu
  2. môžete zmiešať s make-upom intenzita efektu záleží od koncentrácie, ktorú zvolíte - znovu pripomínam stačí len malá troška a pleť to veľmi príjemne zvláčni a prejasní
  3. môžete nanášať až po nanesení make-upu - pri tomto spôsobe určite odporúčam nanášať iba na konkrétne partie pleti a určite nie na celú pleť, samotný výsledný efekt je tak prirodzenejší ako pri rozjasňujúcej paletke, trblietky nie sú tak jasné a zreteľné, celá pleť pôsobí iba akosi žiarivejšie, zdravšie
Fluid sa dá celkom pekne vklepať do pokožky prstami, ešte však lepšie štetcom. Upozorňujem, že vždy sa treba skontrolovať ako vyzerá výsledný efekt na slniečku, aby ste sa neligotali viac ako by ste chceli a aby fluid bol nanesený krásne rovnomerne.







DAY LIGHT



FRESH ROSE


SUN BRONZE



Pôvodne som plánovala robiť článok ako návod kam aplikovať rozjasňovače a aká je ich úloha, no musím pochváliť značku Dermacol, že k uvedeniu produktov vytvorila veľmi pekné video s vizážistom Tomášom Vidom, takže by bola škoda ho nezdieľať.


Musím priznať, že málokedy ma nejaký produkt ohúri natoľko, aby som skutočne bežala do drogérie len preto, aby som tam našla testre. Kvôli týmto trblietavým kúzelníkom som tam bola ako na koni. Hoc ma pôvodne v DMku uchvátil púdrový rozjasňovač (ktorý mimochodom veľmi zaujímavo sladučko a celkom výrazne vonia!), tak po osobnom otestovaní na mojej pleti sa stal jednoznačným víťazom Skrašľujúci hydratačný fluid - Day light (ktorého hydratáciu som mimochodom nezaznamenala:)) Tá pleť proste vyzerá krásne vláčne. Treba sa s ním o trošku viac vyhrať ako s paletkami, ale čo tam po tom - efekt je lepší a zaujímavejší!

Výdrž na tvári je pri paletkách i fluide približne rovnaká. Trblietky viac-menej držia na mieste celý deň, kým sa Vám nezotrie dole celý make-up.

Suma sumárum, ak sa chcete toto leto trblietať, tak novinky proste musíte okuknúť minimálne v stojanoch v drogérii. Cena paletiek je 249Kč/9,59e a fluidov 269Kč/10,39e, takže sa oplatí počkať na akciu v drogériách alebo skôr využiť akcie na eshope Dermacol, kde Vám odrátajú 4e/100Kč za prvý nákup, prípadne využiť akcie, kedy pri nákupe paletky i fluidu získate 4e zľavu. Viac info tu.

A keďže fluidy mám 3, ja som sama a som presvedčená, že sú to výrobky, ktoré si zaslúžia našu pozornosť a Vy ma denne tešíte desiatkami skvelých komentárov, tak do konca týždňa čakajte ešte jeden príspevok, kde vyhlásim nejakú kratšiu súťaž, aby som sa netrblietala počas leta len ja, ale aj jedna z Vás:)

P.S. Prihodím tam aj niečo z ďalších noviniek od Dermacolu;)
P.S:2. Ospravedlňujem sa, že chýba foto tváre, no verte, že snaha bola, dokonca veľká, len výsledný efekt žiaden.


Používate rozjasňovače každý deň? Ako Vás zaujali novinky Dermacolu? Už ste ich stihli obzrieť v drogériách?



23 komentárov:

  1. Mne sa odtien tej bronzing kompaktnej paletky zda na tunajsie pletove standardy trochu pritmavy, aj na konturovanie. Ale pacia sa mi tie fluidy, bronzujuci by sa mi urcite zisiel. Pouzivam take na telo, v lete to pekne rozziari opalenu pokozku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono ako som to fotila na tom slniečku, tak farba takmer vôbec nekorešponduje s realitou. V skutočnosti sú o čosi bledšie oba....farba fluidov zas naopak myslím celkom pekne sedí......ale zas mne bledej tvári je oveľa bližšia práve tá ružová paletka, ako aj píšem, predsa to len vyzerá jemnejšie, keď to nie je také nápadné,no zas viem, si predstaviť, že na snedej opálenej pleti bude zas ten brnozový púder krásny...a ružový by vyzeral rušivo.... a Luci na tele to musí vyzerať krásne....mne už len stačí keď som ho niekoľkokrát skúšala na ruku, tak to vyzeralo veľmi pekne....nie sú to také veľmi jasné a do očí bijúce trblietky,ale proste decentné prejasnenie

      Odstrániť
  2. jééééé, toto sa mi veľmi páči a do súťaže sa určite zapojím ;) Tiež ma najviac oslovil asi ten fluid Day Light, preventívne ich dnes pobežím očekovať do DMka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdajú sa mi nejaké divoké tie trblietky :D Mne sa na prvý pohľad viac pozdávajú tie tekuté rozjasňovače, hlavne ten Fresh Rose má krásnu farbu.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika mne v podstate tak isto...človek sa proste musí chcieť trblietať...ale zas dajú sa naniesť aj decentnejšie, ale na ten fluid tá paletka proste nemá:)))

      Odstrániť
  4. Paletky se mi líbí :)) Ale i ty makeup vypadají skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já teda nevím, za prvé se mi ty tvářenky či paletky nelíbí vzhledově přijdou mi takové starodávné, na ruce se mi nelíbí už vůbec, jsou takové, jak to napsat, no prostě nic extra, ale chápu, že odpovídají ceně...
    Ty fluidy mě zaujaly mnohem více, to se mi líí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. achjo, mám drobek pod B, pardon, líbí tam mělo být:-D

      Odstrániť
    2. práveže už aj ta tých 250kč by sa dalo s tým dizajnom niečo vymyslieť, nie?...samozrejme porovnávať s krásnymi luxusnými rozjasňovačmi sa to nedá...

      Odstrániť
  6. Veľmi dobre napísaná recenzia, ďakujem za tip vyzerá to fakt kvalitne a lákavo :) aj mne sa zdá ten bronzer príliš tmavý, ale spomína sa tu, že to nieje také hrozné chcela by som ho vyskúšať hlavne teraz v lete, určite to pekne vynikne. Naozaj to vyzerá super zapojím sa do súťaže chcem to vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to recenzia napísaná s obrovskou chuťou, lebo ma tieto novinky skutočne zaujali. Tak ma teší, že sa páči. Samozrejme výrobky sa budú páčiť len tomu, kto sa chce trblietať:) A súťaž vyhlásim buď zajtra alebo pravdepodobnejšie v nedeľu, na sobotu už plánujem iný článoček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dermacol v poslednom case prekvapuje, mna skor lakaju tie tekute rozjasnovace, konkretne ten bronzovy, urcite ho pojdem omrknut :)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kukni a potom kukni určite kukni aj sem an blog, práve oň sa bude súťažiť;)

      Odstrániť
  9. já su zklamaná...koupila jsem si rozjasňující paletku, ktrá v testeru ve stojanu byla skvělá...ale jak píšeš...je zapečená a já z ní prostě nic nevydoluju, protože měkkýma kvalitníma štětcema tu zapečenou vrstvu těžko vydrbu...štve mě to =(

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju nanášala aja Zoevou SIlk Finish, aj Hakurom S50 aj takým vpoho štetcom za dolár z ebayu a išlo to v pohode. Možno tvoje je trošku zapečená viac...skús trošku jemne po nej prejsť nechtom, prípadne hranou papiera, ja som toto presne robila pri Bourjois lícenkách, zišla tak tá trvdšia vrchná vrstva a odvtedy funguje super....a lícenku to nijak nepoškodilo,mne to práve s takým jedným lacným štetcom nefungovalo, pretože ako bol riedky, tak sa naň nič nenalepilo

      Odstrániť
  10. Juuuj tieto novinky ma tiez dostali! Nastastie mam tu bledsiu paletku ak by mi prisla ta tmava asi bysom ju vyuzila ako ocne tiene lebo s takymito tmyvami neviem co ine by som si vedele pocat a odkedy mi prisli pouzivam denne aj fluid jaj a zabudla som paci sa mi ako paletka vonia :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už jsem to asi 3x okukovala v drogérii, no pořád nevím jestli jo nebo ne :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...